יצאה משעמם נכון:)
מקווה שאהבתם ממשיכה עם תגובות אתם יודעים....

סיפור חדש חדש -אין שם עדיין בהמשך יהיה ~הקדמה -פרק1~

02/02/2014 98 צפיות אין תגובות
יצאה משעמם נכון:)
מקווה שאהבתם ממשיכה עם תגובות אתם יודעים....

אני מתחילה סיפור חדש אבל הקודם אני יעשה מושלב פרק 1 הקדום ופרק 1 החדש
הקדמה
היי קוראים לי סלינה בת 16 וחצי שיער חום חלק וקצוות בלונדינים טבעי עיניים כחולות שהייתי קטנה היה לי בצבע ירוק קצת מוזר ,יש אחים בנים אחד קוראים לו יניב בן 16 בגילי שיער שטני עיניים ירוקות קעקוע של אופנוע על זרוע ימין שרירי קצת גבוה מעצבן חופר למרות שאח מושלם, יש לי אח בן 22 יש חתונה עוד כמה ימים קצת מוזר אה מראה שיער שטני עיניים כחולות שרירי מושלם יותר מציק מי יניב קוראים לו יניר,וגר עם ארוסתו שקוראים לה קטי בת 21 שיער שטני עיניים חומות מושלמת .
חברה הכי טובה שלי אוהבת את וואן דיירקשן אני גם אבל לא כלכך

פרק1
בוקר שמעתי את יניב צועק
סתום למה את צועק בוקר אמרתי
בלי לצועק סתומה אמר
סתום בבית הספר תצעק אמרתי
רעיון טוב אמר לבש וירד
אני לבשתי גינס וחולצת בית הספר לבנה ונעלים סוצר וירדתי לקחתי שקית שוקו,יצאתי לבית של חברה דפקתי אמא פתחה ואמרה לי חברה הכי טובה שלי ירדן שהגעתי ירדן אמרה דקה לבשה חולצה כחולה וטיץ ונעלים כמובן וסוצר גם לקחה שקית שוקו לקחה תיק ויצאנו לבית הספר ….אחרי כמה דקות הגענו וראינו את חברתנו נטלי בעל שיער שחור עיניים שחורות רזה בת 16 ,חיבקנו אותה ונכנסנו לבית הספר המשעמם חחחח הגענו לכיתה המשעמת דברנו אז היה ציצול והמורה נכנסה והיתישבנו הודיעה כמה הודעות והתחלנו ללמוד ,לכתוב על הלוח יש מבחן במתמטיקה במבאס כתבנו אחרי כמה שיעורים הגיעה הפסקה יצאנו התישבנו במקום קבוע של לאכול אני אכלתי טווסט פיצה אחרי כמה דקות סיימנו לאכול והלכנו לשבת במקום קבוע לדבר תמיד כיף ראיתי את אח שלי יניב צועק כמו משוגע איזה סתום חחח התישבנו וראיתי את ירדן מסתכלת על איזה בן אחד נראה לי קוראים לו ירין שיער חום עיניים חומות אמרתי כדור ארץ לירדן אז אמרה מה לפתע אמרתי מה מה נראה לי שאת מאוהבת בירין גם אני חושבת אמרה נטלי מה נראה לך אני לא מאוהבת את כן את לא שקופה שלא רואים אותך חמודה אמרתי כן אמרה נטלי טוב כן אני מאוהבת בירין הוא מושלם דברי איתו לא נראה לך אמרה ירדן אז ריתי אותו מתקרב עלינו עם חברים שלו אמרתי סתכלי הוא מגיע מה לא אני לא מוכנה מאוחר מידי הוא אמר שלום בנות היי אמרנו ביחד אז היה ציצול אמרתי טוב אנחנו צריכות ללכת אז ביי ענינו ביחד לבסוף ביי נכנסנו לכיתות המורה נכנס לכיתה אמר שלום לכם תלמידים שלום המורה…..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך