כשכריסטינה גרימי זיכרונה לברכה נפטרה שפכתי את הרגשות שעברו בי בגוף, דיי הערצתי אותה כשהייתי קטנה יותר. אני חושבת על לצאת קצת להפסקה כי אף אחד לא מגיב לי ואני לא יודעת אם זה אומר שאני כותבת לא טוב או משהו.. אני כן אשמח אם תרשמו את דעתכם:)

עולם הפתקים שלי

25/10/2016 666 צפיות 5 תגובות
כשכריסטינה גרימי זיכרונה לברכה נפטרה שפכתי את הרגשות שעברו בי בגוף, דיי הערצתי אותה כשהייתי קטנה יותר. אני חושבת על לצאת קצת להפסקה כי אף אחד לא מגיב לי ואני לא יודעת אם זה אומר שאני כותבת לא טוב או משהו.. אני כן אשמח אם תרשמו את דעתכם:)

פרק 11

אוף זה פשוט עולם מכוער ומטומטם. כל החיים רק מוות. עולם שמוקף ברוצחים ובגנבים ובאנשים מתפוצצים זה לא עולם שכיף לחיות בו. למה הכל צריך להיגמר במוות בסוף? למה? ממתי מוות מסב אושר לאנשים בעולם? ממתי זה כיף לבוא ולבשר למשפחה שהבן/בת/דודה/אח/אחות/משפחה שלהם מת/נפטר/נרצח/התאבד? ממתי? זה פשוט אוכל אותי מבפנים ואני לא מסוגלת כבר. לא מסוגלת לשמוע על מקרים של מוות. במיוחד לא של אנשים שלא אמורים לקבל את זה. כשהייתי קטנה יותר אז אני וחברה שלי נועה היינו רואות סרטונים ביוטיוב של שירים עם תנועות ומנסות ללמוד אותם. יום אחד מצאנו איזה סרטון של שתי בנות מ"דה וויס" בחול. יואו היינו יושבות שעות בשביל ללמוד את התנועות האלה וממש אהבנו את הבנות האלה. הייתה אחת, כריסטינה גרימי. וואו היא שרה מדהים. הייתי שומעת קאברים שלה לשירים בלי הפסקה. היא באמת מדהימה. לא עשתה שום דבר רע לבן אדם. רק באה ושמחה אנשים עם הקול המדהים שלה. היא רק בת 22!!!!!!! כזאת צעירה עם מלא שמחת חיים, באה ועושה את מה שטוב לה, וכיף לה. מסבה אושר לעצמה ולמיליוני המעריצים שלה. ואתמול? אתמול הייתה לה הופעה באורלנדו. הופעה עם מלא מעריצים שמחכים לשמוע את הקול שלה ולשמוח איתה עד אור הבוקר. ובזמן חלוקת החתימות. אדם מטופש ורשע ומרושע פשוט החליט לקום בבוקר והצהיר לעצמו שבא לו להרוג בן אדם. מה זאת הטיפשות הזאת? ממתי הורגים בן אדם שאין לו שום כוונה לעשות מעשה רע? היא לא התכוונה להשתלט על העולם. לא התכוונה להרוג מפורסמים אחרים. לא דרכה על אף קריירה. היא בנתה קריירה לעצמה ובום. איזה איש טיפש ומטומטם ורשע החליט לירות בה. איש ירה בנערה מדהימה טובת לב שרק באה לבנות לעצמה קריירה והוא סיים לה אותה. הוא ירה בה. הוא גמר חיים לילדה בת 22. והוא לא אכזב רק אותה. המוזיקה שלה? ההורים שלה? החברים? אלפי המעריצים שהיו לה? מה נסגר עם העולם הזה. בחיים לא חשבתי שכשבן אדם עושה משהו שהוא אוהב צריך לרצוח אותו על זה. זה לא נקלט ולא נתפס. זה אפילו מטורף. אם אני אוהבת לרקוד אז באמצע מסיבה ויבואו וידקרו אותי ? ולמה ? כי אני אוהבת את זה? לא.. לא עושים דברים כאלה!!!!! זה מרושע וזה לא אנושי. זה לא אנושי לבוא ולרצוח אנשים על כלום. על כ-ל-ו-ם!!!!!!! יש לה חיים ומשפחה וחברים חוץ מהשירים שלה. למה יש אנשים כאלה מסכנים שאין להם מה לעשות בחיים והם מחליטים לרצוח? מה עובר להם בראש שהם מחליטים להוריד חיים של בן אדם לאפס במקום לתת לו לחיות ולשמוח וליהנות. אם אותם אנשים רוצחים עושים את זה מתוך כאב שהם חווים, למה להעביר את זה לאחרים? פשוט עולם מכוער. של רצח ומוות ומלחמות ואוף זה עצוב. פשוט עצוב עד כמה אנשים לא מסוגלים להיות שמחים וחייבים להכניס את העצבות לכל מקום ולדכא מדינה שלמה ברצח. העולם חייב להשתנות. זה לא עובד ככה. אי אפשר להתמודד עם עוד כאב. וזה לא רק המעריצים. זאת המשפחה. המשפחה איבדה חלק משמעותי בחיים שלה. זה עצוב ולא נתפס. פשוט לא נתפס. זה לא עובד בצורה הזאת. אסור לקחת חיים של אנשים שלא מגיע להם למות. זה משנה את צורת החשיבה ולא נקלט. לא נקלט שיכול להיות שבעוד כמה שנים חברים וחברות שלי יהיו קורבן למקרים כאלה. ומי יודע. אולי גם אני. עולם מכוער. זהו.


תגובות (5)

את כותבת יפה ואל תפרשי!!!

25/10/2016 00:16

תמשיכי לכתוב, אל תפסיקי רק כי אנשים עצלנים מכדי להגיב..
את כותבת יפה, מתבאטת טוב ואמיתי ואני מסכים עם כל מילה שכתבת.

25/10/2016 00:22
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך