בקי
תוך כדי הבנה מוחלטת שאהבה בינה לבין רני אסורה - רק כשהיא רואה אותו כל ההבנות שלה מתגמדות והיא נתלית עליו וחושקת בו מיכלי ???????????????? מה יהיה ??????????

תאונת דרכים

בקי 04/07/2011 693 צפיות תגובה אחת
תוך כדי הבנה מוחלטת שאהבה בינה לבין רני אסורה - רק כשהיא רואה אותו כל ההבנות שלה מתגמדות והיא נתלית עליו וחושקת בו מיכלי ???????????????? מה יהיה ??????????

מיכלי התכוננה לטיפול הקרוב שיתקיים בעוד זמן לא רב והכוונה לד"ר אורן ולצוותו המיומן והמקצועי ביותר. "לפתע שוב עלה בראשה משהו כמו ים משהו כמו מלון 5 כוכבים משהו שארע לה "אך מתי ? היכן? עם מי? כל השאלות הללו נשארו ללא פתרון ורק בלבלו אותה לחלוטין והיא שקעה לפתע "בדיכאון" תחושתה הייתה שלעולם לא תזכור מי היא והיכן נותרה כל משפחתה? "הייתה לי משפחה ? נכון ?" דמעות זלגו בעיניה היפהפיות והאיש שהיא אוהבת הכי בעולם נכנס לחדרה. "היא התנפלה עליו ופשוט נתלית בגופו ולחשה "אני אוהבת אותך" אני לא צריכה לאהוב אותך כי זו אהבה אסורה" אני מנסה להתמודד עם הזיכרון שלי ואינני זוכרת כלום "!!!!!!!!

מיכלי פנה רני ברוך לאהובתו "מתוקה שלי למה את כל כך מטרידה את ראשך בבעיות שאינך מסוגלת לפתור " את נמצאת בטיפולו של אחד הרופאים היותר טובים אולי הטוב ביותר, שמו הגיע ברחבי העולם הגדול . "את צריכה לסמוך ולקוות כי הוא יוכל לעזור לך" טוב מתוקה"? לגבי שנינו אין מה לעשות התאהבנו חזק ואל תייסרי את עצמך בקשר לאלה ואביבי ". !!!!!!

"אך רני כיצד לא אתייסר כשאני "גונבת" אותך ממשפחתך שרק עוזרת לי הכוונה כמובן לאלה שהיא יותר מאמא בשבילי ואני מחזירה לה "רעה תחת טובה"

"אוקיי סיימת להתענות אז בואי אלי אני רוצה להרגיש אותך בקרבי אני רוצה לנשק לך וללטף אותך בלי סוף אני אוהב אותך סוג של אהבה בין גבר לאשה יפהפייה וזהו תזרמי מאמי שלי מתוקה והחיים הלוא חזקים מהכל נראה לאן תוביל אותנו אהבה ענקית זו" ותוך כדי שהרגיע אותה נישק לה בשפתיה בטעם דבש מתוק מתו מתוק ושניהם לא רצו להפרד איש מרעותה.

תוך כדי נשיקות וחיבוקים לחשה מיכלי "רני אתה לא רוצה שאעניק לך את התשורה הכי יקרה לי (כמובן חוץ ממך חחחחח) אני "מת" לקבל את התשורה שאת רוצה להעניק לי ואני יודע שזה מכל הלב אך לא אעשה דבר כזה "התשורה" שמורה לחבר בגילך , פנוי , שאת תאהבי מאד מאד ושניכם את והוא תחוו את ההתרגשות, את הנתינה, את האהבה בעוצמות שרק פעם בחיים אפשר לחוות אותן "כשהתשורה מוענקת.

אבל רני "אתה האהוב שלי !!? אז אני רוצה לך להעניקה" !!!!!!!!! זה מחניף לי מאד ואם נמשיך לדבר על אותה מתנה ראי הוזהרת אולי בסופו של דבר כן ארצה אותה ולכן בואי נצא מהחדר כי נראה לי ש"הטיפול שלך" עומד להתחיל ואני "אטוס חזרה לבית החולים"

מיכלי התנשקה איתו בתשוקה אדירה והודתה לו שהוא עושה מאמץ אדיר לבוא ולבקרה!!!!

"תודה רני "ותוך כדי התודה קראה האחות למיכלי וביקשה שתכנס לחדר הטיפולים

ביי מתוקה אפתיע אותך בהמשך ו"רץ לדרכו"

המשך יבוא


תגובות (1)

מירי מיטל מאיה וחן וגם אודליה אם יבוא לה

בנות אני מבקשת שתגיבו לפרק זה מאחר והוא מתחיל " בנסיון שהוא אינו פשוט כלל ועיקר, להשיב את הזיכרון שאבד למיכלי אי שם לפני זמן לא קצר. "הסיטואצייה" שבו נמצאת מיכלי היא סיטואצייה קשה ביותר כשהיא חשה את עצמה בודדה ולכן את כל האהבה, את כל החום שכל אחד זקוק לו ועל אחת כמה וכמה נערה צעירה היא שואבת מד"ר בירן פרק קשה – אם יש לכן טיפת זמן אנא תגובתכם (כמובן לא צריכה להשתרע כמו כל התגובות והאמירות של בקי " חחחחח ואם לא יצא לכן בנות לא לקחת לב
בתודה וכל טוב בקי

10/07/2011 18:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך