סיפור חיי

10/08/2014 735 צפיות תגובה אחת

הם אומרים שאני שונה מימך ,הם אומרים שהשתגעתי, שהתאהבתי במישהו כמוך, ממשיכים להטיח בפניי שאנחנו שונים אבל אותי זה לא עיניין הלכתי אחר אהבה, אהבה הראשונה שלי עזבתי הכול בישביל ליהיות איתך חשבתי שניהיה לנצח לא ידדעתי שהסוף קרב לא ידעתי שתעזוב כי אתה אומר שאתה עוד אוהב אבל לא רוצה שבאשמתך אני ישכח את כל מה שהיה עושה אותי שמחה פעם חוץ מימך אמרתי לך שזה לא מעניין אותי שאני רוצה רק אותך ואמרתה שמגיע לי הרבה יותר טוב ואני שאלתי יש יותר טוב מימך ביזכותך החיוך שלי אמיתי וכנה ביזכותך הישתנתי ביזכותך אני קמה בבוקר אם מחשבה שאתה שלי ביזכותך אני מאושרת ושוב אמרתה לי שאתה תביא רק נזק לחיי ואמרתי לך שלא אכפת אני אוהבת אותך ובכל זאת קמת והלכתה ומאז החיוך לא שב לחיי חזרתי לחתיכת וורידים לבולמיה התחלתי להיתסגר בחדר ושוב הפסקתי לאכול כראוי ואתה ניתקתה קשר אמרתה שזה הכי טוב לשנינו ומאז לא היתקשרתה מאז כל שיחת טלפון אני ישר חושבת שזה אתה אך אני מיתכאזבת כל פעם מחדש חושבת כמה תמימה הייתי עזבתי הכול בישבילך ועכשיו עכשיו אני שומעת את אמא שלי כל לילה ולילה בוכה ביגללי אני יודעת שכואב לה באשמתי … ועכשיו חברים מספרים שהמשכתה הלאה שמצאתה אהבה חדשה ואתה כבר לא מזכיר אותי בשיחות חולין שלכם הם אומרים לי שבשבילך אני עבר קשה לי להאמין שעברתה הלאה כל כך מהר ולמה את לא מיתעניין לשלומי הרי יש לנו את אותם חברים והם בטח מעדכנים אותך לשלומי את למה אתה לא מיתקשר בטח זה פשוט לא לחשוב על אותה אחת שעזבתה מאחור אם לב שבור … על אותה אחת ששינתה את חייה על אותה אחת שיושבת ובוכה חושבת מה לעשות אם עצמה חושבת אולי זה הסוף ? אולי אין לי למה להמשיך מיכאן ? חושבת שהמצב מיכאן לא הולך להישתפר להפך הוא הולך רק להידרדר… אני שוכבת בחדר בחושך מיתכסה בשמיכה ותוהה לעצמי למה אני ממשיכה אם כל החרא הזה בחיים שלי הרי הם גם ככה בפח חברים פע חשבו שאני \\\"הילדה המושלמת \\\" ילדה שלא חסר לה דברר כסף כלום ילדה מקובלת זה מה שפעם הם היוא רואים בי ילדה מקובלת מלאת שמחת חיים חחחח מצחייק לחשוב שכל זה בחיים לא היה אמיתי אני ילדה שבורה ללא שמחת חיים אם חיוך מזויף שאתה עיקמתה אותו בחזרה !!
זה הסיפור חיים שלי אני שונאת את עצמי ואת החיים שלייי !!


תגובות (1)

הוא לא שווה את זה!
הוא סתם חלאה, שמתחיל עם בחורה אחת ואז נוטש.
תשכחי אותו, את מה שהיא. כי הוא השתנה הוא לא הבחור שהתאהבת בו!
אני מצטערת שהית צריכה לעבור את כל זה :'(

10/08/2014 20:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך