סיפור חיים תמים , זה לא .

לילוש דרקשנית! 20/09/2013 850 צפיות 3 תגובות

בר כמה זמן שישלי את הצורך הזה לפרוק , לספר למישו , לבכות למישו , אבל אני לא אתן לדמעות המרדניות שלי ליפול , כי אני חזקה , ולא הם ולא אפחד ישבור אותי , במיוחד שמדובר בי , אני לא יתן לאפחד , ובטח שלא לחברות או להורים שלי לראות אותי בוכה , לא בשלב הזה של החיים וגם לא בשלב הבא .
אני יודעת שאני כן אמורה לפרוק בפניי מישו , אבל אני לא רוצה , אני לא רוצה רחמים , אני מעדיפה לפרוק על דף . לא לשגע מישו בלהקשיב לי , לא ליצור מהומה .
אני תמיד ידעתי שאני עקשנית , מאז ומתמיד .
אני תמיד אוהבת לעזור , אבל עכשיו אני שמה לב , שדווקא אחריי שאני עוזרת אפחד לא מעריך , תמיד מבטלים את המחשבה שיש את אור שעוזרת ומשאירים אותי בצד , בכדי להגדיר אותי כאינטירסנטית .
ואתם יודעים מה נכון , אני אינטירסנטית .
השנה רציתי להיות יותר בוגרת , אני גם מרגישה את זה . אני רואה את זה . אני שומעת את זה .
תמיד רציתי להיות הכי .
ואני גם רוצה עכשיו .
אני שואלת את עצמי איפה הכישרון שלי , למה לי אין כישרון , איפה אלוהים רוצה שאני יחפש עוד , כי כבר חיפשתי בכל המקומות ואני לא מוצאת .
לפעמים הערך הזה של להיות הכי טובה הורס , אף על פי שאני לא משתמשת בו הרבה והרגש הזה צץ רק לכמה עיטים רחוקות וקצת פעמים קרובות , אני מרגישה שווה איתו .
וכן אני יכולה להגיד בלב מלא . אני אוהבת את עצמי . אבל השאלה היא אם הם אוהבים אותי .
אני שמה לב בזמן האחרון שהמון פוגעים לי סכינים סכינים בלב ובגב , שפשוט מסובבים אותם ונותנים לי להיתמודד איתם לבד .
אבל הבן אדם שמתעסק איתי , בואו נגיד שלא יצא מזה בקלות רבה הו לא , אני אוהבת את המשחק הזה שנקרא נקמה . אני חייה עליו , שואפת ונושמת אותו , זה מה שמרגיע אותי . הנקמה המתוקה אחריי שמשפילים אותי , רומסים את כבודי וכן , משקרים וצבועים אליי .
אני לא אומרת שאני תלית שכולה תכלת , אולי תרתעו ממני בהתחלה , אבל אני מאוד חמה ואוהבת אנשים , אני אוהבת להיות מוקפת בחברים ובאנשים , אבל בזמן האחרון פחות . וזה עוזר לי .
אפילו שאני מרגישה לבד , זה נותן לי לחשוב על עצמי , ועל נקודות מבט שונות , איך אני יכולה להיתחבר עם אנשים , ואיך להיות איתם .
אבל כמו שלימדו אותי הוריי וסבתי , אני לא צריכה אפחד .
בסופו של דבר חברות מחליפים כמו גרביים , כסף הולך ובא , הישתםרות תלויה בעצמך ועליות ומורדות . זה מה שזה . אלו נקראים החיים .
וחוויתי כבר את כל זה , ממזמן .
יש רק דבר אחד שלא היתנסתי בו , ואני תוהה עם עצמי למה .
ואני מגלה את התשובה .
אני בחורה אינטילגנטית , אומנם מראה של משוגעת שאנשים יכולים פשוט להרתע ממני ולהעלות פרצוף נגעל על פנייהם אבל תחסכו לי חמודים , אני לא צריכה אתכם , אתם אלו שצריכים אותי .
אני נשמעת כמו פרינססה אולי , אבל אלו המחשבות שלי .
ככה אני חיה .
תקבלו או לא .
זאת בחירה שלכם , אתם אלו שתפסידו בכל מצב .
השאלה שמהדהדת במוחי , גורמת לו לזעזוע היא מתי תגיע תורי .
אבל אני יודעת שהוא לא יגיע , כי יש יותר טובות .
בשלב הזה אתם כבר יכולים למצוא אותי במיטה , מטקטקת עם האייפון , זה מהש אני עושה עכשיו , אבל לא .
אני יקום וינשך בשיניים , כי הם לא יותר שווים ממני !
כי אני הישתנתי ואני מוציאה את זה לעולם !
כי אני הכי אוהבת את הנקמה .
אני ניראית תמימה , הו כן , זה מה שאתם חושבים , אבל אני לא .
ממש ממש ממש ממש לא .
מי שמכיר אותי , יודע את זה טוב מאוד .
אני קרה , קרה כקרח , קרה כשלג שלא נמס , כי אני אוהבת את המחשבה שאם אני יתקרב אל מישו ואז אפגע אני זאתי שיבכה בסופו של דבר .
אז אני עושה רוורס לפני שזה קורה , איי חושבת עם עצמי פעמיים ומגיעה לזה .
לא שווה לי ליצור חברויות , כי בסופו של דבר זה פוגע בי , ואני זאתי שבוכה .
אני מתארת את עצמי בלימודים , זה מה שאני צריכה , רק שם , והביתה שאני חוזרת שום נעליים , אינלי זמן לאפחד .
וזה מצויין .
חוויתי הרבה פיגעונות בחיים , אני מודה לאלוהים על הרגע זה שנתן לי לדעת מזה , כי ברגע שמישו לא באלי טוב הוא מחוק , מחוק לגמריי אבל .
אני שונאת , ושאני שונאת העיניים שלי יכולות לירות לייזר כאשר אני נפגשת במבט צומרני עם אותו האדם , כי אני שונאת , ואני יכולה להרוג אותו כמו חתולה .
אני יודעת שיש מקרים שאני פשוט לא שולטת על עצמי , אני תוקפת , תוקפת תוקפת , וזה מה שאני , אבל אני חושבת ואז אני מגיעה למסקנה שזה לא תמיד נכון זה יכול לקלקל לי .
בכל מקרה עדיף ללבוש את המסכה של הנחמדה ובתוך ליבי לחשוב מי המטרה הבאה .

מוווחעחחעחעח חחחחח וואי זה דרש

ביצס , קפצו לי .


תגובות (3)

הלוואי שהיה לי את האומץ שלך, אני מפחדת פנים מול פנים, עכשיו יותר טוב לי אבל עדיין אני לעולם לא אצליח להתמודד עם האנשים שפגעו בי פנים מול פנים, אני לא מתכוונת רק לילדים אלא גם למשפחה שלי, פעם חשבתי שרק הילדים יכולים לפגוע בי וטיפה התגברתי על ההצקות שלהם, לא לגמרי, קצת. אבל אז גם המשפחה שלי, זה מוגזם
כל מה שיש לי לומר לך זה כל הכבוד

20/09/2013 07:13

כל מי שפוגע בך שווה לז**ן!
את גיבורה!

20/09/2013 07:16

חייייים שליייייי אתתת מדהימההההה!!!!
ואם זה עושה לך שיברון לב אז לעזאזל העולםםםם הזההה תעשי מה שאת רוצה ושכולם יקפצווו!!
בייטחווןן זה הדבר הכי חשווב וכול עוד הביטחון שלך בשמיים ההצלחה בעננים!!
אהבההה שלי את הילדה הכי מדהימה שהכרתייייחחחח בחיים שליייי את מושלמתתתתתתתתת ואל תתני לאף אחד אחר להגיד לך שאת לא!
את יפהההה מוכשרתתתתת מוצלחת והכי חשובבב נאמנה לעצמך!!
אהובתייייי אוווהבת הכי שיייש ❤❤❤

20/09/2013 07:21
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך