פיצה

גיא שמש 16/06/2015 530 צפיות אין תגובות

קורעים את האריזה של הנקניקיות, ומטגנים את הזרגים הקטנים בשמן ותבלינים. חותכים תפו"א לרצועות, ומטגנים אותו בשמן עמוק. אבא יכין לך ארוחה כמו שאתה אוהב, אני אעמוד ליד החלון ואצפה בשמש שוקעת, כשהאני השני שלי ילך למכולת לקנות פחיות שתייה, לחם וביצים, בשביל חביתות. קורעים את האריזה ומוציאים את הפיצה הקפואה מהשקית האטומה שלה. שמים בתבנית עם נייר אפייה, ודוחפים לתנור האפייה או לטוסטר-אובן שחומם מראש ל-200 מעלות חום, וכבר הגיע לטמפ' הזו. נותנים לפיצה לנוח בתוך תא האפייה בדיוק 10 דקות, ואז מכבים את התנור. מוציאים את התבנית ושמים על הכיריים כמשטח כדי שהפיצה תתקרר. בינתיים אתה יכול לעשן, לנוח, לגלוש, להתקלח, לשתות גזוז, לשמוע מוזיקה. קורעים נתח של הפיצה החמימה ואוכלים עם הידיים. אם הפיצה לא יציבה, תיזהר שלא תתפרק לך על הרצפה, אכול לתוך צלחת או מגש, או משהו. ובמקרה והיא התפרקה על הרצפה, ולא הבחנת ולא ניקית, יבואו פועלי הניקיון הקטנים לנקות בשבילך. מאות נמלים יסתערו על חתיכת הלחם והגבינה המותכת, ויקרעו ממנה נתחים, ויקחו אותם למקומות חבויים. ואתה תשכב על המיטה מסומם ממוזיקה ואקסל, ותעשן, והנמלים הקטנים ילכו בשורות כמו חיילים, וימלאו את מאגרי המזון שלהם לימים פחות טובים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך