סיפורי האנגרית
חלק 2 יעלה בעוד כיום.
אני לא יכולה להתאפק!!! אני רוצה להשאיר אתכם במתח אבל זה קשה P:

אני יודעת שזה המון אנשים מתים, אבל זה בסך הכל סיכום אירועים עמוס מאוד.
למה אני עושה את זה? ואני מצטטת מג׳והאנה מייסון, בתה של ארינה מייסון:
״לא. כבר לא נשאר לי אף אחד שאני אוהבת.״

אז אני רק נצמדת לעלילה. זה הכל. ;)

סיפור החיים של ארינה ומשפחתה (אתם בחרתם! D;)

חלק 2 יעלה בעוד כיום.
אני לא יכולה להתאפק!!! אני רוצה להשאיר אתכם במתח אבל זה קשה P:

אני יודעת שזה המון אנשים מתים, אבל זה בסך הכל סיכום אירועים עמוס מאוד.
למה אני עושה את זה? ואני מצטטת מג׳והאנה מייסון, בתה של ארינה מייסון:
״לא. כבר לא נשאר לי אף אחד שאני אוהבת.״

אז אני רק נצמדת לעלילה. זה הכל. ;)

צ׳ייסה מייסון ושון לורד נפגשו בזמן שירותם ביער של מחוז שבע. הם התחילו לצאת חצי שנה אחר-כך, ולאחר 2 וחצי שנים הציע שון נישואין לצ׳ייסה, והיא הסכימה. כמובן.

לאחר שנה נולדה להם ילדה מקסימה בעלת שיער בלונדיני-אפרפר ועיניים ירוקות כהות מאוד, והם החליטו לקרוא לה ג׳ינג׳ר, או בקיצור ג׳ין. כשג׳ין הייתה בת חצי שנה הם שינו את שם משפחתם למיירד, שילוב של מייסון ולורד.

כשג׳ין הייתה בת 4 נולדה ברי בעלת השיער החום הבהיר והעיניים החומות. יומיים אחרי לידתה התרחשה רעידת אדמה נוראה, שלימים לאחר מכן נקראה ״רעידת האדמה הראשונה״, ובעקבות תאונה של התרסקות היער מתה ג׳ין.

לאחר מותה המצער הריבים בבית המשפחה לא פסקו, ושלוש שנים לאחר מכן, כשנולדו התאומים תומס וארינה, התפצלה המשפחה: משפחת מייסון; ברי, צ׳ייסה וארינה, ומשפחת לורד; תומס ושון. צ׳ייסה חברה לבת זוגתה לייזי.

תומס וארינה נשקו לגיל 4, וביום הולדתם פקדה את העיר מגפת הצהבת, שהרגה אנשים רבים, ביניהם אבא של תומס, ארינה וברי: שון. תומס נותר יתום ועשה מאמצים על מנת להישאר בחיים.

זה לא עזר במיוחד כאשר נבחר על ידי הקהל למשחקי הרעב ה25 ביחד עם אחותו התאומה ארינה. הם לא ידעו אז שהם אחים, וכבר בזמן המשחקים החל להתפתח ביניהם רומן קל. אך תומס מת בטרם עת, לפני שעוד הספיק לדעת שהוא אחיה התאום של ארינה.

ארינה ניצחה במשחקים, והם גרו בבית בשכונת המנצחים. הצטרפה למשפחתם טיילר, חברתה הטובה ביותר של ארינה, בתקווה שהיא תמלא את החלל שתומס הותיר כשעזב אותם.

כאשר טיילר וארינה הגיעו ליומן הראשון בכיתה י׳ התרחשה ״רעידת האדמה השנייה״ שבה מתו ברי, צ׳ייסה וטיילר. ארינה הייתה נותרת לבדה, אלמלא פגשה את אלכסנדר (או אל בקיצור) והפכה לבת זוגתו.

הם הולידו את בתם ג׳והאנה מייסון, שניצחה במשחקי הרעב ה-

רגע אחד. אורי, סתמי. תראו את כל השאר בחלק 2..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך