3 המשך הרוומן 3 ימים ועוד יום

בקי 29/07/2012 704 צפיות אין תגובות

דורון ממשיך בעבודתו במסירות ללא סוף. הוא אהוב על כולם ולעיתים כשיש עומס בחדר האוכל הוא מחליף את בגדיו בבגדי ייצוג ויוצא לעזור במלצרות.

רבים מהתיירים אשר כה אוהבים את הגישה שלו אליהם מעניקים לו טיפים בעין יפה.

במקביל רעייתו סיגל גם היא אהובה על כל העובדות שהיא המפקחת שלהן ופעמים רבות היא עוזרת בעצמה לחדרנית שלא הספיקה לסיים את סידור החדר והכל בלא התנשאות חלילה אלא בתור חברה לעבודה.

שלישיית הבנים המצטיינים ממשיכים בלימודים והמאיות % 100 במבחנים אינם כבר מרגשים אותם כי זה הפך לנורמה.

השעה 14.00 חדר האוכל במלון מלכת שבא מפוצץ מאורחים.

להפתעתו רואה דורון כי רעייתו סיגל גם היא בבגדי ייצוג עוזרת למלצר ולהעניק את כל תשומת הלב לכל נופש לכל אורח לכל אחד שמתאכסן במלון.

"היי סיגי שמח דורון, מה מעשייך כאן "??

"באתי לצפות מקרוב האם אתה כבר מצאת לך איזו תיירת מלאת דולרים ומנסה לברוח לחו"ל חחחח"

"אני מת לנסוע לחו"ל לבקר את הבת שלנו המתוקה שכל כך התגעגעתי אליה."

"גם אני התגעגעתי מאד לרווית אך לנסוע אליה זה הוצאה ענקית וגם ימי חופשה ועוד ועוד שאינני צריכה לפרט כי אתה מודע יותר ממני בתקווה שהיא תפתיע ותבוא לבקרנו".

חדר האוכל מתפנה אט אט והמלצר הראשי מודה לדורון וסיגל על העזרה שהם תמיד תמיד מגישים עם חיוך לבבי ומהממם.

המלצר הראשי אמר להם כי הוא ביקש ממנהל המלון לשלם להם תוספת למשכורת בשל היותם כה מקסימים בתקווה שכבר החדש תוכלו לראות בלוקש שתקבלו תוספת בתקווה שתהיה משמעותית.

"סיגל הודתה למלצר הראשי כי הוא דואג להם ואף הוסיפה דין פרוטה כדין מאה כל תוספת שנקבל נדע להעריך ולהודות".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך