ערוץ הילדים – כבר לא לילדים (מאמר)

G-dragon 26/11/2015 1052 צפיות 8 תגובות

ארטיק מטעם נזלת? ארטיק בטעם רצפה? ארטיק בטעם בית שחי!
תבחרו ממגוון הטעמים שערוץ הילדים מציע לכם, ואם לא תרצו אותם אז אולי תרצו לראות את התוכניות על בני נוער שמדברים על יחסי מין.
כיום "ערוץ הילדים" אינו מתאים לילדים כלל. מי מאתנו לא שם לב שבשנה האחרונה הערוץ שגדלנו עליו השתנה מקצה לקצה, הבנים והבנות, מתבגרים והסרטונים המטופשים ש"מפרסמים" לכאורה מוצרים שאינם קיימים בעזרת שימוש בהומור מוזר.
כמו כן הוציאו מהערוץ את התוכניות המעשירות והמפתחות לילדים כגון: "מרטין על הבוקר" המספר על ילד שכל יום קם עם מקצוע אחר, ניתן ללמוד על ערכים חברתיים ועל מקצועות עבודה שונים. במקומן הופיעו תכוניות "ריאליטי" לילדים ולנוער שלאינן מציגות את האמת באופן מלא ואף לעיטים מבוימות. כעת כל הרשתות החברתיות מוצפות הכרזות שבני הנוער או הילדים אינם יצפו שוב בערוץ הילדים, שלפני כמה שנים הערוץ היה טוב יותר ושהמנחים הכי טובים לא נמצאים שם.
הדור של היום נקרא "מקולקל" לכן קשה להבין למה מעודדים את זה עם אנשים נרתעים מכך ומבקשים להפסיק תופעה זו. ערוץ הילדים מציג את הילדים הנערים בטלוויזיה באור רע.
אנשים רבים שהתפרסמו מערוץ הילדים מקבלים כל יום אין ספור של קללות ואיומים.
וערוץ הילדים? ממשיך באותה הדרך. ועכשיו לשאלה החשובה מכל: האם מגיע לנו ערוץ ילדים שאינו מתאים לנו? האם מגיע לנו ולמי שמופיע בערוץ הזה לראות את מה שהיה פעם לעומת היום ולהבין שהכל הולך ומתדרדר? תחליטו אתם.

כל הזכויות שמורות לי, אני כתבתי את המאמר הזה ואסור להעתיק לשכפל, או לקחת חלקים מהמאמר.


תגובות (8)

*לעיתים
מסכים…. חלקית. נכון הערוץ התדרדר ופעם היו סדרות טובות ויש דור מקולקל. ובכלל מרטין מורנינג זה נוסטלגיה אעאע *מרגיש זקן שראיתי את הסדרה הזאת מזמןןן*
אבל אני לא מסכים לגבי התוכנית לגבי הדברים המיניים יותר.
הבחירה היא של הצופה – הילדים האלה הם גם בני 12 תכלס. אפילו 13, אז הם צריכים לדעת על התבגרות והתבגרות מאיפשהוא. ילדים מתחת לגיל 12 לא צריכים לראות את זה מבחירתם, כמו שמבחירה לא רוצים לראות סדרות שלא אוהבים או לא מתאימות להם.

26/11/2015 17:26

    התבגרות והתבגרות מינית, אופס

    26/11/2015 17:27

לדעתי צריך להוריד את רוב התכניות האלה אבל בעיקרון אני מסכימה שזו הבחירה של מי שצופה.
בני 12-13 צריכים לדעת על התבגרות והתבגרות מינית אבל זה כבר עושה בית הספר או ההורים ולא ערוץ שנועד לילדים

26/11/2015 18:26

לגמרי מסכימה איתך,הערוץ הזה הוא כבר מזמן לא הערוץ שאנחנו גדלנו עליו, זה די עצוב שככה מזלזלים באינטליגנציה של הילדים,אבל אני גם חושבת שזה עניין של תרבות כנראה שאם אלה הדברים שמציגים בערוץ אז אלה הדברים שמעניינים את הילדים היום…עצוב אבל זה מה שיש /:

26/11/2015 18:51

הכל השתנה מלפני כמה שנים.
לערוץ הילדים צריך להחליף שם! זה כבר ערוץ כל כך לא חינוכי וגם לא מעניין. לעיתים שאני פותחת אותו בשביל אחי אני רואה רק שהם אומרים "פלוץ, קקי" זה מה שהם מחנכים את הקטנים לעשות! אני ממש מסכימה שהורידו כל כך הרבה סדרות שלנו הן נראות סדרות נוסטלגיה. ואני רק בת 16.
אבל הכל השתנה, היום ילד נולד עם אייפון ביד ומי שמע על ילד בן 6 בלי טלפון..
הכל היום כל כך מתוחכם וכל כך לא בטוח.

26/11/2015 20:34

הם הורידו את "מרטין על הבוקר"? לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אני עצובה עכשיו

26/11/2015 22:53

מסכימה לגמרי

26/11/2015 23:18

אני מסכימה איתך ועם כל התגובות פה לגמרי. הערוץ הילדים באמת ידרדר, וזה לא רק ערוץ הילדים. יש עוד הרבה ערוצי ילדים שמשדרים סדרות לא חינוכיות במיוחד. הם ממש מזלזלים באינטליגנציה של הילדים.

09/07/2016 17:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך