אשמח אם תגיבו את דעתכם בנוגע לכתיבה שלי, ואם יש מקום לשיפור:)

עולם הפתקים שלי

17/10/2016 635 צפיות אין תגובות
אשמח אם תגיבו את דעתכם בנוגע לכתיבה שלי, ואם יש מקום לשיפור:)

פרק 4

כרגע קראתי מלא משפטים באינסטגרם. איזה מישהי רושמת אותם. וואו היא רושמת מדהים. באמת התלהבתי מהכתיבה שלה. היא פשוט יודעת פשוט לגעת בנקודות של כל אדם ואדם וזה פשוט נכון. חשבתי על זה וניזכרתי שלא הזכרתי שום דבר עדיין על גאיה. גאיה. טוב אותה הכרתי השנה. לא בדיוק השנה. אוקיי אני אסביר. יש לי חברה מהיסודי שקוראים לה ליאור. חמודה בטירוף. בקיצור, זה יהיה ארוך. באירוך, יש לה אחות גדולה ולאחותה הגדולה יש חברה. החברה הזאת היא אחות של גאיה. וככה ליאור וגאיה הכירו. אהה, איך אני הכרתי את גאיה ? דיברתי לעצמי הרגע. אוקיי… מביך… טוב אז ככה. איזה יום אחד ליאור שאלה אותי אם אני רוצה להכיר את גאיה כי כבר מאז ״תקופת וינטר״ היא לא הפסיקה לחפור על כמה שהיא חמודה ושאני צריכה להכיר אותה ובלה בלה בלה. אז היא שאלה אותי אם אני רוצה ללכת איתה לקניון. הכוונה עם ליאור. ו… עם גאיה. וגאיה הביאה איתה גם חברה. טוב אז אותו יום מקסים. היינו בקניון ופתאום ראיתי אותה יורדת במדרגות הנעות עם איזה גולגול מוזר על הראש. חצי גולגול. והיא הייתה כזאת חמודה וחיננית אבל איך אני יגיד את זה.. לא הכי התחברנו בהתחלה. לא אהבנו לדעתי אחת את השנייה. הלכנו לארומה שתינו אייס קפה ומיץ תפוזים <>. ואז זה הגיע. היום שבו הגענו לבית הספר לדעת באיזה כיתה אנחנו ומי החברים הקרובים שלנו לשנתיים הבאות. ואני מחפשת את עצמי בין כל השמות הפרוסים על איזה ארבעה לוחות גדולים. מלא שמות מוכרים. מהבית ספר היסודי. ופתאום …. ״י1 – תמר״ ומייד כמה שמות מתחת ….. ״י1 – גאיה״. וואו, הצירוף מקרים הכי מקרי שאפשר לחשוב עליו. זה היה מצחיק לדעת שהכרנו כבר לפני. אמנם לא הכי אהבנו אחת את השנייה אבל!!! וחשוב לציין את זה. גאיה התחילה איתי. שיחה. בוואטצאפ. ראשונה. ומאז ? מאז אנחנו כל הזמן יחדיו. צמד חמד. חבו כיתה. בסט פרינד. כאילו אנחנו מכירות מאז לידה. זה הזוי להתחבר לבן אדם בזמן כל כך קצר. אבל הזמן לא באמת אמור לשנות את ״המדד חברות״ שלך עם מישהו. זה נטו עם מי כיף לך לבלות ולהנות ואתה באמת מרגיש שכיף לך. ואני ? כיף לי. היא מתוקה ומצחיקה בטירוף ומהממת. שכחתי לציין. היא צרפתייה. ורוסייה. והיא מושלמת. אני מחכה לרגע שיהיה לה חבר. כי ילדה הורסת כמוה באמת זקוקה לאחד כזה. יש אחד בדרך. זאת אומרת, היו הרבה. והוא ״הנבחר״. אני מקווה שיהיה טוב והם יהיו ביחד. מתאים לי איזה ילד לייעץ לו דברים עלייה. ומתאים לה איזה אחד כזה. וואו הם בטח יהיו מהממים יחד. רק שלא תשכח אותי…. כןכן, אני שמה לב שאני כל הזמן מפחדת שאנשים יהיו יחד כשיהיה להם חבר. אבל ״פרינדס ביפור בויפרנדס״ – משפט מדהים ומוסכם. באמת שאני מסכימה עם המשפט הזה. וחזרתי להתחלה. היה איזה משפט היום שקראתי שהיה רשום בו איזה משהו. ״אני לא מושלמת", "אף אחד לא מושלם", "אין לי גוף של דוגמנית", "אין לי 100 במתמטיקה״. כל מיני דברים שאני פשוט מזדהה איתם. אף אחד לא מושלם. ואם הוא מושלם, אמור להיות בו פגם. אפילו קטנטן. מהפגמים שאף אחד לא יודע עליהם חוץ מהאנשים הכי הכי קרובים. ואולי גם הם לא יודעים. וזה מוחבא טוב. ואת זה פשוט צריך לגלות…. הלכתי לגלות…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך