3 ימים ועוד יום פרק ג'

בקי 29/07/2012 629 צפיות אין תגובות

לאחר שחדר האוכל התרוקן לחלוטין שבה סיגי לעבודתה ודורון גם הוא פשט את בגדי המלצר וחזר למדים של עובד מטבח של עובד ניקיון מה שלא יהיה הוא מאושר בחלקו.

שלישית הבנים חזרה הביתה לאחר יום לימודים ארוך עם ציונים שכל אם הייתה מתגאה בילדיה ואין מה לדבר על סיגי ודורון – הבנים הסבו להם נחת אדיר וכמובן רווית התלמידה המצטיינת באוניברסיטה לרפואה בניו יורק.

בשנה הבאה בע"ה היא תשוב ארצה ותעשה את ההתמחות בבית החולים שערי צדק בירושלים אז כמובן יהיה קל יותר להרים ולאחים כי יתראו לעיתים קרובות עם רווית הרופאה, הבחורה המדהימה, הן ביופייה האקזוטי והן בידע העצום אינטליגנטית בכל רמ"ח אבריה.

בסביבות השעה 18.00 שבוע סיגי ודורון הביתה סחוטים מעייפות. הם נכנסו הביתה וכרגיל הבית היה מבריק וגם ארוחת ערב מחכה להם במטבח.

"מה היינו עושים בלעדיכם חמודים שלי , נשיקה סיגי לכל אחד מבניה אתם מקור הגאווה שלנו אתם האשר העושר והמענה לכל תקוותינו וחלומותינו מאז ועד עתה.

לאחר שהתקלחה סיגל נכנס גם דורון ושניהם ישבו לאחר מכן במטבח בשלווה ואכלו בהנאה את מה שהבנים הכינו בשבילם.

"כמה גאים צריכים אנו להיות אמר דורון לבת זוגתו"

בסיומה של הארוחה סידר דורון את השולחן והדיח את הכלים שידע לעשות זאת הכי טוב שאפשר והצטרף לסיגל לצפות בטלוויזיה

"כמובן יקירי הלוא אנו גאים ומבקשים כי האל ימשיך להעניק לנו מטובו להעניק לארבעת ילדינו להמשיך להתפתח כמו עד עכשיו ושתמיד נתגאה בהם.

בסיומה של הארוחה סידר דורון את השולחן והדיח את הכלים שידע לעשות זאת הכי טוב שאפשר והצטרף לסיגל לצפות בטלוויזיה

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך