3 ימים ועוד יום

בקי 29/07/2012 811 צפיות 4 תגובות

[

הקדמה

ברומן זה אני אנסה להביא אליכם קוראי היקרים את ההתנהלות של משפחה אחת נורמטיבית לחלוטין כיצד עוברים עליהם 3 ימים – כן 3 ילדים בלבד.

שם המשפחה היא זהבי ומקום דיורם הוא באילת.

פרק א'

השעון המעורר צלצל והשעה הייתה 06.00 אב המשפחה דורון מיהר לקום כדי לצאת לעבודתו בבית המלון מלכת שבא בתור עובד מטבח עוזר בהדחת הכלים וכל עבודה שמתבצעת במטבח של בית מלון כה יוקרתי העמוס לעייפה בתיירים ואורחים.

אם המשפחה סיגל שגם היא מועסקת באותו מלון בתור חדרנית גם היא מיהרה לקום ולהתחיל יום חדש.

דורון וסיגל יצאו מביתם לעבר בית המלון כשבבית נותרו 3 ילדיהם מתוך 4 כשהבת לומדת רפואה בניו יורק.

הבנים שי רון וחגי הם שלישייה שלומדת בכתה ח' בבית הספר ע"ש חיים ויצמן באילת וכולם תלמידים טובים ואפילו טובים מאד.

השעון מכוון לשעה 07.00 ושלושתם זינקו מהמיטה והתכוננו לצאת לבית הספר שלא היה כל כך קרוב לביתם ולכן דורון דאג לכולם לאופניים ולא התעייף מלבקש שידאגו לנעול אותם היטב בחצר בית הספר לבל יגנבו אותם.

בשעה 07.40 היו מוכנים שלושתם ויצאו לדרכם , מוכנים ומזומנים ליום חדש.

בבית הספר לשם הגיעו הבנים תמיד המתינו להם חברים כי הם היו מאד מאד מקובלים ותלמידים מצטיינים.

השעה 08.10 הצלצול מבשר כי השיעור הראשון יוצא לדרכו

המשך יבוא


תגובות (4)

נשמע סיפור ממש מעניין.לפי דעתי כדאי לך להמשיך.
לילה טוב :)

29/07/2012 10:48

סיקרנת אותי! מחכה להמשך :)

29/07/2012 16:59

תודה לשניכם חמודים שלי מקווה שגם ההמשך ישא חן בעיניכם – ריגשתם אותי כי קראתם את הסיפור שלי ואפילו הגבתם – תודה רבה רבה זה משמח אותי מאד ♥♥♥ בקי♥♥♥♥

30/07/2012 02:08

תודה לשניכם חמודים שלי מקווה שגם ההמשך ישא חן בעיניכם – ריגשתם אותי כי קראתם את הסיפור שלי ואפילו הגבתם – תודה רבה רבה זה משמח אותי מאד ♥♥♥ בקי♥♥♥♥

30/07/2012 02:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך