Galoosh
עוד חתול רחוב שלא חזר.

עוד אחד, שלא יחזור

Galoosh 10/05/2014 692 צפיות 27 תגובות
עוד חתול רחוב שלא חזר.

אני הולכת ברחוב. שיערי מתבדר ברוח וידיי בכיסים הלא כל כך עמוקים של הג'ינס.
אני מבחינה בדמויות ומקומות שמרצדים בעיניי באופן ברור לחלוטין, חוץ מאיזה מקום מעורפל, מהרחוב בפינה הקרובה.
אני מריחה עשן סיגריות, פונה לרחוב המלוכלך המחניק והמסריח מהעשן הכבד.
נמצאים שם קבוצת נערים שמתקבצת, הם צוחקים. לידם יש משהו שמוטל על האדמה.
אני לא שמה לב מה זה, הערפל מתפשט, זוויות עיניי שמצטמצמות אט אט, אני יכולה לראות שהם זורקים אבנים לשם. על מה שזה לא יהיה.
אני מבחינה בנער שנראה גס, עיניו מצומצות וחיוך גדול מתנוסס על פניו, הוא נראה ומתנהג כמו מנהיג החבורה, לוקח לבנה, וזורק אותה.
נשמע קול פיצוח חד. הנערים רצים. כלל וכלל לא מבחינים בי.
אני מסתכלת על הרצפה ומחזה מחריד נגלה לעיניי. למה לא עצרתי אותם לעזאזל?
לבנה מנופצת, פזורים שברים רבים מכל עבר, ביניהם יש חתול.
חתול. נפש של חיה. חיה שהלכה ואיננה.
חתול לבן. שעלה לשמיים. חתול שמיצה את חיו. ולא יחזור. לעולם.


תגובות (27)

מסכן החתול =(
הנערים האלה שרצחו את החתול פשוט מרושעים. אכזריים.
ניאן קאט ינקום בהם ביום בו יוכתר למלך העולם. הו, נערים מרושעים ואכזריים, אתם תענשו.
יהי זכר החתול (וכל שאר חתולי הרחוב הרצוחים) ברוך.
*דקה דומיה לזכרו*

10/05/2014 14:16

    לצערי כתבתי את זה על תמונה שראיתי *-*
    חתולה מסכנה. נרצחה בדם קר.
    =(

    10/05/2014 14:18

    מזכיר לי שראיתי פעם כמה ילדים חותכים לחתול את האוזניים והזנב. זה פשוט נורא מה שילדים מסוימים עושים לחתולים =(

    10/05/2014 14:19

    את יודעת למה הם עושים דברים כאלו. ציטוט מדוייק:
    "כי הם מעצבנים."
    פשוט כך. מאיפה אתם מכירים אותם?!
    יש לי חתול והוא נשמה טהורה. מעצבן? רק בחלומות, וגם זה..

    10/05/2014 14:21

    ראיתי את התגובה הזאת והייתי חייבת להיכנס.
    יש אנשים רעים ומגעילים ו&&)₪@(&₪ שבאלי לרצוח.
    לקראת הסוף לא יכולתי בכלל להמשיך לקרוא זה היה לי עצוב מדי :-[

    10/05/2014 14:22

    גם לי יש חתול! והוא מושלמי שלי אני תמיד משחקת איתו ואימצנו אותו מהרחוב ליד תחנת אוטובוס o.0

    10/05/2014 14:23

    לי יש חתול שיום אחד פשוט הגיע אלינו ונשאר אצלנו. איזה באסה שהוא לא יעבור איתנו דירה :( הוא נכנס לי ללב.

    10/05/2014 14:24

    אני בכיתי כשראית את התמונה? חתולה שהייתה מתחכחת באנשים שהיו מביאים לה אוכל. היא אף פעם לא עשתה שום דבר לאף אחד. היא לא דחפה את החתולים האחרים. היא הייתה מחכה לתורה בסבלנות.
    ואז רצחו אותה.
    זה מגיע לה?!?!

    10/05/2014 14:24

    זה לא מגיע לה! פשוט הנוער של ימינו חסר כל חשיבה הגיונית ורגש (רובנו).
    לדעתי אם בני האדם לא היו קיימים הכול היה טוב יותר.
    ואם כולם יתאבדו לא יהיו יותר מלחמות 0-0

    10/05/2014 14:26

    ואם כולם יתאבדו, גם אז, יהיה לחתולים רע.
    כל החיות יתנפלו על האוכל ולא ישאירו לחתולים.
    כי הם לא חזקים כמו זאבים ואריות וכלבים 0~0

    10/05/2014 14:28

אריה זה חתול, את יודעת.

10/05/2014 14:33

    אריה זה ממש לא חתול. נכון ששניהם מאותה משפחה – משפחת החתוליים, אבל זה לא אומר שהם אותה חיה. יש הבדל עצום. והיא אכן צודקת. חתולים לא חזקים כמו אריות.

    10/05/2014 14:42

    אני יודעת אבל הייתי חייבת להגיד את זה.

    10/05/2014 14:48

    אני יודעת. אבל הם לא חזקים כמו אריות..

    10/05/2014 14:53

כשהחיל הקטע של החבורה חשבתי שהם דוקרים מישהו או משהו כזה.
אבל לפעמים, אנשים לא מייחסים את המשמעות של הרצח גם לגבי חתולים.
בתור אחת שכל הרחוב שלה מלא בחתולים שמנים ועצלנים (כי כל הזקנים ברחוב שלי מאכילים אותם, והם מפונקים ממש) אני לא יכולה לחשוב על דבר כזה. יום כיפור אחד ראיתי חתול קטן דרוס ליד הכביש. לא יכולתי להסתכל.
בבוקר יום כיפור, כשחשבתי שפינו אותו, ראיתי שמישהו גם תקע בו מזלג. זה היה נורא.
לא מספיק שהוא מת, אתם גם צריכים להתעלל בו אחר כך?
אני מצטערת שראית את אלו שהורגים את החתול. הדבר הזה פשוט מרושע.

10/05/2014 14:39

    כשהייתי בת שש אני ואמא שלי האכלנו חבורת אחים של חמישה או שישה חתולים. רק אחד מהם שרד עד היום, וגם הוא בקושי (יש לו איידס ומישהו מטפל בו אבל סביר להניח שגם הוא לא ישרוד). אחת אימצו, אחת ראיתי בעיניי שהיא נדרסת :׳( שניים מתו ממחלה (בכל זאת חתולי רחוב) . אוף עכשיו עצוב לי :(

    10/05/2014 14:47

    זה באמת מרושע.
    אני שונאת שלא מתייחסים לדברים האלו.
    אותנו אסור להרוג, אותם מותר?!

    10/05/2014 14:53

וואי, פשוט לרצוח אותם!
אני אומרת שמי שרוצח בעל חיים במכוון, צריך לפגוע גם בו. שאנשים יתחילו להבין שלהרוג ולהתעלל בבעלי חיים זה לא משחק וזה לא מצחיק. צריך לשים לדברים כאלה סוף.

10/05/2014 14:43

    נכון! ויש חוק נגד התעללות בבעח רק צריך מישהו שיש לו מספיק עצבים להתמודד עם מערכת המשפטים המגעילה הזאת

    10/05/2014 14:47

יש לי שכנה מגעילה ומטורפת וכל הדברים הרעים שרק אפשר להגיד עלייה. היא הרגה אולי שמונה **גורי** חתולים מאותה חתולה! (החתולה הרתה פעמיים, לא באותו הזמן) אני רק מרחמת על החתולה המסכנה שאיבדה כל כך הרבה ילדים, היא מבינה את זה, אז אני ואמא שלי לקחנו אותה לעקירה שלא תצטרך לסבול עוד. אוף אני שונאת את הז**ה הזאת ₪&@₪(€'ח#%^* סליחה, התפרקתי.

10/05/2014 14:51

    יש אנשים כאלו :'(

    10/05/2014 14:54

    בכללי את המין האנושי לדעתי אם כבר צריך להכחיד (הכוונה לכל החארות האלה שמתעללים והורגים בע"ח וגם אנשים)…
    רק לפני שבועיים כשעליתי לכיתה שלי (היא קומה שנייה), ראיתי חבורה של בנים מטומטמים צוחקים. ולמה הם צחקו? כי הייתה שם חתולה קטנה וחסרת אונים שבטעות עלתה לקומה השניה. והם, במקום לעזור לה, הפכו עליה את הפח וזרקו עליה אבנים והקיפו אותה שלא תוכל לברוח. מאחלת לכל אחד מהם מוות ביסורים. בני ז&%%. נשבר לי כבר מהאנשים האלה שחושבים שזה מצחיק.
    בסופו של דבר נתנו לה ללכת.
    הבעיה היא שהם היו הרבה חבר'ה ובאמת לא היה לי מה לעשות חוץ מלהטיף להם מוסר… למזלי, החתולה ברחה משם בריאה ושלמה שזה הכי חשוב.

    10/05/2014 14:58

    אצלי בבצפר בכיתה ה׳ גם נכנסה חתולה אבל שמנו אותה בקופסה והוצאנו לבחוץ. וגם היה אצלנו עטלף D:

    10/05/2014 15:19

זה רשע טהור.
זה סדיזם.
מה, חתול זה לא משהו חיי?
אין לו רגשות?

10/05/2014 15:23

    אמא שלי תמיד אומרת מי שרוצח חתולים (או חיות בכללי) עתיד לרצוח בני אדם.
    וזה נכון.. רוב הרוצחים הסדרתיים התחילו עם חיות המחמד שלהם

    10/05/2014 15:27

הרחוב שלנו הוא רחוב חתולים. הרבה מחברותיי לא אוהבות חתולים, אך הם לעולם לא יחשבו על מעשה נוראי שכזה :(
ובכל זאת, אנשים כל כך מרושעים בעולם. אני מתה על חתולים, חתול הוא החיה שאני יכולה להזדהות איתה, גם אם יש לה אופי שונה לחלוטין ממני, היא חיה מדהימה ונהדרת.
אימי מאכילה חתולים בדרך כלל ליד הבית, יש חתולה בשם סרפינה שהיא חתולה גדולה, בת כמה שנים ואימי האכילה אותה מאז שנולדה.
חתולה יפה כל כך, אבל רזה.
הייתי מאוד רוצה לאמץ חתול, אם אבי היה רוצה :(

10/05/2014 15:29

וואי, אני בכיתי כשקראתי את זה )':
נזכרתי שראיתי סרטון של נער שלוקח בקבוק זכוכית ומנפץ על חתול חמוד שהיה שם. החתול מת. ):

14/06/2014 11:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך