בקי
האם לא אבדה התקווה למיכלי שתשוב ותדע מי היא ? היכן משפחתה ? ועוד ועוד סימני שאלה שיתכן וד"ר אורן יעזור למיכלי לקבל את כל התשובות ?????????!!!!!!!!

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 705 צפיות אין תגובות
האם לא אבדה התקווה למיכלי שתשוב ותדע מי היא ? היכן משפחתה ? ועוד ועוד סימני שאלה שיתכן וד"ר אורן יעזור למיכלי לקבל את כל התשובות ?????????!!!!!!!!

." אני מבין" ענה הרופא ואני מיצר על כך."תאמרי לי בבקשה האם התחילו לטפל בך באיזו שהיא צורה לנסות ולהחזיר אותך לקדמותך? " "לא ענתה האחות " "ד"ר בירן שטיפל במיכלי בצורה מאד מאד מסיבית והוא אחד הרופאים הכמעט בודדים שהתעקש שמיכלי צריכה , חייבת לחיות חייבת "להתעורר מ"הקומה" והוא אכן עשה לילות כימים ליד מיטתה ולמרבה שמחתו – שמחתה – שמחתנו – התעוררה מיכלי ושבה אלינו ואני כולנו מאושרים אתה"

"ד"ר בירן חזר ד"ר אורן הוא אחד הרופאים היותר בכירים והיותר מנוסים בכל הקשור כמובן באורתופדיה אך גם בעל נסיון רב מאד בחדר טיפול נמרץ ואנו ממש אוהב את האיש הזה כי מעבר להיותו איש מקצועו מעולה הוא אדם נפלא אדם שאכפת לו מכל אחד ואחת בכל מקום שיהיה בבית החולים וגם במחוצה לו." "אני מכיר אותו אישית ואני רוצה לנסות מיכלי פנה אליה ד"ר אורן לאחר שאתייעץ בראש וראשונה עם ד"ר בירן ושאר הצוות שבראשותו וכן עם הפיזיוטרפיסט שעבד איתך האם זה קובי ?" "כן" ענתה מיכלי "תיארתי לעצמי כי הוא איש מקצוע משכמו ומעלה " " ועל מה אתה רוצה להתייעץ אתם שאלה מיכלי ? " "אני מעוניין לנסות לעבוד אתך בצורת היפנוזה שהוכיחה את עצמה ודוקא במצבים כמו שלך אך בינתיים איני יכול להבטיח לך מאומה וכפי שאמרתי לך אדבר עם ד"ר בירן ועם קובי ואם אכן אקבל מהם אור ירוק אתחיל לעבוד איתך גבירתי הצעירה ונקווה להצליח אך אני חוזר ומבקש אל תתלי בינתיים תקוות רבות מדי לבל תתבדי בסדר ?"

"כן ד"ר אורן בסדר ועם זה שאתה אומר כי יש לי אור ואפילו מיזערי בקצה המינהרה זה מעצים את לבי ונשמתי כי יתכן טרם אבדה תקוותי". " ד"ר אורן שם לב לפניה של מיכלי שקרנו וחייך –לעצמו לא תהייה בעייה עם הגב' הצעירה הזו ואח"כ פנה אליה "ואמר לה מחר אני אצור קשר עם ד"ר בירן וקובי ונעשה ישיבת צוות לאחר שנעבור על כל החומר הרפואי שהצטבר בקשר למצבך הבריאותי וכל הנילווה לכך ואם כפי שאמרתי אקבל אור ירוק אני מקווה להתחיל לעבוד אתך ואולי אצליח !!

מיכלי הרגישה שהיא לא מגיבה והתעשתה ורק אמרה לו "תודה ד"ר אורן" ופנתה לחדרה.היא ויתרה להכנס לחדר השיקום כי רצתה רק להיות לבד ולחשוב ולקוות שאולי אולי תזכה לדעת מי היא. ברגע זה געגועיה לרני געשו ורק התפללה שמהר מהר יגיע מחר. לפתע הרגישה שזיעה קרה שוטפת את גופה וחשה אי נוחות מסויימת לכן חשבה שהיא תכנס למקלחת ותוכל לעמוד מתחת לטוש בזרם מים הכי חזק שאפשר ותרגע. וכך עשתה . היא התפשטה ונכנסה למקלחת פתחה את זרם המים החזק סיבנה חזק את גופה עם הסבון המשובח שקיבלה במתנה וכן חפפה את שערותיה עם השמפו בעל הריח העדין והנינוחה ואפילו אופטימית ומקווה רק לטוב.

היא סגרה את הוילון מסביב למיטתה והחלה למרוח קרם גוף על גופה החטוב והבנוי נפלא עיסתה את רגליה ידיה ביטנה ולפתע לא הבינה אך מרחה את שדיה בקרם ועיסתה אותם ופשוט נהנתה לפנק את עצמה. אח"כ לבשה זוג תחתוני תחרה בצבע שחור יפהפה שהלם אותה להפליא והחלה לסרק את שיערה שגלש על כתפיה וכעבר המון זמן יצאה מהאמבטיה והרגישה הרבה יותר מעודדת ומצפה לכיליון עיניים לבאות.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך