בקי
תפנית בזכרונה של מיכלי בשלב הזה לא משהו אך ד"ר אורן וצוותו לו יוותרו ימשיכו לנסות לעזור לה
ומה קורה עם ד"ר בירן ?????????????????????

תאונת דרכים

בקי 09/07/2011 795 צפיות 3 תגובות
תפנית בזכרונה של מיכלי בשלב הזה לא משהו אך ד"ר אורן וצוותו לו יוותרו ימשיכו לנסות לעזור לה
ומה קורה עם ד"ר בירן ?????????????????????

שני הרופאים בירן ואורן ישבו מול מיכלי שישבה על הכורסא וחיכו למוצא פיה: "אני זוכרת שאבא שלי עזב אותנו והלך עם אשה אחרת שאני שונאת אותה מאד מאד" "ואחר כך לחש ד"ר אורן מה את זוכרת עוד אני זוכרת " "את אמא שלי כל הזמן בוכה והיא הייתה מאד רזה ועצובה י"ש לך אחים ואחיות שלומית" ? שאל אורן" ?" לא אני בת יחידה וגם אין לי אמא כי היא מתה בגלל שהייתה מאד עצובה ואבא שלי עזב אותה עם האשה הרעה" " ומה עוד זכור לך שלומית? "זכור לי זכור לי שהייתי לבד בבית איפוא את גרה שלומית? אני גרה פה ! איפוא זה פה? בבית חולים !!! למה? " כי אין לי בית" "ולמה אין לך בית מה קרה לבית שלך "? "הוא שמה"

"איפוא שמה" "רחוק" "איפוא זה רחוק" "לא בהולנד" ? "לא לא" "אז איפוא זה בארץ " "איזו ארץ "? "הארץ שלנו" "ואיפוא הבית של אמא שלך בארץ "? כן " ? כן !! "ואבא שלך גם גר בארץ" "לא הוא גר רחוק " "הוא רצה שאני אסע אליו והיה הרבה מים ופתאום כולם התנדנדו ואני בכיתי אז רציתי לחזור לאמא שלי ורצתי ורצתי ורצתי ואז ? מה קרה? "נפלתי והיה חושך והיה חושך מצרים ואז מה קרה שלומית" ? "היה חושך מצרים ואני בכיתי ואז ואז היה פתאום אור ואחות אחת אמרה לי בקר טוב מיכלי ברוכה הבאה!!!! ואז ראיתי את רני כל כך שמח וזהו!!!

שלומית קרא לה ד"ר אורן שלומית בואי אלי מתוקה !!!! היא קמה מהכורסא והתיישבה בין שני הגברים שדאגו לה מאד. "אורן ביקש ממני אמר רני שאצא ואביא לה שתייה ומיד עשיתי את מה שהוא ביקש ורן תמתין קצת בדלפק אוקיי !!!!!

"שלומית ספרי לי היכן הבית של אמא שלך" ? "אני לא זוכרת" "ואת זוכרת משהו על אמא שלך" ? "אין לי אמא היא היתה רזה ועצובה והיא מתה." ו"אני נשארתי לבד ואז רציתי לנסוע לאבא שלי להגיד לו שאמא שלי מתה," " ולא ידעתי איפוא הוא גר כי זה מאד רחוק יש שם הרבה מאד ים " "ואז חשבתי מה לעשות ואז נפלתי "ואז כולם דרכו עלי ואז …. " מספיק מתוקה אל תתאמצי יותר. רן קרא ד"ר אורן אנא חזור אלינו והוא בשמחה נכנס לחדר והושיט למיכלי את כוס השתייה שהביא לה והיא ממש שמחה ושתתה אותה בשלוק אחד.

"טוב מתוקה התקדמנו הרבה עם הסיפור שלך ומחר נמשיך עם כל הצוות שלי בסדר " ? כן!!!" ד"ר בירן אתה יכול להמשיך לארח חברה למיכלי שלנו עוד זמן מה" ? ו"דאי" ! "יופי" ! "אז אני יוצא לבדיקה שבגינה חזרתי היום פעם שנייה לבית חולים" .

ד"ר אורן יצא ומיכלי ורני נותרו היא הסתכלה עליו "ושאלה אתה רני נכון" ד"ר בירן ?? "נכון מיכלי" ! "את רוצה משהו ? אולי לקנות לך משהו לאכול או לשתות "? . "לא "! "אני כבר לא צמאה" "אז מה את רוצה לעשות מיכלי?" "אני רוצה שתחבק אותי חזק ושלא תעזוב אותי כי אני אוהבת אותך ורוצה אותך לידי". "רני התקרב אליה, חיבק אותה ואמר לה חרש מיכלי אני צריך לחזור הביתה לאלה ולתינוקת שלי את זוכרת אותן "????? כן ! "אז גם אתה עוזב אותי" ?" אז אתה לא אוהב אותי כמו אבא שלי אז גם אתה הולך "?? " טוב תלך היא קמה מהמיטה ויצאה החוצה.רני הלך בעקבותיה וקרא לה בואי מיכלי אל תתעצבי בואי אלי "" לא רוצה תלך מפה ואל תבוא יותר לעולמים "

"מיכלי ? "לך מכאן" הוא יצא מהמחלקה והיא נשארה תקועה במקומה" ובהבזק השנייה רצה כמו מטורפת לעבר המעלית וראתה שהוא עדיין שם" "היא התנפלה עליו חיבקה אותו בכל כוחה ושפתיה חיפשו את שפתיו , "רני היא מלמלה אל תכעס עלי" "בבקשה תשאר אתי עוד קצת" רני לא מש ממנה החזיק אותה חזק ומלמל: גם אני אוהב אותך מיכלי" "אז בוא נלך מפה" "בוא אני רוצה ללכת כבר מהבית חולים הזה" "בוא נרד לאוטו שלך" "רני היה על פרשת דרכים כיצד יעזוב את זו שכל כך אוהב " ומה יגיד בבית ? ולמרבה הפלא מיכלי פתרה את הבעייה שלו בשניונת "יש לי הצעה רני שלי" ושוב נתלתה עליו תקשיב מה אני מציע לך"

המשך יבוא


תגובות (3)

ד'ר בירן בטח שמח שלמיכלי או שלומית מתחילה להזכר אבל זה טוב שהיא ניזכרה במה מקרה לפני התאונה !! אני מצפה בקוצר רוח להמשך :) ושהיה לך שבוע קסום בקי :)

09/07/2011 23:14

מודה לך מעמק לבי על היחס הנפלא שאת מתייחסת אלי ומאחלת לך שבוע מקסים שבוע מלא אהבה שבוע הגשמת כל מישאלה ומישאלה !!! ממני בקי

09/07/2011 23:30

היי מיטל המקסימה
מודה לך מאד מאד על כל תגובה שלך וכמובן אין צורך להגיב בכל פרק "התגובה צריכה להעשות בזמן הפנוי שלך והיא צריכה להכתב בסבבא ובכייף.

הסיפורים שלך ממש אבל ממש מדהימים תמשיכי לכתוב והמשך בעתיד בכל אשר תפני

בברכה חמה בקי

10/07/2011 18:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך