stronger
וואוווו פרקתי אתזהההה

idol … :')

stronger 19/06/2013 859 צפיות 7 תגובות
וואוווו פרקתי אתזהההה

טוב, בואו אני יספר לכם על האיידולים שלי..
אתם תראו אותם בתור-
זונה,הומו,ומשוגעת.
אז כן, אתם רואים אותם ככה, אני רואה אותם בצורה אחרת.
הזונה הזאת שאתם מכירים, קוראים לה מיילי סיירוס, אני סמיילרית כבר 4 שנים תאמינו או לא, אני מעריצה,מעריכה ואוהבת אותה יותר מכל דבר אחר.
… לדבר איתכם תאכלס, כל מה שאני יודעת וכל מי שאני היום זה רק בזכותה.
אז אתם שואלים אתכם איך אני אוהבת מישהי שמצטלמת עם הגוף שלה ככה, איך אני אוהבת מישהי שהסתפרה והשתנתה ככה? אז בואו אני יסביר לכם.
הכלבה,הזונה,השרמוטה והמופקרת הזאת עברה הרבה בחיים, מביריונות בגיל קטן ועד שנאה שאי אפשר לקלוט ולמה? כי היא החליטה לחיות את החיים שלה, איך שבאלה.
אז מה היא לימדה אותי?
נתחיל מזה שהיא לימדה אותי, להאמין בחלומות שלי להילחם עליהם, לחיות את החיים שלי כמו שאני חושבת וכמו שאני רוצה, לא לותר, לא לפחד, לא לשים על אף אחד, היא לימדה אותי שאני לא תריכה להתייחס לאף בן אדם ששופט אותי כי אין להם זכות לשפוט אותי, שתמיד יש עוד הזדמנות, היא לימדה אותי להיות עצמי, היא לימדה אותי להיאבק באלה שמציקים אותי, היא לימדה אותי שאם אני פה יש סיבה לזה, היא הביאה לי ביטחון.
יש לה משפטים-
״אלוהים נתן לך את החיים האלה כי הוא ידע שאתה מספיק חזק לחיות אותם״
״אם מישהו אומר לך שאת מכוערת תסתובבי ותלכי וככה יהיה להם נוף מעולה לתחת המדהים שלך״
״החיים הם טיפוס אבל הנוף יפה״ – החיים קשים ודורשים מאמץ אבל תתייחס לדרך תתייחס לדברים היפים שבחיים ובדרך.
״אם את מאמינה בעצמך הכל אפשרי״
היא לימדה אותי שתמיד יהיה לאנשים מה להגיד,אבל אני צריכה להמשיך לחיות ולהילחם.
עוד בזמן האנה מונטנה היא אמרה- זה לא משנה מה יקרה לך מבחינה חיצונית אתה עדיין אותו בן אדם.
אם לא שמעתם את השיר שלה ׳הטיפוס׳ עם תרגום הגיע הזמן שתשמעו שתבינו למה הוא הציל כל כך הרבה חיים.
ודווקא זה שהיא ׳הילדה הרעה׳ ודווקא זה שהיא מורדת ועושה מה שבאלה ושמה זין על כולם גורם לי לאהוב אותה יותר.
הזוגיות שלה עם ליאם כבר ארבע שנים ולמרות כל הפרסום והכל הם החזיקו מעמד, זה זוגיות שצריך לשאוף ממנה.
אם יש אופי שהייתי רוצה זה האופי שלה,
מיילי לימדה אותי יותר דברים מכל בן אדם אחר, אני פה בזכותה, וכן אני סמיילרית יותר מכל דבר אחר, ואני תמיד אתמוך בה ויאהב אותה.
אז אתם תמשיכו לקרוא לה זונה זה הרי מחזק אתכם ומוציא אתכם גדולים.

עכשיו ההומו,הבחורה,זה שלא יודע לשיר.
אני לא בליברית אבל אני מעריצה.. וזה מטורף שלמרות כל השנאה שיש כלפיו הוא ממשיך והוא עדיין שורד ועדיין מצליח, זה מודל חיקוי, בן אדם שמאמין, בן אדם שלא מוותר, בן אדם שחי את החיים במטרה לשנות בהם משהו.
גסטין לימד .., שהכל אפשרי, הוא לימד להאמין, הוא לימד י שאין כזה אף פעם, הוא לימד אותי להמשיך גם עם השונאים, שהכל יהיה בסדר.
הבן אדם הזה הוא ההוחכה לזה שהכל אפשרי שהכל יכול לקרות.

ועכשיו המשוגעת, החולה, השמנה, זאת שחותכת את עצמה.
דמי לובאטו, האישה שעברה כל דבר אפשרי בחיים האלה, והיא עדיין חיה, היא חיה בשביל לעזור, להעביר מסר, היא חיה בשביל לתמוך ולהראות לכם שהכל אפשרי.
דמי עברה המון בחיים דברים שאף אחד מאיתנו לא היה שורד.
היא טיפלה בעצמה, ועד היום דורשת מכל ילדה שסובלת שתבקש עזרה, זה מציל חיים.
הבן הזה הוא פשוט אגדה חיה.
היא חתכה את עצמה, היא ניסתה להתאבד, היא חשבה שזהו, היא כבר לא ראתה תקווה אבל היא הצליחה היא עברה את זה.
היא לימדה להישאר חזקה,
שהכל יעבור, שזה תקופה, היא לימדה אותי שתמיד יש שם מישהו בשבילך, היא לימדהי שהיא שם בשבילי, היא לימדהי שאפשר לעבור את הכל.
היא לימדה לא להתבייש בעצמי בגוף שלי ובבעיות שלי.
השירים שלה מעבירים צמרמורת ומסר ברור.
. היא בן אדם מדהים מכל הבחינות.
אלה האיידולס שלי, המפגרים החולים והמופקרים.
אתם תראו אותם איך שבאלכם אני רואה אותם ככה.
׳תזכור, רק אלוהים יכול לשפוט אותך, תשכח מהשונאים, מישהו אוהב אותך׳ -מיילי סיירוס


תגובות (7)

או מיי גאדד
אין מה להגיד חוץ מזה שאת צודקת ♥♥♥

19/06/2013 06:59

אנייי בליברית ולובאטיק!!!!!!
הם אנשים מדהייימיייייייםםם !! כמה דמי וג'סטין עברו בחיים האלה!! ואני גאה בהםםםם !!!!
ואני גם אוהבת מאוד את מייילי !!! אני חושבת בדיוק כמוך !!!

19/06/2013 06:59

בחייי שאני בוכה פה !
זה מדהיים וכול כך נכווןן!
אני חייבת חייבת להראות את זה לילדים בכיתה שלי !
אני לובאטיק גאה ! וגאה להיות מעריצה שלה
ואני סמיילרית גאה !וגאה להיות המעריצה שלה
למיילי ולדמי (וגם לוואןדיי וג'סטין) אני חייבת את כול חיי !

19/06/2013 07:53

וואו!

19/06/2013 11:28

וואו תודה !!! וסמיילרס ראיתם כבר את הקליפ של wcs ? חחחחח סקסי מיילס D;

20/06/2013 04:09

אייייייייין על השיר we cant stop ! שיר מושלם ! עם מסר גדול !

20/06/2013 05:31

נכון !!! (;

20/06/2013 07:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך