בקי
הטיפול המיוחל בזכרונה של מיכלי "יצא לדרך" הצוות וד"ר אורן בראשם סמוך ובטוח שהזכרון ישוב אליה אל מיכלי המתוקה לא לאחר זמן רב, הצוות יעבוד בדרך הנכונה ופגישה זו הראשונה ביניהם ניתבה את המשך העבודה.

תאונת דרכים

בקי 30/06/2011 657 צפיות אין תגובות
הטיפול המיוחל בזכרונה של מיכלי "יצא לדרך" הצוות וד"ר אורן בראשם סמוך ובטוח שהזכרון ישוב אליה אל מיכלי המתוקה לא לאחר זמן רב, הצוות יעבוד בדרך הנכונה ופגישה זו הראשונה ביניהם ניתבה את המשך העבודה.

מיכלי נותרה לבדה בחדר הנחמד אך גם הוא כבר לא נראה לה כל כך נחמד מאחר וסערת רגשות ענקית השתלטה עליה וחשבה לעצמה : "מה יהיה" ? אני צריכה להפסיק את המגעים עם רני מיד מיד מיד למרות שאני אוהבת אותו הכי בעולם אך הגב' אלה בירן ואביבי המתוקות כל כך אני חוטאת כלפיהן , כן אני חטאת כלפיהן. מחזירה לאלה "רעה תחת טובה"

היא החליטה לצאת מחדרה וחשבה שתתהלך קצת לאורך המסדרון ואולי הליכה זה תתן לה מענה ועצה כיצד להמשיך מכאן והלאה. היא פגשה את עמי וברכה אותו לשלום, היי מיכלי ענה לה עמי מה שלומך? "תודה ואתה? גם טוב. למה אתה מאושפז עמי ? מאחר והייתה לי תאונת דרכים מאד קשה ובקושי נישארתי בחיים. האוטו שבו נסענו משפחתי ואני נפל לתוך תעלה בצידי הדרך ולמזלנו כולנו נשארנו בחיים אך אני הייתי הפגוע הכי חזק ומדי פעם אני מתאשפז אצל ד"ר אורן (מלאך משמיים !!!!) והוא עושה לי סדר במחשבות. אך אתה לא שכחת את עברך נכון עמי שאלה מיכלי ? לא שכחתי אך יש לי הרבה "חורים" כמו בגבינה שוויצרית בזכרון.

עמי אנא ספר לי לאן התכוונתם להגיע ומי היה באוטו? התכוונו להגיע לירושלים ולבקר בכותל המערבי וכן בעיר העתיקה ובאוטו היו הורי אחותי אחי ואני. ומה איתך מיכלי ? אני חוויתי כנראה גם תאונת דרכים קשה ונותרתי בודדה ולאחר שהייתי בתרדמת זמן ממושך מאד בזכותו של ד"ר בירן שעשה לילות כימים להחזיר אותי לחיים בזכותו חזרתי אכן לחיים אך אינני זוכרת מאומה מעברי אינני זוכרת מאומה והיא התחילה לבכות וממש להתייפתח.

מיכלי הרגיע אותה עמי : תקשיבי לי : בכי לא יעזור לך כלל, נהפוך הוא זה "יתקע" את מצבך את צריכה לתת לד"ר אורן וצוותו הנפלא לעזור לך בכלים שבידיהם והכוונה יתכן ובהיפנוזה או כל צורה אחרת שיראה לד"ר אורן מתאימה למקרה שלך. תודה עמי עזרת לי מאד. את רוצה לרדת מעט למטה לטייל בחצר בית החולים ? ובטרם הספיקה להשיב לו שמעה את האחות שקוראת בשמה, סליחה עמי והיא הלכה לקראתה. מיכלי – ד"ר אורן מבקש שתכנסי לחדר טיפולים ובואי אראה לך היכן זה נמצא. מיכלי נפרדה מעמי והלכה בעקבות האחות.

החדר הוא כאן אמרה לה האחות את תזכרי ? ודאי !!! יופי מתוקה אז כנסי ברגל ימין ושתהיה לך הצלחה נפלאה. תודה השיבה מיכלי והיא נקשה על הדלת וקולו הסמכותי של ד"ר אורן ענה בבקשה מיכלי. היא פתחה את הדלת ובחדר היו עוד מספר אנשים כשד"ר אורן יושב בראש השולחן.

מיכלי בואי תצטרפי אלינו. היא התקרבה לשולחן וד"ר אורן הציג אותו בפני הפורום שיושב בחדר וכמובן אמר למיכלי שאנשים אלה כולם ברי סמכות גדולה ב"השבת הזכרון לבעליו" ומיכלי צחקה מכל הלב וכולם צחקו בעקבותיה.

מיכלי ישבה במקום שד"ר אורן אמר לה ומתחילים בטיפול. – כולם אמרו לה בהצלחה. השהייה בחדר הייתה ארוכה, קשה, אך את הזכרון לפחות בשלב זה לא החזירה. כמעט לפני סיום מיכלי ביקשה רשות לומר משהו וכמובן הוא ניתן לה וכך אמרה כשאני שמעתי "5 כוכבים" ו"מסביב לעולם" משהו בתוכי רוצה להזכר בשני המונחים הללו.

גב' אחת מאנשי הצוות ביקשה את רשות הדיבור: מיכלי פנתה אליה" האם את ראית אי פעם ים?" ים??? חשבה מיכלי ים??? כן ים ???? אני חושבת שכן מה את זוכרת מהים ???? כלום !!!! אוקיי את תזכרי הכל רק תהיי רגועה וממוקדת ואני מבטיחה לך ומקווה שד"ר אורן לא יכעס עלי את תחזרי לעצמך מהר מאד מאד !!!!! גבירתי הפיסכיאטרית הדגולה הגב' רוטשילד אין כמוך וחלילה לי לכעוס עלייך.

אוקיי גבירותי ורבותי ומיכלי שלנו היפהפייה אל חשש הזכרון יחזור לך כהרף עין. המשך הטיפול מחר בבקר מיד אחרי ארוחת בקר. ובינתיים תודה לכולכם.

כל הצוות התפזר וד"ר אורן נשאר יושב על מקומו. מיכלי בהיסוס התקרבה אליו !! כן מיכלי מה אפשר לעזור לך? ד"ר אורן אני חושבת שהמלה "ים" מזכירה לי משהו מאד מהודר משהו גדול משהו מפואר !!!! מיכלי אנא אל תאמצי את ראשך יש לי הרגשה שהצוות שלנו את ואני בדרך הנכונה. תדוה ד"ר אורן ומיכלי יצאה מהחדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך