בקי
האם אולי ד"ר אורן ינסה לעזור למיכלי עם החזרת זיכרונה לאט לאט או אולי רופא אחר מומחה בפגיעות בזיכרון בעקות טראומה שארעה לחולה ואולי??????????? נמתין בסבלנות ונראה מה יהיה ????????????????????

תאונת דרכים

בקי 29/06/2011 690 צפיות תגובה אחת
האם אולי ד"ר אורן ינסה לעזור למיכלי עם החזרת זיכרונה לאט לאט או אולי רופא אחר מומחה בפגיעות בזיכרון בעקות טראומה שארעה לחולה ואולי??????????? נמתין בסבלנות ונראה מה יהיה ????????????????????

לא רני אמתין לך כאן ואחר כך אולי נעשה טיול רגלי לאור הירח אמרה בצחוק. או-קיי בשמחה וכך יצאה מיכלי כשבעקבותיה ד"ר בירן ואלה נפנפה להם לשלום. הריח המשכר של כל הורדים בגינה הענקית הישרו אווירה כל כך רומנטית אך זה לא עבד על מיכלי כי החלטתה היתה נחושה להפסיק ולאהוב את רני יהיה מה שיהיה. מיכלי נכנסה לאוטו שפתח ד"ר בירן בשלט רחוק והוא התיישב לידה, ומיד התניעו ויצאו לדרך. שניהם שותקים. ד"ר בירן אמרה מיכלי לבסוף אני מודה לך על ערב קסום ונפלא זה שהראה לי שיש חיים ושעלי לעשות כל מאמץ ולהשתלב בהם וביקשה מאד שיודה לאלה על הכל ולבסוף אמרה לו יש לי בקשה אחרונה אליך והוא הגיב מיד לערב זה את מתכוונת כן נכון לערב זה אנא עצור לי ליבד ביה"ח ואני אעלה בעצמי לחדר. אני מבקשת שתחזור לאלה ותטיילו יחדיו. אין בעיה מיכלי אני מכבד את רצונך ונתראה ביום א' על הבוקר.

כמובן אחכה לך. וכך הגיעו עד לפתח בית החולים רני יצא מהאוטו וסבב עד למושבה של מיכלי פתח לה את הדלת ואמר להת' ויצא לדרכו. מיכלי עלתה במעלית ומיד נכנסה לחדרה. היא שמחה שהחדר ריק והיא נכנסה למקלחת פשטה את בגדיה ושם פרצה בבכי מרורים. היא פתחה את זרם המים חזק כדי שאיש לא ישמע ובכתה והתייפחה ופשוט לא יכלה להרגע. אני כל כך אוהבת אותו אבל אסור לי זאת אהבה אסורה וכך המשיכה ובכתה בכי מרורים בכי שמזמן לא הצליחה לבכות.

לפתע כאילו משום מקום נפתחה דלת האמבטיה וראשו של ד"ר בירן הציצה פנימה ובלא אומר לקח אותו על ידיו ונשאה למיטה ונכנס גם הוא לפינה הקטנה הכל כך אהובה סגר את הוילון אחריו ופיו לא השאיר שום מקום בגופה שלא נישק בלהט ובערגה מיכלי היתה המומה ומאושרת ופוחדת וכל הרגשות געשו יחדיו והחזירה לו בלהט נעוריה את כל מה שיכלה לתת את אהבתה שיצאה והתפרצה וכך תוך כדי בכי וחיבוקים ונשיקות והתלטפויות וחוזר חלילה שאלה למה באת ? והוא ענה לה ידעתי בדיוק את מצבך ולא יכולתי לתת לך כך להתענות מיכלי אני אוהבת אותך אני אוהב כל חלק וחלק מגופך מנשמתך הטהורה וזהו זה קרה ואל תתייסרי. ובאמרו זאת הלביש אותה בפ'יגמה שהיתה מוכנה על השידה ונתן לה את התרופות שהמתינו לה נישק לעיניה היפהפיות והדומעות ליטף את דמעותיה נישק חזק וברטט לשפתיה ואמר לה לילה טוב מתוקה שלי אהובה שלי ואל תתייסרי. חלמי חלומות טובים וחשבי רק עלי כי אני "מת עלייך". נתראה ביום א' השכם בבקר. רני לחשה אני אוהבת אותך תודה מקרב לב ואין לי שליטה על כך. להתראות בובה שלי. ופתח כמנהגו כהרף עין את הוילון ושמעה את סגירת הדלת אחריו. מיכלי העייפה החלשה והדומעת נרדמה מיד.

למחרת יום שבת המחלקה היתה כמעט ריקה כי חולים רבים שוחררו לשבת לביתם ומיכלי סעדה את ליבה בחדר האוכל והתכוונה להגיע לחדר השיקום. בדרך חלפה על פני עמדת האחיות ושמחה לפגוש את האחות הצעירה החמודה שטיפלה בה בתחילת התעוררותה. בקר טוב מיכלי אני כל כך שמחה לראותך את נראית יפהפיה מה שלומך ספרי לי. אני מרגישה טוב תודה לך על כל מה שעשית למעני ובעת שיחתן הגיע רופא לקראתן רופא שמיכלי לא מכירה. שלום ד"ר אורן קיבלה אותו האחות בשמחה אתה התורן שלנו השבת הזאת ?

אני למעשה מחליף את התורן שאמור היה להיות כאן אך ארוע מסויים מנע ממנו ואני התבקשתי להחליפו. יופי כיף לנו כשאתה כאן. ומי הגב' הצעירה הזו שאל ד" אורן את מיכלי את לא נראית לי חולה אלא ממש יפהפיה ובריאה לחלוטין תודה ד"ר אורן ענתה לו מיכל אני אמנם מאושפזת למעלה מ 50 יום לאחר שהייתי בקומה למעלה מ45 יום אך אני חזרתי לעצמי ומתאוששת תודה לאל. אני מבין ואני מקווה שאת עומדת להשתחרר בימים הקרובים ולחזור לביתך ??????לו? האמנם ? ואז האחות התערבה בשיחתם הנראית על פניה שיחה נינוחה בין רופא לחולה והזדרזה להגיד ד"ר אורן מיכלי השתקמה מבחינה פיזית אך יש לה בעייה נוספת מאד קשה והיא אבדן הזכרון לחלוטין.

המשך יבוא


תגובות (1)

מקסים מקסים מקסים אין עוד מילה לתאר את הסיפור הזה !! הסיפור הזה תמיד משאיר טעם של עוד :) אז אנא המשכי :)

29/06/2011 23:23
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך