סליחה!

sheleg 07/08/2013 674 צפיות 6 תגובות

לעצום את העיניים, לא לתת לדמעות לצאת, הרי אין טעם. אף אחד לא ישים לב..
כל יום אותה ההצגה, אותם השחקנים, אותה השורה.
מתחת למילים 'הכל טוב', מסתתרים ים של רגשות, של חרטות ,דמעות , של דאגות ושל אכזבות.
אז בסך הכל ביקשתי מעט הבנה, מעז הזדהות.
אולי בשבילם לפגוע זה פשוט אבל בשבילי, גם דבר קטן כזה שבעיניי אחרים כל כך קל והכרחי בשבילי מסובך ואובדני . אז היה לי רע והמעשה נעשה אבל דרך אחרת לא הייתה מזיקה. כל מה שראיתם היה 'טובתי' אבל מה שבאמת חשוב לא שאלתם אותי.
אז במקום לפגוע בכל כך הרבה אנשים, יכולתי להיפגע לבד. ואם הייתה לי הזדמנות הייתי עושה את זה אבל לא נתנו לי, לקחו ממני את הבחירה, לקחו את הרגש את הלב ואת המחשבה.
אם היה חוזר הגלגל לאחור הייתי עושה הכל אחרת. הייתי לוקחת שליטה . הייתי נפגעת בכל זאת אבל עם הרגשה טובה, הרגשה של סגירת מעגל, שמנעתי עוד לב שנשבר, עוד חיוך או שניים שנעלמו בלי כוונה.
אז כל מה שרציתי.זה לבקש סליחה שהייתי כל כך קטנה וחלשה . נפגעתי , פגעתי ועדיים כואב, לראות אכזבות על פנים צעירות. אם היו מבינים, מקשיבים, מתחשבים הכל היה בסדר עכשיו. אבל אין מה לעשות, מאוחר מדי הכאב נשאר בפנים והחיוך המזויף עולה כי אם ישאלו שאלות מי יענה.. אז אם הכל בסדר ואם הכל לטובה, מתי תבינו את משמעות המילה אהבה?


תגובות (6)

נסיכה קטנה שלי איזה כתיבה יפה את כול כך משכת אותי ביפנים כי בעצם תיארת פה אותי… אני כול כך מבינה פה כול שורה ומילה את כותבת מושלם שזה פשוט מקסים לא הזזתי את העיניים שלי אפילו לא לשניה אני מדרגת 5
ובכל דבר אני פה בשבילך מקווה שהכול בסדר
אוהבת שרית

07/08/2013 10:55

תודה רבה שרית ! יהיה טוב.. חייב להיות לא?

07/08/2013 11:01

צודקת ^_^

07/08/2013 11:03

סיפור יפה. יש בו משהו כשקוראים לעומק…

07/08/2013 11:15

אהבתי…לא ממש הבנתי למה את מתכוונת בדיוק, אבל זה מה שגרם לי לאהוב את הקטע..לא יודעת למה :)

07/08/2013 11:39

ספיר תודה ! אביה, הקטע מתאר דרכים מעוותות של אנשים לטפל בבעיות שלהם .. דרכים שאני ממש לא מסכימה איתם ותודה (;

07/08/2013 11:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך