בקי
מיכלי - שלומית מנסים להשיב לה את הזכרון ואין זה טיפול פשוט זה טיפול שמצריך המון ידע המון נסיון והצוות בראשותו של ד"ר אורן הוא צוות בלתי רגיל - הוא יעזור למיכלי ? לשלומית אלמוג?????????? נחיה ונראה

תאונת דרכים

בקי 04/07/2011 845 צפיות 4 תגובות
מיכלי - שלומית מנסים להשיב לה את הזכרון ואין זה טיפול פשוט זה טיפול שמצריך המון ידע המון נסיון והצוות בראשותו של ד"ר אורן הוא צוות בלתי רגיל - הוא יעזור למיכלי ? לשלומית אלמוג?????????? נחיה ונראה

מיכלי נכנסה לחדר "הטיפולים" כשבראש השולחן יושב ד"ר אורן שתמיד מקבל אותה בחיוך רחב וכן הצוות שעובד עמו וכולם קיבלו את מיכלי בשמחה.

"ד"ר אורן היה הראשון ששאל לשלומה של מיכלי ?"

"ד"ר אורן השיבה מיכלי בראשי מתרוצצות כל הזמן "5 כוכבים" ואין לי מושג מה זה בכלל וכן ים אני כל הזמן רואה וחשה את הים" מיכלי לא הצליחה להתגבר על הבכי מחוסר אונים ואנשי הצוות וכן ד"ר אורן לא ביקשו ממנה שתרגע אלא נתנו לה את כל הזמן שהיא חייבת להוציא התיסכול מליבה ובהדרגה היא אכן נרגעה.

"מיכלי פנה אליה ד"ר אורן זה מצויין שאת בוכה כך את משחררת את הלחצים שהצטברו בתוכך הבכי לא צריך כלל להדאיג אותך"

"תודה ד"ר אורן" חייכה מיכלי לעברו,.הטיפול שלנו היום יעשה בהיפנוזה. אין לך כלל מקום לדאגה זו שיטה שאולי עשוייה לעזור לך ולכן נפעל בכך ונראה אם זה יוביל אותנו לאיזה שהוא חוט בקצה המינהרה"

"מיכלי את מוכנה" "מוכנה" השיבה " אוקיי אני מתחיל ואם תחושי לפתע שתרדמה נוחתת עלייך אל תנסי להאבק בה תמשיכי להיות רגועה ולא לחשוש ממאומה"

ד"ר אורן החל בשיטתו הידועה כ"מועילה ומאפשרת לעזור לנזקק" הוא החל בקול לחש לשאול אותה איך קוראים לה: ? היא ענתה לו "מיכלי" "ספרי לי קצת על עצמך מיכלי" אין לי מה לספר כי הזיכרון אבד לי " "אני מודע אך יחד עם זאת ספרי לי על עצמך בבקשה" "ההרפייה במחשבותיה בעקבות הטפול ההפנוטי עשה את שלו "וד"ר אורן חזר על שאלתו מי את מיכלי? "

"אני אני אני אני שלומית" אוקיי תמשיכי בבקשה שלומית " "מה שם משפחתך שלומית" אני לא יודעת "אוקיי" "האם התארחת במלון 5 כוכבים שלומית" ? והאם הייית שם עם בני משפחתך שלומית" מיכלי הייתה רפוייה לחלוטין "לא יודעת מה זה מלון 5 כוכבים" !!!!!!! אוקיי יש לך אמא ? אבא? אחות? אח ? אמא חזרה שוב ושוב אמא אמא ?? אמא ?? ? "שלומית איך קוראים לאמא שלך " אמא שלי ? " "כן " אמא שלי "אמא שלי היא פרח"!!

הפסיכיאטרית נכנסה לתמונה "השם של אמא שלך הוא שם של פרח ?" עיניה של מיכלי היו כבדות עליה והיא כנראה ביקשה לישון אך זה השלב שצריך להמשיך "אולי לאמא שלך קוראים דליה" "דליה" כן אמא שלך נקראת דליה " אמא שלי לא יודעת אבל אני מכירה חברה וחושבת שקוראים לה דליה !! את זוכרת אולי היכן גרה דליה החברה שלך שלומית ?" נסי להזכר בבקשה"

"אני עייפה אני רוצה לישון" עוד מעט תלכי לישון אך אולי תיזכרי היכן גרה חברה שלך דליה " דליה גרה רחוק מאד דליה גרה ה- דליה גרה ב- אני שכחתי "לא את זוכרת המשיכה הרופאה" היכן זה רחוק ? לא בארץ" ? "בארץ כן אבל לא כאן" " יופי חמודה!! " המשיכה הרופאה אז באיזה ארץ היא גרה דליה החברה שלי ?????? "יש ים" !!!! היא גרה קרוב לים ???? לא יודעת !! אולי היא גרה בארץ ישראל ?? "לא ישראל בארץ לא ישראל "תנסי מתוקה להזכר היכן גרה החברה שלך דליה? אני רוצה לישון !!!!

" ד"ר אורן הסכים לסיים את הטיפול להיום "ולאנשי הצוות הוא בישר בשמחה:יש קצה חוט" שלומית אני מבקש שתחזרי אלי אל ד"ר אורן מסכימה שלומית??" ד"ר בירן מה את רוצה מד"ר בירן ? ד"ר אורן אתה ד"ר אורן ? אכן כן השיב לה "אני יכולה ללכת לישון ? " עוד שנייה שלומית !!! מיכלי פתחה את עיניה היפהפיות : היי שלום לכולכם !!"שלום וברכה גם לך שלומית" !! "שלומית אלמוג שמי" הצוות היה המום "היי שלומית אלמוג היי היכן הייתי ? "כל הזמן כאן ענה לה ד"ר אורן" לא הייתי בפריז? "פריז חזר הרופא"??? כן !!! ולפתע פתאום פרצה בבכי קורע לבבות "את יכולה לבכות שלומית אל תפסיקי בבקשה" אני שלומית אלמוג והיכן את גרה ? "אני שלומית אלמוג שבה ואמרה"

"ד"ר אורן החליט למרות ההתקדמות המדהימה לאפשר לצעירה לישון כמה שעות והמבחן האמיתי יהיה מחר בטיפול נראה אם היא תחזור על אותם פרטים. שלומית בואי נקח אותך לחדרך !!!אפשר לדבר עם ד"ר בירן ? ודאי איזו שאלה מיד נטלפן אליו " אני רוצה לישון ואני רוצה את ד"ר בירן רני בירן "

המשך יבוא


תגובות (4)

אלמוג שזה השם מישפחה של שלומית-מיכלי ? אני קצט לא הבנתי אבל הפרק היה יפה אני במטח :)

04/07/2011 17:18

מירי היקרה
ראשית אני רוצה לומר לך כי ל"בקשתך" המשכתי לכתוב את "תאונת דרכים"
ועכשיו לשאלתך "מיכלי הגיבורה שלנו איבדה לגמרי את הזכרון ושכבה 20 יום בקומה מוחלטת (תרדמת) ד"ר בירן עשה ימים ולילות ליד מיטתה וטיפל בה במסירות כדי שתשוב לאיתנה ותתעורר.
עכשיו הטיפול בהיפינוזה שנעשה ע"י ד"ר אורן עם צוותו , מטרתו להחזיר אותה לעבר ולדלות ממנה כמה שיותר פרטים, כמה שיותר שמות וכו'. בסופו של הטיפול היא "נזכרה" ששמה שלומית אלמוג (רציתי להגיד לך עוד משהו: השם מיכלי ניתן לה ע"י ד"ר בירן והצוות בטיפול נמרץ ששהתה שם 20 יום .

מקווה שהסברתי את עצמי טוב כי אומר לך מכל הלב מאד חשובה לי התגובה שלך את ממש ממש מקסימה ותמשיכי לכתוב תמשיכי להפעיל את הדמיון זו "השקעה לטווח ארוך" סליחה שהארכתי בהסבר אבל חשוב לי שתביני את מה שאני מנסה להעלות על הכתב.

תודה מירי ונמשיך "להתראות מעל דפי "סיפורים" ב ק י

04/07/2011 17:49

תודנה לך עכשיו הכל מובן :)

04/07/2011 18:41

יופי אני שמחה מירי החביבה ועכשיו אני הולכת לקרוא את הסיפורים שלך ואגיב לגביהם בשמחה ביי והמשך ערב נעים בקי

04/07/2011 19:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך