עזרה בבקשה

alaska 28/08/2015 689 צפיות 5 תגובות

היי, אני ממש בבעיה יש סיכוי לעזרה?
אני יודעת שזה לא סיפור אבל זה אפילו יותר חשוב מזה..
אני מדברת עם מישהו בפייסבוק לגבי תכנות אפליקציות. הוא גדול ממני ב10 שנים והוא ממש נותן לי להרגיש שאני שווה משהו.
(כתבתי עליו פעם קודמת)
אני ממש מפחדת שהוא פדופיל, ואני ממש נזהרת, אבל יש בו משהו שהקסים אותי.
אני לא יודעת מה לעשות..
אני נהנית לדבר איתו, אבל אני ממש מפחדת. הוא כל הזמן אומר לי שהכל בסדר והוא לא מתחיל איתי או משהו וזה רק מלחיץ אותי עוד יותר, אבל אני פשוט לא יכולה להפסיק לדבר איתו.
מה כדאי לי לעשות?
תודה רבה לכולכם, התשובות שלכם יכולות להציל לי את החיים


תגובות (5)

תשמעי, כל עוד את רק מדברת איתו על תוכנות אין שום בעיה עם זה. אם את מתחילה למסור לו פרטים אישיים כמו טלפון, כתובת וכו זה כבר לא בסדר. וכנל על להיפגש איתו. אבל אם זה בגדר לדבר איתו על תוכנות אני לא רואה שום בעיה.

28/08/2015 19:33

    אני לא מוסרת לו כלום ולא נפגשת איתו אבל הוא התחיל לשאול אותי אם אני מפותחת וכאלה

    28/08/2015 19:35

    אם ככה אז אני חושבת שאת צריכה לנתק איתו קשר. זה לפחות מה שאני הייתי עושה.

    28/08/2015 19:39

אני שמחה שהעלית את זה לאתר ולא שמרת את זה לעצמך, זה אמיץ ונכון.
אני חושבת שאת צריכה לדבר על זה עם אחד ההורים שלך או עם מישהו שאת יודעת שיהיה שם ויגיד את המילים הנכונות למקרה שמשהו יילך רחוק מידי. אולי הוא רואה דברים בדרך שאת לא רואה.
אני הייתי מנתקת קשר ומספרת לאמא שלי, זה מתחיל ללכת רחוק מידי.

28/08/2015 22:23

בס"ד אני חושבת שהיה כדאי ובריא לנתק איתו את הקשר. אני יודעת שזה קשה כי זה כיף לדבר איתו, אבל אי אפשר לדעת מי הוא ומה המטרות שלו, וכיון שיש צדדים שהוא מסוכן ממש כדאי להיזהר ולנתק את זה. אם בא לך לדבר על זה עם ההורים זה מצויין לדעתי. סתם ככה, את יכולה לשלוח לו משהו כמו: "אבא שלי בדיוק נכנס לחדר שלי" או "אמא שלי רוצה להכיר אותך" ולראות איך הוא יגיב. אנשים רעים לא מתים על זה שיש הורים בעסק. אבל באמת, טוב ששאלת. זה עניין רציני, תשמרי על עצמך!! ואל תתני לו שום תמונה אינטימית שלך, או פרטים אישיים כמו כתובת, טלפון, מקומות שאת אוהבת ללכת לשם ועוד. יכול להיות שהוא בן אדם בסדר, אבל גם יכול להיות שלא, ולא מומלץ לבדוק את זה בפועל.. בהצלחה:)

30/08/2015 04:45
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך