בקי
מיכלי חשה רעד קטן כששמעה "מלון 5 כוכבים" מה זה הדבר הזה ?????????????????????.

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 840 צפיות 3 תגובות
מיכלי חשה רעד קטן כששמעה "מלון 5 כוכבים" מה זה הדבר הזה ?????????????????????.

. מיכלי יצאה מחדר השיקום ולשמחתה שלא היה גבול ראתה את רני צועד מולה היא כמובן היתה מאד מאופקת וברכה אותו בבקר טוב ד"ר בירן. בקר טוב יפתי ענה לה הרופא שהצליח להגביר את פעימות ליבה לאלף פעימות בשניה. אני צריך רק לעשות סבב חולים מאחר ומחכים לי ולצוותי היום 2 ניתוחים חשובים לנשים לא צעירות נכון ענתה לו הן מאושפזות בחדרי ולא הרגשתי כלל מתי הן התקבלו ועוד דבר הן מחכות רק לך. הו אני שמח שמחכות לי עוד "בנות " מיכלי את בוודאי מקנאה וכך ליטף את שיערה הזהוב והבטיח לה שעוד מעט יסיעה אותה.

מיכלי ניצלה את זמן ההמתנה לרני והחליטה לרדת ליחידה לטיפול נמרץ ולהפרד מהצוות ואכן הם קבלוה בשמחה ואיחלו לה כמובן המון הצלחה בשיקום שעומד לפניה ולא להתייחס למורדות מאחר ובעקבותיהן מגיעות העליות. תודה לכם מכל הלב ואהיה אתכם בקשר, חסר לך שלא

מיכלי. הרגישה לחלוחית חמה בקצה העין וגם ליבה פעם משום מה בחזקה יתרה וזאת בשל הפרידה והזכרונות מאותו צוות נפלא שעזר לה וכמובן רני שלי – חשבה הוא היחיד שהיה בטוח שאתעורר ואני אכן התעוררתי. מיכלי חזרה לחדרה ונפרדה משתי החולות כשהיא מאחלת להן המון בהצלחה בניתוחים שהן עומדות לעבור ואמרה להן שמעתי שד"ר בירן הוא אחד האורתופדים המנתחים הכי מעולים שיש ואתן תהיינה בידים טובות. כן נכון מיכלי ענו לה אנו מקוות שהוא ינתח אותנו כן כן ענתה להן הוא ינתח אתכן , איך את יודעת ? אני יודעת חייכה ונישקה קלות על מצחן את שתיהן לקחה את מטלטליה לא לפני שעשתה סיבוב באמבטיה שמא תשכח משהו ויצאה מהחדר כשהיא הולכת לעבר עמדת האחיות ומצפה לרני. כעבור כרבע שעה לערך הגיע רני מקסים ויפהפה ושאל אותה "הנלך" ? כן !. אז אותה "הנלך" ? כן !. אז קדימה.
רני ומיכלי ירדו במעלית וצעדו לעבר המכונית הכל כך מוכרת וכל כך אהובה וכל כך הרבה זכרונות יש להם ממנה ושניהם נכנסו לאוטו שותקים ומהרהרים וכל אחד חשב או למעשה היה בטוח שהרהורם זהה לחלוטין. כשעזבו את מתחם בית החולים נצמדה מיכלי בחזקה לרני והניחה את ראשה על ברכיו ורני ליטף את שיערה ולא אמר מלה.

רני שאלה מיכלי ? נכון שלא תשכח אותי ? נכון שתבוא לבקר אותי ? בודאי מתוקה שלי כיצד עולה בדעתך שאלה כל כך לא הגיונית אני אהיה אצלך יום ביומו ואעקוב אחר ההתקדמות מבחינה רפואית כמובן וגם מבחינה אישית והאמיני לי את תחסרי לי מאד מאד כי התרגלתי לראות את המלכה שלי האשה הכי יפה עלי אדמות והיא שלי שלי בלבד. וכך מיכלה התלטפה כמו חתולה ביום שמש נעים ולאחר כמחצית השעה עצרה לפתע המכונית מיכלי נרעדה מה קרה למה עצרנו ?

הגענו מיכלי הגענו לביה"ח כל כך מהר שאלה ודמעות חנקו את גרונה. בבקשה חמודה שלי אל תעשי לי את זה בואי נכנס בתקווה ובאופטימיות והכל ילך כשורה. וכך רכן על ראשה שעדין היה על ברכיו ונישק לה קלות. מיכלי התרוממה סידרה את שיערה ויצאה מהאוטו. רני יצא אחריה והוציאה מהמושב האחורי את חפציה של מיכלי ויחדיו נכנסו לביה"ח. הם פסעו מס. פסיעות כשלקראתם הגיע ד"ר אורן וקיבל את רני ומיכלי בסבר פנים יפות והרגיע את שניהם אני יודע שאתם מודאגים אך אל דא. בבקשה חמודה שלי אל תעשי לי את זה בואי נכנס בתקווה ובאופטימיות והכל ילך כשורה. וכך רכן על ראשה שעדין היה על ברכיו ונישק לה קלות. מיכלי התרוממה סידרה את שיערה ויצאה מהאוטו.

רני יצא אחריה והוציא מהמושב האחורי את חפציה של מיכלי ויחדיו נכנסו לביה"ח. הם פסעו מס. פסיעות כשלקראתם הגיע ד"ר אורן וקיבל את רני ומיכלי בסבר פנים יפות והרגיע את שניהם אני יודע שאתם מודאגים אך אל דאגה ד"ר בירן את העבודה הנפלאה שעשית עם מיכלי כשהחזרת אותה אלינו לא נקלקל אלא נשתדל רק לשפר. תודה ד"ר אורן ענתה מיכלי ועכשיו ד"ר בירן פנתה מיכלי לרני תודה על הטרמפ ואנא חזור לביה"ח ים חולים מחכים לך וכפי שאתה רואה אני בידים טובות. נכון את צודקת, רני לחץ את ידה של מיכלי ואיחל לה בהצלחה ולאחר שפסע 2 פסיעות הסתובב לעברם וביקש ד"ר אורן שמור על מיכלי שלי. ובצעדים מהירים עזב את המקום.
'
ד"ר בירן פסע עם מיכלי לעבר עמדת האחיות ובאותו זמן היתה אחות נחמדה מאד וצעירה וד"ר בירן אמר לה: ריקי זאת מיכלי והיא מתאשפזת אצלנו עכשיו ואני אבקש אם תוכלי לאכסן אותה באחד מהחדרים הקטנים שהם ליחידים מאחר ומיכלי מגיעה עכשיו מבית החולים שבו בילתה זמן רב מאד ולפניה טיפול ארוך אצלנו והמנוחה והשקט חשובים מאד להצלחתו. בסדר ד"ר בירן ענתה לו ריקי וחייכה לעבר מיכלי אעשה כמיטב יכולתי ואשתדל לתת למיכלי היפהפיה הזאת את הכי הכי יפה שאמצא פנוי. תודה. ד"ר אורן פנה למיכלי ואמר לה לאחר שריקי תמצא חדר עבורך אנא התמקמי בו ותקבלי את כל הציוד לו את זקוקה כמו כן יש לנו את כל הקורות מהרגע שהגעת לאחר התאונה .

ד"ר אורן פנה למיכלי ואמר לה לאחר שריקי תמצא חדר עבורך תתמקמי בו ונעשה סדר יום לעבוד בצוותא. לאחר זמן לא רב הגיעה ריקי ושמחה מאד ואמרה למיכלי מצאתי לך חדר" 5 כוכבים " – מה זה "5 כוכבים" שאלה מיכלי ומשהו בתוכה זע לפתע מיכלי ענתה לה ריקי " 5 כוכבים " זה חדר במלון ברמה הכי גבוהה. מיכלי קיווצה את מצחה וניסתה לזכור מאין הגיעה אליה לפתע ההארה "5 כוכבים" אך לא הצליחה וגם לא ניסתה יותר מדי להכנס ללחצים וחשבה על התמקמותה בחדר וגעגוע עז פילח את ליבה חדר ורני לא יהיה בסביבה כמו עד עכשיו אך עלי להצליח ולו בשבילו ולמענו – כן אהיה חזקה. היא פסעה בעקבות ריקי ונעצרה כשריקי פתחה את הדלת של החדר שהגיעו אליו ולשמחתה של מיכלי החדר היה באמת מקסים. חלון ענק עם וילון עליז שהיו פתוח ורוח קלילה נשבה והמיטה היתה גדולה יותר והשידה לידה היתה חדשה ובחדר היה גם שולחן קטן ו – 2 כורסאות משני צידיו. אכן החדר משגע תודה לך ריקי. ברוכה הבאה אצלנו את חפשייה וכל מה שתרצי אל תהססי לבקש אנחנו כולנו לרשותך ולשרותך. ונפנפה לשלום למוכרת ונכנסה למעלית ועלתה לחדרה חדר 622 משמע קומה 6. מיכלי הגיע לחדרה והשקיפה מהחלון והנוף שנשקף ממנו היה מהמם המכוניות שנסעו בכביש והולכי הרגל נראו קטנים ממרומי הקומה ה- שישית. מיכלי החליטה לשכב קצת לנוח מכל ההתרגשות שחוותה עד עכשיו והדרך עדיין ארוכה ארוכה.

כך יצאה ריקי מהחדר ומיכלי נשארה לבדה אך הרגישה לא בודדה החדר היה באמת נוח ונראה גם פחות חדר של בית חולים כמו שריקי אמרה "5 כוכבים" אלוהים מה זה "5 כוכבים" זה כל כך מוכר לי ואני לא זוכרת מנין אני מכירה זאת. היא החליטה לשכוח מהמחשבה ובת צחוק עלתה על שפתיה למה לי לשבור את הראש שד"ר אורן וצוותו ישברו את ראשם צחקה לעצמה והוקל לה. לאחר מכן נכנסה לחדר האמבטיה שהיה צמוד לחדר והיה ממש יפהפה הוא היה גדול מרווח ואפילו אמבטיה היתה בו נפלא חשבה. היא סידרה לה את כל הטואלטיקה שהיתה ברשותה ולפתע נזכרה שיש לה את מס' הטלפון של ירדנה המתוקה המקסימה והחליטה להתקשר אליה ולספר לה שהיא עכשיו בבית חולים אחר ואם יצא לה תשמח שתבוא לבקרה. מיכלי הסתדרה בחדר ויצאה לחפש טלפון ציבורי כי טלכרט היה לה מרני שדאג גם לזה ואמר לה שבהזדמנות ישיג בשבילה פלאפון כדי שיהיה לה קשר "עם העולם החיצון"

מיכלי. מצאה את הטלפון וצלצלה לחברתה והיא כל כך שמחה לשמוע את קולה ואיחלה לה בהצלחה והבטיחה לבקרה בעוד מס' ימים. מיכלי חשה רעב והתחשק לה משהו שונה אבל כסף לא היה לה כי ראתה למטה בקומת הכניסה קפיטריה . מיכלי חשבה שתבקש מרני כשיבוא לבקרה שישאיר לה כמה שקלים. היא חזרה לחדרה ופתחה את תיק האיפור כדי לאפר מעט את עצמה וללכת לבקש מריקי משהו לאכול ולשתות ובתוך תיק האיפור היא מצאה מקופלים -.100 שקלים עם פתק קטן צמוד במהדק צבעוני קטנטן למיכלי תקני לך שוקולד ותחשבי עלי שלך ר. מיכלי ממש התחילה לבכות מרב התרגשות והבכי רק גבר וגבר והיא חשבה אלוהים איזה מלאך זה הרני הזה כיצד הוא חושב ע. מיכלי ממש התחילה לבכות מרב התרגשות והבכי רק גבר וגבר והיא חשבה אלוהים איזה מלאך זה הרני הזה כיצד הוא חושב על כל דבר והכל בצורה כל כך אלגנטית מבלי שחלילה יפגע בה. היא רחצה את פניה איפרה את לחייה במעט סומק ולקחה את הכסף וירדה למטה. בקפיטריה ראתה תנועה גדולה של אנשים חלקם חולים וחלקם מבקרים והמקום היה שוקק חיים וזה פשוט היה נעים ושינוי מרענן. היא הזמינה לעצמה שקית שוקו ועוגת שוקולד והמוכרת שאלה אותה באיזה חדר את מאושפזת ? אני לא יודעת ? אני לא יודעת ענתה לה מיכלי כי רק היום הגעתי ולא שמתי לב למס' החדר ומה שמך ? מיכלי ענתה לה כן רק רגע המוכרת עיינה ברשימה שהיתה מונחת במגירה ואמרה לה כן מיכלי את מאושפזת בחדר 622 ואת רשאית להזמין כל מה שתרצי ובקשר לתשלום זה כבר סודר ! סליחה ? מה זאת אומרת סודר ?

מיכלי זה סוד ועכשיו שיהיה לך בתיאבון ולהת'. מיכלי היתה בשוק מה זאת אומרת שולם רני איך אתה יכול לעשות לי את זה ואולי זה לא הוא אבל זה בוודאי הוא אלוהים כיצד אגמול לו. מיכלי שתתה משקית השוקו ונזכרה כשהתארחה אצל מש' בירן וכיבדוה בשוקו וצמרמורת חלפה בגופה ולפתע חשה געגועים לאביבי לאביבי התינוקת המקסימה. מיכלי אכלה מהעוגה שהיתה מאד מאד טעימה וכשסיימה החזירה את המגש למקום שהיה מיועד וחזרה לחדרה שמספרו היה 622.


תגובות (3)

מרי מה דעתך ???????????????

30/06/2011 18:50

מדהים כתמיד !! באמת מעניין אותי אים הרומן בין מיכלי לבין הד"ק ימשך עוד זמן רב חחח ויש לי עוד שאלה אלייך מה אים הסיפור רומן האבה מימזמן לא כתבת פרק :)

30/06/2011 19:20

היי מרי החביבה

הרומן בין אודי ורותי יצא לדרכו חפשי בבקשה ותמצאי מקווה שתהני בברכה בקי

30/06/2011 20:57
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך