Avia
עוד משו שזרם לי (:
מקווה שאהבתם ותשתמשו בטיפ הקטן הזה ♥

על הזמן, הקסם והעולם.

Avia 24/01/2012 668 צפיות 5 תגובות
עוד משו שזרם לי (:
מקווה שאהבתם ותשתמשו בטיפ הקטן הזה ♥

אנשים חושבים שהמקום הזה, העולם הזה, מוזר, פשוט וחסר משמעות.
הם חיים את החיים שלהם יום אחרי יום, דקה אחרי דקה רק מחכים שהזמן יעבור.
אנשים לא מבינים.
הם לא יכולים להבין, כי הם לא יכולים לראות.
אבל אם רק תנסו לחפש, מעבר לכבישים המהירים, מעבר ללוח הזמנים העמוס, אם רק תמצאו רגע שקט ותסתכלו מסביב אולי תוכלו לראות אותו, את הקסם.

כשאני מספרת לאנשים שאני אוהבת את כפר הנוער שאני לומדת בו הם מסתכלים עליי כאילו השתגעתי.
זה ברור, אני לא מאשימה אותם.
כול מה שהם רואים סביבם אלה הדברים הפשוטים. כול מה שהם מרגישים אלה הגעגועים לבית, ועצבים על הצוות וחוקיו הטיפשים.
ואני לא מתווכחת, לא מנסה להוכיח להם כלום, אבל אני יודעת ואני רואה.
כשאני הולכת מסביב אני לא מסתכלת על הדברים הפשוטים וידועים, כשאני רואה את העצים אני רואה קסם, אני רואה אהבה. לכול מקום שאני מסתכלת מסתתר זיכרון, מסתתר סיפור.
אני הולכת בשביל למקום האהוב עליי ביותר בכפר.
הוא אומנם מוזנח, ואין סביבו הרבה עצים כמו בשאר המקומות, אבל זה המקום שלי. למה? התשובה פשוטה- זיכרונות.
אני עולה על גג המקלט ונשכבת אחורה מביטה בכוכבים, עם אוזניות באוזני, ומוזיקה רגועה ברקע אני מסתכלת על שמי הלילה השחורים ונדהמת שוב ושוב מהיופי של העולם סביבי.
אנשים שעוברים לידי לא מבינים מה אני עושה שם.
אבל המקלט הזה, הוא לא רק מקלט להגנה מפני מלחמות. הוא המקלט שלי, המקום שבו ישבתי עם החברות הכי טובות שלי בשנים עברו. המקום עליו הייתי בורחת בכול פעם שהרגשתי רע ורציתי לבכות. שם אף אחד לא ידבר איתי, אף אחד לא יקרא בשמי, שם זה רק אני והעולם.

גם אם סטיתי קצת מהנושא, הכוונה שלי לא השתנתה.
בכול יום בחייכם תעצרו רגע, ותסתכלו מסביב, אל תתנו לזמן לעבור סתם, כי יום יבוא ותצטערו שנתתם לו לחמוק מבין אצבעותייכם, אבל אז כבר לא תוכלו לתקן את המצב.
תמצאו מקום שקט, מקום חשוב ומשמעותי בשבילכם,תעצמו עיניים, תדליקו את המוזיקה הכי נוסטלגית שאתם מכירים, ותנו לזמן, לקסם ולעולם הזה לסחוף אתכם.


תגובות (5)

וואו.
ממש, ממש יפה!
אשכרה, אנשים צריכים לשים לב מה מסביבם!
את כתבת פה על נקודה ממש טובה בחיינו.

25/01/2012 11:01

וואוו!
כתיבה מקסימה, קטע מקסים!
אני חושבת שיש בזה המון המון אמת, ו.. מה אני אגיד לך? אנשים עיוורים, זה למרות ששתי עיניים רואים היטב..
תמשיכי לכתוב, כמו שכבר אמרתי לך, את ממש מוכשרת!

נועה♥

25/01/2012 11:32

נועה? שתי עיינים רואות בנקבה היטב.

כל שורה נכונה, מילה ומילה, צודקת 100 אחוז! תמשיכי לכתוב ככה, יש לך כשרון מיוחד :) עצה שלי, תכתבי במיוחד על הנושא הזה…. העלת לי חיוך ענק מאוזן לאוזן ברגע זה.
לייה♥

25/01/2012 11:41

ואוו תודה בנות! אני ממש מעריכה כול תגובה ותגובה ומקווה שתיקחו את הנושא לתשומת ליבכן :)
תהנו מכול יום בחיים שלכן ואני מבטיחה להמשיך ולעלות דברים דומים ^^
אני מקווה שתמשיכו לעקוב אחרי הכתיבה שלי ^_^ ושוב תודה 3>

25/01/2012 13:43

דונסנגגגגגג קטנההההה!!!! אני כבר אמרתי שאת פשוט א-ד-י-ר-ה!!
חצופה!! איך לא אמרת לי שהעלית דבר כזה מושלם??
ואני מסכימה איתך בכל מילה! זה כל כך נכון! אנשים תמיד רגילים לראת את חצי הכוס הריקה ולהתלונן בכל זמן נתון. הקטע הזה דיי דומה למה שקרה לי בצבא כי אם את מסתכלה על החוויה עצמה, על המקומות שהיית בהם, על האנשים שפגשת, על הזיכרנות שנוצרים לך במקום הזה – את שוכחת את כל הדברים הרעים ומתחילה להסתכל על זה בצורה חיובית!
בקיצור אבייי, זה קטע מקסים! ואני כבר ציינתי שאת מוכשרת עוד מיימי קאמריד ^_~

26/01/2012 02:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך