בקי
מיכלי עוזבת את בית החולים ועוברת לבית חולים אחר בראשותו של ד"ר אורן ומקווים כולנו ונחזיק לה אצבעות שזיכרונה ישוב אליה מהר מהר מהר

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 785 צפיות אין תגובות
מיכלי עוזבת את בית החולים ועוברת לבית חולים אחר בראשותו של ד"ר אורן ומקווים כולנו ונחזיק לה אצבעות שזיכרונה ישוב אליה מהר מהר מהר

רני הסיע את מיכלי לבית החולים ליטף את שיערה הרטוב והמריח נפלא בירכה אותה בערב טוב והיא יצאה מהאוטו וללא שניה נוספת נבלעה בתוך בית החולים ועלתה לחדרה. החדר נראה לה שונה לחלוטין מאז עזבה אותו במהירות וב"הוראת רני" חייכה לעצמה רני – איזה שם יפה כמה השם המקסים הזה הולם אותו אולם את אישיותו את יופיו את מסירותו – מסירותו כלפי – אני כל כך אוהבת אותו ומאושרת על המתנה שהענקתי לו זו המתנה הכי יקרה שיכולתי להעניק לו והוא מצידו קיבל את המתנה שלי בהתרגשות והבעת הוקרה ואני כעת כבר אשה כן ממש אשה וכך אני חשה אני חשה כי הנשיות מוסיפה לי יופי פנימי וחיצוני כאחד. אני ממש פורחת ואפילו בלי להציץ במראה אני מרגישה יפהפיה נשית ומיוחדת ואולי כל הסובבים אותי ירגישו בשינו שחל בי והוא השינוי המדהים שיכול לקרות לנערה מאוהבת כשמאהבה עושה עמה אהבה אהבה כנה והיא מתמסרת בכל הלב והנשמה. למרות שאני מאושרת יש עדיין דברים רבים שלא פתורים ונשאלת השאלה אם בכלל ייפתרו אי פעם : ראשית אני מתכוונת לגב' בירן שכלפיה אני חשה כמו גנבת ואני מצטערת כי היא אשה נפלאה ואירחה אותי בסבר פנים כל כך יפות ואף זכיתי ב"מלתחה " מהודרת אך יותר כואב לי על אביבי מה יהיה אין לי עכשיו שום פתרון אבל כן יש לי תקווה כי בעזרת הטיפול שאם כבר יאושר לי לעבור אולי אדע סוף סוף מי אני מי משפחתי וכשקרתה לי התאונה המחרידה לאן התכוונתי ללכת ואם הייתי לבד ואם לאו למה אף אחד לא מחפש אותי – אבל עכשיו ברגע זה לאור אושרי הרב ואהבתי המטורפת לרני שלי הכל מקבל גוון וורוד יותר ונראה על פניו כי פתרונות יהיו ואפילו לשביעות רצוני – אמן לו יהי. מיכלי חשה רעב – רעב שאדם בריא ועייף (כן זה היה מעייף זה היה מתיש – וזה היה כל כך מתוק כל כך מהנה, כל כך מיוחד לחוות אתמי החוויה האדירה שחוויתי) ואני כעת רצה לאכול משהו – כלי הגיעה לחדר האוכל ולמראה הפלא הוא היה ריק מאדם מה השעה השתוממה מיכלי ולתדהמה השעה היתה ממש מאוחרת ולא היתה לה ברירה אלא להכנס למיטה אך הרעב, הרגשות העולים וגואים והכל היה שונה סבוך מפחיד אך יחד עם זאת נפלא. מיכלי אזרה עוז ונכנסה למטבח פעם ראשונה מאז שהיא במחלקה העזה לפתוח את הפריג'דר ולחפש משהו אכיל. לשמחתה מצאה גבינה לבנה ועגבניה ובקופסת הלחם היו מס' פרוסות מיכלי ישבה בחדר האוכל לבדה מאושרת ואוכלת בתיאבון רב כל כך ומחשבותיה נודדות וקשה לעקוב אחריהן. לפתע חלפה האחות התורנית ליד מיכלי ושאלה אותה את רעבה בשעה כזאת זה סימן מצויין את בדרך הנכונה מיכלי. תודה לך מינה אני מקווה כי אכן את צודקת. מיכלי ענתה לה מינה – בעוד זמן קצר אסיים את ביקורי החולים ואם תרצי אכין לשתינו שוקו ונשב קצת לשוחח. אמרת שוקו קנית אותי מינה שוקו מחזיר אותי למקום נפלא שהייתי בו מינה פקחה זוג עיניים מיכלי הבינה והרגיעה אותה לא מינה לא לעבר הרחוק אלא לארוע שהייתי מוזמנת אליו ושם כיבדו אותי בשוקו. ואכן האחות סיימה את עבודתה ושבה למיכלי הממתינה לה ושתיהן ישבו בניחותא ושוחחו על דא ועל הא ומינה ראתה שמיכלי כבר לא עוקבת אחרי השיחה ואמרה לה קדימה לחדר ולא לשכוח את הכדורים. תודה מינה את מתוקה – לילה טוב.
מיכלי חזרה לחדרה נטלה את התרופות ונכנסה למיטתה שמחה , אופטימית והחשוב מכל מאוהבת מאוהבת עד לשד עצמותיה.

מיכלי פקחה "עין תורנית" והרגישה שמישהו מתבונן בה. רני התרגשה מיכלי הוי סליחה נסחפתי ד"ר בירן בקר טוב מה שלומך. רני שטרם לבש את חלוקו כנראה ישר נכנס לחדרה נישק אותה בתאוות חושים באהבה אין סופית ותוך כדי שאלה אותה מה שלומך יפה שלי ? האם יש לך כאבים כלשהם ? השתדלתי להיות הכי עדין רני לחשה מיכלי אין יותר עדין ממך בעולם אבל כן כואב לי משהו מה נחרד רני ? כואב לי הלב כי הוא רוצה להיות רק אתך וזה בלתי אפשרי.

רני נישק לה בנשיקה ארוכה ומלאת אהבה ארוטיקה וממש בלע את כולה בתוכו אך התעשת ואמר לה עלי לעזבך מתוקתי הקטנה ובשעות אחה"צ אנחנו מתכוונים לקיים ישיבת צוות ולדון בשאלת הטיפול שהציע ד"ר אורן שאולי יחזירך לזכור משהו מעברך. תודה לך נשמה שלי ועכשיו לך לדרכך ואני אמשיך להתפנק לי כן קטע את דבריה אני אוהב אותך מפונקת קטנה שלי את מתפנקת כמו חתולה קטנטנה ואני רק רוצה לחבקך ולנשקך אבל עלי ללכת רני קראה לו מיכלי כן יקירתי מה נשמע בבית אלה ואביבי בסדר כן הכל כשורה על תדאגי. וכך יצא מהחדר והותיר כמה אחיות את מיכלי לבדה עם מחשבותיה. היום חלף לאיטו כי מיכלי לא עשתה כלום. היא פשוט התבטלה לחדר כושר –

מיכלי החליטה לרדת למטה לחצר ולהעביר את הזמן עד ל"פסק-הדין" בענינה ולפתע צץ רעיון במוחה היא תרד למחלקה לטיפול נמרץ ותבקר את כל הצוות המסור והנפלא שטיפל בה. מיכלי ירדה למחלקה וחשה פיק ברכיים לפתע כל החדש ומחצה ששהתה שם כמעט כל התקופה מחוסרת הכרה והנה היא שבה לכאן הולכת יציב ומרגישה נפלא. מיכלי התקבלה כמו מלכה. כל הצוות שטיפל בה מרגע הגעתה היה במקרה כמעט כולו יחד וכולם התלהבו ושמחו למראה הנפלא שלה ואחד הרופאים הפליא להסביר את כוונת כולם ידענו שאת יפהפהיה אבל כל כך יפהפהיה וכל כך קורנת זה כיף לפגוש בך כך

. לאחר מכן ישבה התבלבלה בלשונה וקראה לו רני והן שאלו אותה מה שלום ד"ר בירן ? תודה ד"ר בירן בסדר גמור והוא תומך בי וממשיך בדרכו המיוחדת לעזור לי ואני ממש אוהבת אותו. האחיות ענו לה אין מטופל או מטופלת של ד"ר בירן שלא אוהב אותו כי אדם כמוהו אי אשר שלא לאהוב. נכון אישרה מיכלי וידעה מה היא אומרת. לאחר כמחצית השעה הודתה מיכלי לכל הצוות וחזרה למחלקה. בצאתה מהמעלית ראתה מיכלי את רני יוצא מחדרה היא מיהרה לקראתו ולא ר בירן חיפשת אותי ? כן אנא הכנסי לחדר הישיבות אנו כולנו רוצים לשוחח עמך. מיכלי הלכה בעקבותיו לחדר הישיבה והתרגשה מאד לנוכח הצוות הגדול שישב שם והוא דן בענין שלה.

שלום מיכלי קידם אותה בברכה ד"ר אורן שלום ד"ר אורן ענתה מיכלי ושלום רב כמובן גם לכולכם. ד"ר בירן הסביר למיכלי שמושם מה נראתה קצת אבודה בין כל הצוות הרב כל כך מיכלי חזר ד"ר בירן אני רואה שאת חוששת אז בבקשה קודם כל תרגעי. לאחר ישיבה די ארוכה שודאי חשת בארכה הגענו להחלטה כולנו (כולל קובי – שפשוט נבצר ממנו להשאר עד הסו) אבל גם דעתו היתה זהה שד"ר אורן עם צוותו יתחיל את הטיפול בך באיכותיות שהוא ניחן בה בתור פסיכיאטר כמעט מדופלם כבר אך תחומו הוא ההיפנוזה. לצורך כך מיכלי מחר בבקר אליך לעזוב את בית החולים ולעבור לבית החולים שד"ר אורן עובד שם ובידיו כל הכלים הנחוצים למתן טיפול מסוג זה. אנו כמובן לא זורקים אותך אנחנו נקיים אתך קשר תמידי גם טלפוני וגם ביקורים ונקווה שהטיפול ישא פרי.

מיכלי החווירה והסמיקה כאחד מה לעזוב את בית החולים ? אבל אני רגילה כאן !!! ושם כיצד אתרגל. מיכלי ענה לה ד"ר אורן מיד אל דאגה מיכלי גם שם נקבלך בסבר פנים יפות ואני מקווה שד"ר בירן יבוא לבקרך לעתים קרובות כדי לעמוד מקרוב על הטיפול ובסופי שבוע החלטנו שאת תשובי לכאן לחדרך המוכר וכך שהעניין יוסדר ונקווה שיוסדר על הצד הטוב ביותר. טוב בסדר אני מסכימה ואני מתנצלת על הגישה הילדותית שלי וזאת משום שבמקום להודות לכם אני לא רוצה לעזוב את בית החולים בעצם מה זה משנה הרהרה בקול רם גם זה בית חולים וגם שם בית חולים ועיניה אבדו מזוהרן. מיכלי שאלה באם היא יכולה כבר לצאת כן בהחלט הנה לה ד"ר אורן ומחר בבקר בסביבות השעה 10.00 יבוא לכאן אמבולנס ויקח אותך אלינו אבל למה אמבולנס אני יכולה ללכת נכון מיכלי ענה לה ד"ר אורן אבל פשוט האמבולנס אמור להביא לכאן חולה ובדרך חזרה יקח אותך אלינו.

לפתע קפץ ד"ר בירן ואמר ד"ר אורן ברשותך אני לוקח על עצמי את תפקיד המוביל ואביא אליכם את מיכלי מחר בסביבות 10.30 אישית." תודה" קרנה הנערה מאושר תודה רבה ויצאה מהחדר. מיכלי רצה לחדרה ודמעות זלגו מעיניה היפות ובליבה חשה שהיא לא תוכל להתמודד עם המרחק הפיזי הכל כך רחוק מרני. כעבור מס' דקות נכנס רני לחדרה ושאלה א רוצה לרדת קצת אתי למטה ? כן כן ? כן כן כן !!! צהלה בילדותיות וכמעט נתלתה בו ושניהם יחדיו פעם ראשונה לא חשבו על כלום ויחד צעדו לעבר המעלית נכנסו בה וירדו למטה. הלילה היה כל כך בהיר וקריר ומיכלי חשה מאושרת.

מיכלי אמר לה ד"ר בירן מאחר והשעה קצת מאוחרת לא אוכל לצערי מתוקה שלי להיות אתך זמן רב אבל אני מתגעגע אלייך מאד מאד ובואי נכנס למס' דקות לחדר הישיבות את מוכנה ? כן כן כן!!!! השנים נכנסו לחדר החשוך והקריר ונפלו זה בזרועות השני והתחבקו חיבוקים סוערים מלאי ערגה ואהבה והוא ליטף את גופה ומלמל את שלי את שלי לנצח. לאחר מס' דקות התנצל שעליו ללכת לביתו ומיכלי ענתה לו אני מבינה אותך יקירי. וכך יצאו משם מאוהבים עד השמים אך נאלצים להפרד עד מחר בבקר. להת' יקירה שלי מחר נתראה שוב. מיכלי קפצה ונתלתה בו ונישקה לו נשיקה ארוכה כשלשונה תרה אחר לשונו האוהב והמוכר לה היטב.
מיכלי עלתה לבית החולים וחשבה מחר כנראה שזו תהיה הפעם האחרונה שאמצא כאן וממחר אצטרך להתרגל לבי"ח חדש מיכלי עלתה לבית החולים וחשבה מחר כנראה שזו תהיה הפעם האחרונה שאמצא כאן וממחר אצטרך להתרגל לבי"ח חדש ארגיש שיש לי לאן לחזור ושבאיזה שהוא מקום כנראה מאד רחוק מכאן מחכים לי אנשים אוהבים ודואגים. ואפרופו אהובים חשבה אבל כיצד אוכל לחיות מבלי להיות עם רני הלא זה לא יהיה אותו דבר למרות שהבטיח לבקרני , טוב מה לי להתייסר מעכשיו נחיה ונראה. וכך כשהיא מעודדת את עצמה ורוצה לחשוב רק חיובי עלתה על יצועה ושקעה בשינה ארוכה.

הבקר הגיעה ומיכלי הזדרזה לקום והשתוממה ששתי המיטות שבחדרה היו הבקר הגיעה ומיכלי הזדרזה לקום והשתוממה ששתי המיטות שבחדרה היו מאויישות על ידי שתי נשים די מבוגרות. בקר טוב לכן מתי הגעתן ? שאלה מיכלי התקבלתי באמצע הלילה השיבה הראשונה מאחר ונפלתי ברחוב ושברתי את ידי והיום יהיה צורך לנתחני ולגבסני. אני מקווה שתרגישי טוב והניתוח יצליח ולא תחושי כאבים. תודה חמודה. ואז פנתה לאשה השניה ושאלה אותה ומה קרה לך גברתי ? ומתי הגעת ? הגעתי לפני כשעתיים כשמעדתי בביתי וריסקתי את ברכי והובהלתי לכאן ולאחר שייצבו מעט את מצבי עם משככי כאבים חזקים אני מחכה היום לד"ר שכחתי את שמו ??? ד"ר בירן ענתה לה החולה הראשונה נכון נכון ד"ר בירן נו בוודאי מי לא מחכה לו ונקווה שהוא ינתח אותנו.

מיכלי איחלה גם לה שהכל יעבור לה בשקט ואז פנו אליה ושאלו מה בחורה כל כך יפה עושה בבית החולים ודאגנו שמא נעיר אותך אך את ישנת כל כך טוב ולא נראית כלל חולה אז קדימה מהר חזרי הביתה. פניה של מיכלי נפלו משהוא והיא ענתה להן נכון היום אני משתחררת הביתה. יופי נהדר תרגישי טוב ותעשי רק ותעשי רק חיים נפלאים. מי יבוא לקדם את פנייך ההורים או החבר ? אני עוד לא יודעת ענתה מיכלי ומיהרה להכנס לחדר המקלחת ולהתכונן לבואו של "החבר – האהוב – הכל בשבילה – לבוא ולקחתה.

מיכלי יצאה כעבר זמן מה מחדר האמבטיה כשהיא לבושה נפלא. . מכנסיים בצבע בורדו שהלמו אותה מאד ולזה תאמה חולצה עם פסים כשהצבע בורדו שולט יותר ונעלה את סנדלי הזהב שלה וכן סירקה כשהוא לגלוש חופשי על כתפיה כמה הוא ארך חשבה מיכלי וליטפה אותו ושתי הנשים קיבלו אותה בהמון תשבוחות כמה היא יפה ולבושה נפלא. תודה לכן חמודות וכך יצאה מהחדר. כשהיא נועצת את מבטה בשעון הגדול שהיה בפרוזדור ראתה שהשעה קרוב ל- 09.30 ממש ישנתי שינה ארוכה. בחדר האוכל לא נותר איש אך מיכלי לא היתה רעבה כלל ולכן נכנסה לחדר השיקום ולשמחתה ראתה את קובי שקיבל אותה בחיבוק חזק והיא אמרה לו קובי באתי להפרד ממך ולהודות לך על כל מה שעשית למעני אין לי מלים להביע זאת במעשים וכך התרוממה מעט ונישקה לקובי על שתי לחייו והסמיקה וקובי איחל לה המון בהצלחה ואמר שהוא אינו נפרד ממנה מאחר והקשר ביניהם יימשך וכל הסגל יעקוב מקרוב על הזכרון שכולם מייחלים שישוב במהרה אלייך ילדה מתוקה, נבונה וכו'לא נותר איש אך מיכלי לא היתה רעבה כלל ולכן נכנסה לחדר השיקום ולשמחתה ראתה את קובי שקיבל אותה בחיבוק חזק והיא אמרה לו קובי באתי להפרד ממך ולהודות לך על כל מה שעשית למעני אין לי מלים אבל אביע זאת במעשים וכך התרוממה מעט ונישקה לקובי על שתי לחייו והסמיקה וקובי איחל לה המון בהצלחה ואמר שהוא אינו נפרד ממנה מאחר והקשר ביניהם יימשך וכל הסגל יעקוב מקרוב על התקדמותה ואיחל לה המון בהצלחה ואמר שהוא אינו נפרד ממנה מאחר והקשר ביניהם יימשך וכל הסגל יעקוב מקרוב על השיקום ואת המילה שיקום הוא הדגיש כי למעשה עכשיו מתחיל השיקום שלך מיכלי ואת צריכה להיות חזקה ולדעת שזה טיפול ארוך עם המון עליות ומורדות אבל עם תקווה בלב תצעדי בכל טיפול וטיפול ותאמיני תאמיני בעצמך כי את גדולה מהחיים. תודה מקרב לב קובי שלי וביי. מיכלי יצאה מחדר השיקום ולשמחתה שלא היה גבול ראתה את רני צועד מולה היא כמובן היתה מאד מאופקת וברכה אותו בבקר טוב ד"ר בירן. בקר טוב יפתי ענה לה הרופא שהצליח להגביר את פעימות ליבה לאלף פעימות בשניה

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
21 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך