בקי
כן ירבו אנשים שכמותו - תודה אדוני היקר ואציל הנפש ♥♥3

תודה רבה איש מקסים שכמותך ♥♥♥♥

בקי 10/03/2012 723 צפיות 2 תגובות
כן ירבו אנשים שכמותו - תודה אדוני היקר ואציל הנפש ♥♥3

מעשה באיש לא צעיר ולא בריא אך אינו יכול להימנע מלעזור לזולת כשזה אפילו גורם לו לתשישות בלתי רגילה ומותיר אותו ימים רבים חסר כוחות לחלוטין.

האיש הזה כל ייעודו בחיים לעזור לעזור ולעזור.

בזמנים שהיה צעיר וכוחו איתו זה לא הפריע לו וכמובן הנתינה והעזרה הוסיפה לחייו המון אשר ואהבה.

הימים חלפו השנים עפו ואותו צדיק אינו מוותר הוא רוצה להמשיך ולתת מזמנו ממרצו לכל נזקק בכל התחומים האפשריים.

באחד הימים כשהגיע לאותה עמותה אשר שלחה את מתנדביה לכל מקום לכל אדם לכל משפחה שזקוקה לסיעוד לסיוע למלה טובה הוא התפלא שהדלת הייתה נעולה. הוא הציץ לעבר שעונו וחשב אולי השעון שלי עצר מלכת? היכן כולם חשב????

לאחר מספר דקות של המתנה במקום הגיע מתנדב נוסף כששניהם מכירים מזה עידן ועידנים והוא שאל אותו : "מדוע אינך נכנס פנימה"?

"הדלת נעולה ונראה לי שאין איש בפנים".

"רק שנייה הוסיף אותו מתנדב נראה לי שיש ברשותי מפתח"

ואכן הוא מצא מפתח ופתח את הדלת ושניהם נכנסו פנימה.

המקום היה שרוי באפלה וכשאותו איש שפתח את הדלת הדליק את האור לא יאומן מה שגילו .

כל המתנדבים החלו במחיאות כפיים סוערות לקדם את אותו איש לא צעיר ולזכותו מצוות ומצוות.

הידיד שפתח את הדלת הבין שהוא לא קולט מה קורה אז הוא טפח על שכמו ואמר כולנו רוצים להודות לך על תרומתך במהלך כל שנות חייך לנזקקים ולנצרכים.

הוא הוביל אותו בהדרת כבוד לעבר שולחן "הנשיאות שסביבו הסבו ראשי העמותה , רעייתו ושלושת בניו הטייסים בחברת אל על לאחר שהיו טייסים בחיל האוויר ובתו הקצינה הטרייה"

"ואוו מה אתם עושים?"

יו"ר העמותה חיבק אותו מעמק הלב וביקש ממנו להסב מסביב לשולחן כשהכסא שנועד עבורו היה ליד רעייתו וילדיו האהובים והכה מצליחים

יו"ר העמותה החל בנאום חוצב לבבות הוא סיפר על כל העזרה והנתינה שאותו איש יקר איש עם טוב לב אדיר העניק לכל איש לכל אשה לכל משפחה והכל בצניעות והכל בהסתר כדי לא להביך חלילה איש מהנזקקים.

"היו"ר המשיך לספר לנוכחים אנשים מעמותות אחרות אנשים שתורמים בהסתר כספים לעמותות כדי לאייש אותן וכך אמר: בינינו יושב אדם אשר תרם ומנסה להמשיך בתרומה לזולת ולאות הוקרה אנו מעניקים לו את הגביע הזה ומבקשים בכל לשון של בקשה, אנא אדוני הצדיק אתה את שלך עשית והגיע העת כי תנוח ותתמסר למשפחתך שכה אוהבת אותך ותשמור על בריאותך"?

"האיש כשדמעות ניגרות מעיניו שאל אז אני מפוטר?"

"חלילה כאן לא מפטרים וזאת אתה יודע יותר טוב מכולנו אתה פשוט פותח דף חדש בחייך כשלזכותך אין סוף של מעשים טובים, היום אתה פורש מהעמותה שכה אהבת לאהוב ואת אותה אהבה תעניק לרעייתך שבחיים לא הגבילה את מעשיך וכמובן לבתך המקסימה והיפהפייה ולבניך הנפלאים.

כמה מילות סיכום ממך איש צנוע איש עניו:

"מודה לכולכם על המסיבה שערכתם לכבודי מודה על הגביע שהענקתם לי מודה לאל עליון אשר העניק לי את הרצון ואת היכולת לעזור לזולת, לכולכם חברי היקרים, מודה לאשתי אהבת חיי שבחיים לא העירה ולא מנעה ממני לעשות את מה שאני הכי אוהב בחיים, וכפי שאתם סבורים הגיע הזמן לשהות לצידה ולתת לה את הכבוד הראוי שהיא זכאית".

לאולם נכנסו מספר נגנים מתזמורת צה"ל והדובדבן היה כשהבת הצעירה שלו ניגשה לפסנתר שהובא במיוחד לכך וניגנה יחד עם חבריה נעימות רבות שהיא ידעה כמה אביה אוהב לשמען.

זה היה יומו האחרון של אותו צדיק בימינו אלה!!!!

תודה רבה רבה איש יקר שכמוך והלוואי ונותרו לך ימים רבים אשר תוכל ליהנות אשר תוכל לשוב ולהכיר את המשפחה שלך המשפחה הנפלאה שלך כל הכבוד – מצדיעים לך.♥♥♥♥♥3♥


תגובות (2)

ממש יפה יש לך כתיבה יפה

10/03/2012 11:10

שבוע טוב לך טובה יקירתי צודה לך מאד מאד על תגובתך המרגשת נמשיך להגיב אחת לשנייה בכייף תודה ממני ♥ בקי ♥♥♥

10/03/2012 22:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך