קריאה מהנה :))

עולם הפתקים שלי

01/11/2016 573 צפיות אין תגובות
קריאה מהנה :))

פרק 14

טוב אז השעה עכשיו ארבע ועשרה לפנות בוקר ואני עדיין ערה כי אני פשוט מוצפת מחשבות ואני חייבת לפרק אותן. אני לא מסוגלת יותר המוח שלי על סף פיצוץ. אין לי כוח להשתמש בדמויות בדיוניות כי זאת האמת והחיים לפעמים כואבים/קשים/מוזרים/רעים/נחמדים/מצחיקים ועוד מלא מלא אופציות. אני לא אתחיל לדבר על זה שהחופש עבר ממש מהר. אני רק רוצה לומר שפשוט כל דבר קטן יכול לקרות בלי שנשים לב ובדקה וחצי פשוט היקום יכול להעיף לך סטירה בשביל להתעורר ולגלות שזה העולם והוא אכזרי. אז אין לי בעיה עם זוגות בעולם הזה. באמת. כאילו זה נכון, אני שונאת קיטשיות בצורה מטורפת ואני חושבת שרוב העולם מודע לה ואם לא אז הינה, חידשתי פה קצת. אני פשוט לא מתחברת לזה ואני חושבת שזה כזה דוחה ומוזר ומגעיל ויותר מידיי דביק. אולי אני אומרת את זה כי לא חוויתי (עדיין) מערכת יחסים כזאת אמיתית בשביל להיות ״דביקה״ או משהו. פשוט… כל האינפורמציה הזאת שמתגלה בזמן האחרון, אני לא יודעת איך להגיב לה כבר. הכל מבלבל אותי כבר. אוף.

אופיר ואדם שזה בעצם ״עידו ומיקה״ הם ביחד. כן, כנראה שבסופו של דבר צדקתי ואני גאון. החלום שלי, שחלמתי ממש ממזמן היכה בי לפני כמה דקות. כשהתחלתי לרשום עוד ״פרק״ יותר נכון זה סתם פריקת מחשבות לפני שאני אתפוצץ. פשוט… החלום הזה הרגיש לי יותר מידיי ריאליסטי שפשוט כשחלמתי אותו הרגשתי שהוא עוד איכשהו יכול להתגשם. ואם באמת אני אוהב בעתיד את עידו ? ואם זה שאהבתי אותו בתחילת שנה מעידה על משהו ? ואם הידידות של עומר ועידו תתחזק ותהפוך לסיפור רציני יותר ? הכל אפשרי בעולם הזה… באמת… זה עולם לא צפוי בשיט שאני לא יודעת מה לחשוב עליו. באמת. דניאל ויעל. ששניהם בין החברים הכי טובים שלי, או לפחות היו. נהיו ביחד. זוג. זה דוחה אותי. לא בקטע רע. אבל אני לא מסוגלת לפרגן! פשוט לא מסוגלת! מצטערת אם אני יוצאת כלבה אבל קשה לי. הייתי בידידות מדהימה עם דניאל בערך חצי שנה וכולם היו בטוחים שיש בנינו משהו. בלי שום קשר לזה, אחר כך נודע לי שהוא בקטע שלי. אני ויעל שונות מאוד! וכולם יכולים להעיד על זה. אנחנו פשוט שונות, נקודה.

עכשיו, אם אנחנו שונות. איך אתה יכול לאהוב ילדה אחת שהיא תוססת ומראה שהיא נהנית מהחיים ולוקחת הכל ככה באיזי וצוחקת ויש לה סטייל שונה והיא גם מוזרה לפעמים. ולהפך, מהצד השני. יש ילדה שהיא יותר נשית ובוגרת ופשוט ההפך הגמור ממני. אז זה שאני ודניאל ניתקנו קשר אומר שעכשיו הם צריכים להיות יחד? אני לא רוצה לצאת איזה מישהי מיוחדת או משהו אבל עם כל הכבוד ויש מלא. אם הייתי נשארת ידידה של דניאל סביר להניח שהוא ויעל לא היו מדברים שעות על גבי שעות (בדיוק כמוני וכמוהו) ואז כנראה ולא היה בניהם בכלל כלום. ואני לא מקנאה.. באמת שלא. אין לי במה. יש לי את החברים שלי ואת הידידים שלי ואת האנשים שאני יכולה לדבר איתם תמיד ואני לא חייבת אותו בכלל. אבל אני מרגישה שלפחות כאנשים, כחברים, שידברו איתי לפני. או אפילו מיעל, שהיא חברה שלי! והיא ידעה על כל הקשר שלי עם דניאל. שתגיד לי איך היא מרגישה אליו, לפני. שלא תעשה את זה ״מאחורי הגב שלי״ כי לא עושים דברים כאלה. אנחנו חברות. את לא אמורה לתקוע לי סכין בגב ולהיות עם הילד שהיה החבר הכי טוב שלי, היה מאוהב בי וידעת את זה ופשוט ״לקחת לי את ׳הבסט׳ ולעשות בו כרצונו״. לדעתי יש לי את כל הסיבות ללא לכבד את הקשר הזה ואפילו להעלב או לא יודעת מה. אני רק רוצה ללכת למקום שקט ולצרוח. או לשבת ולצייר במקום נידח. או לברוח. העולם הזה כבר מוזר מידיי אני לא יודעת מה יש לו. יותר מידיי דברים ואנשים לא קשורים נקשרים אחד לשני. זה יותר מידיי בשבילי. אני רוצה לטוס לקנדה בכלל….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך