סיפורי מפורסמים…

the one sitting next to you 07/12/2013 1314 צפיות 14 תגובות

לפני שנה הייתה באתר מין מלחמה בין סיפורי המפורסמים לבין השאר, יותר מחצי מהסיפורים שאתר היו סיפורי מפורסמים והם היו היחידים שזכו לתגובות, אני זוכרת שבקושי הייתי מקבלת תגובה אז על סיפור פנטזיה או מדע בדיוני.
סיפורי המפורסמים היו חסרי פואנטה, כולם היו אותו דבר, וכולם היו קיטשיים וצפויים מאד. אולי היו כמה טובים אבל הם נדחקו בגלל שגם הם לא זכו לשום תגובות. אני לא אומרת שכל הסיפורים שז'אנר הזה גרועים אני פשוט אומרת שזה חוזר, השטחיות והחזרה על אותו הדבר שוב ושוב בכל סיפור.
עכשיו סיפורים בז'אנרים אחרים מקבלים תשומת לב, אבל זה תלוי מי אתה. אם אתה הרבה זמן באתר או לא, אני עדיין רואה כאלה שלא מקבלים שום תגובה ובתור מישהי שפעם לא הייתה מקבלת תגובות בכלל אני יודעת שזה לא נעים.
במשך היום אפשר ממש לספור כמה סיפורי מפורסמים מפורסמים באתר ביחס לסיפורים שבכל ז'אנר אחר, ומה שממש מעצבן זה ששוב חלקם הם שטחיים צפויים וקישטיים ברמות מטורפות!
אני לא אומרת שאסור לכן לפרסם סיפורים בז'אנר הזה, באמת תכתבו אותם אם אתן רוצות אבל לראות סיפור שכולו מסתכם בזה: "הוא ראה אותי, לא הערצתי אותם אבל הוא נראה כל כך טובבבבב והוא בא, והוא התקרב אלי עוד ועוד ואז פתאום הוא נישק אותי. וופס התחתנו ובלה בלה בלה" זה באמת לא נעים.
אני לא שופטת אף אחד אבל בזמן האחרון אם מישהי מעזה לומר על זה משהו המעריצות פשוט שוחטות אותה, אני רוצה להביע דעה בדיוק כמוכם.
ושוב תפרסמו סיפורי מפורסמים, באמת אם זה מה שאתן רוצות לעשות אז סבבה אבל תנסו באמת להשקיע. אני לא אומרת שכולן לא משקיעות, אני יודעת שיש כאלה שיושבות מלא בשביל לכתוב את הסיפור שלהן ובאמת משתדלות והסיפורים שלהן באמת טובים אבל יש הרבה שפשוט נמאס מהן.

סליחה אם העלבתי מישהו אבל….אני לא מתכוונת להתנצל על הבאת דעה.


תגובות (14)

מכירה את הבעיה. פעם אני ועוד ילדה פרסמנו סיפור על להקה מפורסמת, וקבלנו בערך 7-10 תגובות. כשאני מפרסמת סיפור פנטזיה, אני מקבלת 4-5.

07/12/2013 07:22

את צודקת! אם כבר שיעשו סיפור שהבנים נחטפים ומישהי צריכה להציל אותם… אני מנחשת שעוד לא עשו את זה.
מצטערת אני חייבת שיהיו הרפתקאות בסיפור…

07/12/2013 07:23

גם מלא בנות מפרסמות סיפורי מפורסמים כי נותנים איזה 10 תגובות ושמשקיעים בסיפור של ז'אנר אחר לא נותנים אפילו אחת

07/12/2013 07:26

אני ינסה להשקיע יותר ואקח את לתשומת לבי
אני לא שוחטת נא לא לדאוג
אבל זה תלוי מאוד איך מביעים דעה
אם זה
זה חסר עלילה לא יפה
וכאלה אז אני כן
זה מוריד ביטחון וכיף
את הבעת את דעתך ואני מקבלת אותה
אבל לדעתי אם את לא אוהבת משהו מסויים
יש כאלה שאוהבים וגם לפעמים לא רק סיפורי מפורסמים
כאלה גם סיפורי אהבה וכאלה

07/12/2013 07:27

לי אין בעיה איתן, אבל זה באמת מפריע ההתקדמות המהירה בסיפור. בום! הוא התאהב בה. בום! הם ניהיו חברים. בום! הם התחתנו. אני שונאת את זה גם בסיפורים של עצמי ~
תשקיעו טיפה! לי לוקח חצי שעה לכתוב פרק מסכן, וזה במקרה הטוב (ולא, זה לא בגלל שיש לי הפרעות קשב -_-)

07/12/2013 07:30

תודה דידי, והכל באמת קורה ממש מהר. פעם אחת החלטתי לקרוא סיפור כדי להשוות בינו לבין כמה אחרים ופשוט…הייתי מזועזעת כמה הם דומים. ואיך הכל שם קורה מהר! זה נורא…לדעתי.

07/12/2013 07:38

ולא רק זה, רוב הסיפורים על המפורסמים, כלל לא כתובים נכון. וכאשר אני מתקנת אותם, הן מתחילות לצאת עליי. באמת, הדבר הזה נורא וצריך לעצור אותו מידית. אני מסכימה איתכן, הכל קורה מאוד מהר, ואין תיאור של דבר, אין שום עלילה והכל אותו דבר. כל הזמן, אות דבר!

07/12/2013 07:50

אני לא חושבת שיש מה לשפוט. הן כותבת בזא'נר הזה כי יותר קל להן או כי הן רוצות או לא יודעת מה, אבל דווקא יצא לי לקרוא כמה שהיו ממש טובים והכתיבה שלהם היתה פיקס! הכל עשר!
נכון שהיו כמה לא טובים, אבל עדיין.. (וגם היו כאלה שהיו על מפורסמים ולא קיבלו תגובות)
כל אחד צריך לקרוא בזא'נר שהוא מעדיף, ואם יש הרבה ככה ופחות ככה, זה כבר לא אשמתנו, מה לעשות..

07/12/2013 08:18

מסכימה עם שלי.

07/12/2013 08:41

ספיאנו הוציאה לי את המילים מהפה.
תודה לך, לפחות אני לא צריכה לחרוש על תגובה שוב.

07/12/2013 08:53

אני כותבת על מפורסמים ויש אקשן בסיפור בשלושתם נחטפו למרות שבאחד מהם סוג של נחטפו ויש אחד שזה לא ממש עליהם יותר על הילדים שלהם. אני לא באה לצאת עלייך אני מבינה אותך ואני גם מנסה לעשות פרקים ארוכים ומעניינים, ובאחד הסיפורים שלי זה לא ממש על המפורסמים (בסיפור ההוא המפורסמים הם: 1D, פרי אדוארדס מליטל-מיקס ודמי לובאטו) אלא יותר על הילדים שלהם, יש את המפורסמים אבל הם לא עיקר הסיפור ולסיפור קוראים הבת של לואי ואלינור טומלינסון. ויש לי עוד סיפור שהוא על ערפדים ואנשי-זאב והמפורסמים בו הם: 1D וליטל-מיקס ואני מנסה שזה יותר יקשר לערפדים מאשר ל1D וליטל-מיקס. והסיפור השלישי שלי על 1D זה הארי&שקד שעליו אני לא מתה אבל באלי לסיים אותו ולא לעצור באמצע. וגם אני לא חושבת שיש לי מלא שגיאות כתיב בדרך השגיאות כתיב הן שאני כותבת אליו במקום עליו או עליו במקום אליו ולפעמים בטעות בגלל שאני מקלידה דיי מהר אז יוצא לי הצקשרתי במקום התקשרתי כי הצ ות צמודים. באמת יש סיפורים תתי-רמה על מפורסמים אבל יש גם הרבה תתי-רמה אחרים לא רק על מפורסמים.

07/12/2013 12:36

בלי קשר לפעמים קוראים סיפורים רק של ותיקים באתר וזה דיי מעליב שאתה מרגיש שלא אוהבים את הסיפור שלך ואפילו לא אומרים לך מה לשפר, ואני יודעת שזה לא עניין המפורסמים כי הסיפור הראשון שלי באתר לא היה על מפורסמים ובקושי הגיבו, ולדעתי אם הכתיבה לא טובה אז כדאי לכתוב מה לשפר.

07/12/2013 12:40

אה וגם שאני מבקשת שיכתבו לי איך אוכל לשפר את הכתיבה שלי
לא עונים אז איך אוכל לשפר אותה?

08/12/2013 06:03

דידי לדעתי את צריכה להאריך את הפרקים.

08/12/2013 09:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך