j.yael
אשמח לתגובות ,האם כדי לכתוב את הסיפור? הוא נשמע מעניין ?

סיפור חדש ,האם כדי לכתוב ? "גוף חלול"

j.yael 12/05/2013 711 צפיות 5 תגובות
אשמח לתגובות ,האם כדי לכתוב את הסיפור? הוא נשמע מעניין ?

יש הטוענים שלידה היא כשאתה יוצא מרחם אימך והאמת שלרוב בני האדם אמירה זו נכונה אבל אני יודעת שיש גם אפשרות אחרת ,אני יודעת שמה שאני עכשיו נולד רק בגיל 7 כשאימי ניפטרה ,שם נוצרתי, שם נולדתי שם נולד מה שאני היום.
יש כאלו שלא יוכלו להבין את חיי ,יש כאלו שיפחדו אם אני אספר להם את האמת על מי אני או מה אני מסוגלת לעשות.
חיים בשבילי זו מלחמה ,ולא במובן שכול הפוליטיקיים משתמשים בא ,חיים בשבילי זו אסטרטגיה ,לכול נשימה אצלי יש מטרה ואסטרטגיה ,בלי אותה אסטרטגיה אולי לא הייתי איכן שאני היום.

וזהו סיפור חיי ואני מוכנה להכניס אתכם לתוך עולמי המעוות , בהנחכה שתרצו לכחת את הסיכון.
נו? אז אתם רוצים ?


תגובות (5)

וואו נשמע ממש מעניין אבל רציתי להעיר משו…
זה קצת מידי רקע, זה כאילו לא מספיק ברור ובכל זאת מרתק, אבל באמת זה כמעט לא ברור ולא… כלום.
אל תיקחי לרעה, המטרה שלי לא להעליב אלא לעזור ומקווה שתיקחי לתשומת לבך…
היומניסטית ^_^

12/05/2013 07:50

חחחח תודה רבה על ההערה "היומניסטית" , אני בכוונה כתבתי כך את הרקע כי זה ממש מסובך להסביר את הרקע לסיפור כולו, אם אני אחליט לכתוב אותו ,את תביני כמה הוא מורכב.
חחחח וחוץ מיזה מיסתורין זה תמיד טוב -_^ .
נ.ב. אני תמיד שמחה לקבל ביקורת אז תרגישי בנוח ^_^

12/05/2013 07:56

וואו נשמע ממש טוב אשמח לקרוא!!!

12/05/2013 08:02

תודה רבה ^_^

12/05/2013 08:06

כל סיפור חדש שלך הוא סיבה למסיבה, אני אשמח לקרוא!
כתבת את הרקע ממש טוב, את בוחרת תמיד בדיוק את המילים הנכונות, מצליחה לטוות אותם בדיוק במקום הנכון ובזמן הנכון. זה צעד אמיץ, לכתוב על החיים כמו שהם, אני לא בטוחה אם אני הייתי מסוגלת אי פעם לעשות את זה, אז אני מעריכה אותך מאוד על כך :)
מאחלת לך הרבה בהצלחה! אוהבת! :)

20/05/2013 19:14
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך