סיפור של ילדה…

11/02/2014 559 צפיות 2 תגובות

זה סיפור של ילדה, ילדה אחת קטנה שהכל נעשה בה הסיפור הזה הוא הסיפור העצוב ביותר ששמעתי וכנראה גם הכי עצוב שאשמע. חברה הכי טובה שלי סיפרה לי אותו על עצמה
כשהיא היתה קטנה מישהו התעלל בה ברמות נוראיות ופשוט הרס אותה הכי משגע אותי זה שהילדה הזו היא האדם הכי שמח ומדהים שיש יש לה אופי פשוט מושלם היא מצחיקה ומקובלת אבל רק עכשיו הבנתי שמבפנים היא פשוט הרוסה.
אתמול איכשהו הרמתי לה את השרוול וראיתי שכל היד שלה חתכים והכל דם ו..וואי אמאלה אני לא יודעת מה לעשות אני רק חושבת עליה כבר יומיים ובא לי פשוט למות מזה תגידו לי איך אדם יכול לחיות אחרי כל זה?!
אני האדם היחיד שהיא סיפרה לו על זה ומה ששמעתי פשוט מזעזע אני לא יודעת מה לעשות ולמי להגיד את זה,
אני לא יודעת אם האתר הזה מתאים לזה אבל הייתי חייבת לכתוב פה את זה
אם למישהו יש עצה להגיד לי מה לעשות אני אודה לו מאוד
תודה רבה!!!


תגובות (2)

קודם כל, את צריכה לחשוב על זה שהיא סיפרה לך משהו כזה. אני גם עברתי משהו והיה לי ממש קשה לספר ורק עכשיו כשהרוב עבר אז אני מרגישה בטוחה לספר. אז תחשבי על זה שכמה שקשה לך, היא החליטה לספר לך שזו בחירה אמיצה. זה אומר שאת מאוד חשובה לה והיא סומכת על אחת מאוד אם את האדם היחיד שהיא סיפרה לו.
דבר שני, הדבר הכי חשוב שתהיה לידה, תתמכי בה.
הילדה הזאת נשמעת לי ממש חזקה. אם היא עברה דברים כל כך קשים ועדיין נשארה לעמוד ולחייך לעולם זה אומר עליה הרבה. תעריכי אותה – על מה שהיא עברה, על איפה שהיא עכשיו ועל זה שהיא בכלל סיפרה לך. לא בכל יום ולא בכל שנה פוגשים מישהו כזה.
אם את עדיין רוצה עזרה אני אשמח לעזור! :)

11/02/2014 05:03

אני מסכימה עם תולעת סיפורים..
אם היא הסכימה לספר לך משהו כזה היא באמת סומכת עלייך, תנסי להיות שם בשבילה כדי לעזור לה.
תנסי לבדוק מה המצב שלה במשך תקופת זמן מסוימת…
אם זה נמשך למשך יותר זמן מהתקופה הזאת כדאי לך לבקש ממנה לספר על זה למישהו מבוגר.
לא מגיע לה לסבול… אם אפשר לעצור את זה צריך לנסות…
מקווה שיהיה בסדר…

11/02/2014 05:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך