פוצקה (8) מברכת אותי בעוד 25 שנה ליום ההולדתי ה70 -להיות הורה

רווה 13/03/2016 446 צפיות אין תגובות

"אבוש אהוב,
אני מביטה עלייך כאן מולי בשורה הראשונה ובחיי שאתה ממשיך להראות לנו עדיין כל כך צעיר לגילך (ממי גם אם לא ממש-פרגני) . רציתי להגיד לך איך לגדול אתך עיצב את חיי עד כה.
אני זוכרת שלמדת אותי להבחין בין טוב ללא טוב ולהשאיר את הרע יתום מזהות.
על הפעמים ההם שלמדת אותי מהי הקשבה ואת הקשר בין הגוף לנשמה. על הפעמים האלו שנשקת אותי ללילה טוב ולחשת לי באוזן כמה אני יפה וחתיכה . ועל הערבים שקול צחוקם של החברים ושלך הפכו מקול מציק ומעצבן לקול שנעים ומרדים עד שחיברתי כבר בין האיש והצחוק .
תודה אבאלה שלמדת אותי מה הם רגשות ונתת תמיד מקום לדבר עליהם ולא לפחד או להתעלם ולהרים הגנות.
למדת אותי מהי אחריות ומשמעת וכמה שהן יחד שלובי זרועות עם הקארמה והמזל. למדת אותי שאנשים הם שווים ואין אחד כזה שחשוב יותר או פחות. ושלגדול זה לא באמת עניין של גיל וזמן אלא של רוחב הלב וכמות האהבה שהוא מכיל.
שלמדת אותי מהי סליחה וחמלה כשהצעת אפשרות כזו שאולי אתקשר לילד שסגר על האצבעות שלי את הדלת בכיתה.אז לא התקשרתי אבל סמסתי "אני סולחת לך…אני יודעת שלא בכוונה" .
אני זוכרת אבאלה שהשקר ההוא שאמרת לבחור ששמר לפני המגלשה שאייל בן ארבע והיה לו עוד חודש אבא, עוד חודש שלם! ולמדת אותי על שקר ואמת ועוד יותר חשוב מזה אבאלה, למדת אותי על טעות וחרטה.
שחזרת שוב ושוב על זה שנגיד במקום שונאת "ממש לא לטעמי…" ועל כל "למות…." חזרת ב "מאד מאד" ולמדת אותנו כמה חשובה היא הבחירה של המילה.
שדאגת שוב ושוב להצחיק אותי על אף היותי קהל קשה אני מודה.
שלמדת אותי לעוף במחשבות ולא לפחד מפרות קדושות. ולשחרר מה שאני רוצה ולסמוך על זה שיגיע לי בדיוק מה שאני צריכה. אבאלה תודה שסמנת לי דגלים של מה נכון ומה אולי טעות והיית שווה לי שם בחיבוק בשני הצדדים.
ושעד היום אני עדיין משחקת עם עצמי עד כמה נח לי מאחד עד עשר ומוצאת תמיד אחד או שניים שאפשר לשפר. תודה אבאלה שהיית שם לצידי בכל הרגעים הקשים שהיו וחבקת אותי שוב ושוב ונתת מקום גם לכאב לקום ולבוא.
תודה אבאלה שחברת לי בין כל הדברים האלו ועזרת לי לממש את ההתחייבות שלי לעצמי להיות מאושרת ולקחת על זה אחריות ולהדביק בזה אחרים.
ולסיום אבוש, ואולי התודה הגדולה מכולן היא זו שלמדת אותי שללמוד זה לא עניין של גיל או זמן.
אוהבת אותך הכי בעולם, פוצקה "
אז אהובה, לא סגור מה יהיה מצבי אבל יש לי תחושה הפייסבוק הזה יתפוס להרבה זמן אז הנה זה כאן. וגם מזל שרשמתי כי לפעמים אני שוכח…את הרי מכירה אותי.
אוהב אותך ילדתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך