Liattoty
פרק קצר, מצטערת, פשוט רק רציתי קצת בירור.
בינתיים שתי דמויות הופיעו. מבטיחה שכולם יופיעו!

פנימיית ארגון- פרק 1. "רז."

Liattoty 29/09/2013 883 צפיות 11 תגובות
פרק קצר, מצטערת, פשוט רק רציתי קצת בירור.
בינתיים שתי דמויות הופיעו. מבטיחה שכולם יופיעו!

* אני מקווה שיהיו, אחרת אעלה שוב מחר.*

פרק 1:
המכונית נחתה בצד. רז רק רצתה כבר לצאת מהמכונית המחניקה.
"נו, את אוהבת את מה שאת רואה?" הדודה שלה שאלה בחיוך גדול.
רז הביטה ימינה. היא ראתה חצי בניין, בן 4 קומות, שעוד היו לו איזה שלושה בניינים מאחוריו. כולם היו צבועים בצבע אפור. החלונות היו פתוחים לרווחה, אבל רז הרגישה שהיא נכנסת לבית כלא. השער היה בצבע שחור והיה רשום עליו 'פנימיית ארגון.' אנשים נכנסו בהמוניהם. כולם היו כל כך שונים אחד מהשני.
זאת הייתה תחילת שנה ועדיין הקיץ היה באוויר. רז לבשה חולצה קצרה בצבע כתום, מכנס ארוך בצבע שחור ונעליי הספורט שלה היו משומשים ושרוכיהם היו קרועים. כשהיא הביטה במראה היא ראתה ילדה בעלת שיער אסוף בצבע בלונדיני- חום. הילדה הייתה בעלת עיניים ירוקות ופנייה היו מלוכלכות בקצת. למרות שתמיד אמרו שהפנים שלה יפות.
"את לא עונה לי." לאחר כמה זמן של שתיקה נפחת בקצת הסבלנות של הדודה.
"בטח.. יפה.." אמרה רז בחיוך עקום, למרות שהיה ניראה שהיא שונאת את זה.
"אני שמחה." אמרה לבסוף הדודה ופתחה את דלת המכונית. היא הוציאה את המזוודה. הייתה רק מזוודה אחת, ממש קטנה. לא הייתה צריכה רז למשהו ממש.
דודתה הייתה לבושה בג'ינס ובחולצה רגילה בצבע חום. שיערה היה שחור ועיניה גם היו ירוקות. היה ניראה שהיא ירשה את זה ממנה.
לאחר מכן דודתה חיבקה אותה חיבוק הדדי, שרז לא הרגישה בנוח אייתו. אבל זה היה דבר רגיל.
המכונית נסעה. רז נשארה לבד על המדרכה. היא הביטה בפנימייה ונשמה עמוק,
"עוד מקום משני שאעזוב אותו." היא אמרה ונכנסה לתוך הפנימייה.
אנשים הגיחו מכל עבר, גדולים, קטנים, בינוניים. היא הייתה בת 15, ולא היה לה מושג איפה היא אמורה להיות.
המזכירה בבניין הראשון הייתה מלאה באנשים, לכן רז פנתה לבית השני. המזכירה השנייה גם הייתה מלאה, אבל לא עד כדי כך.
רז נדחפה לתור. אנשים קצת לחששו, אך זה לא הפריע לה במיוחד. מולה עמד איזה מישהו גבוהה, בעל שיער בלונדיני. היה לו שרירים בידיים וברגליים.
בטעות דחפו את רז, שדחפה בטעות את האיש שהיה מולה.
"היי מי –" ומילותיו נעצרו כאשר הסתובב לרז. הוא היה גבוהה, עם עיניים כחולות. היו כמה נמשים חמודים על לחיו ועורו היה שזוף. הוא שרק. "איזה יפהפייה יש לנו כאן!"
"אל מי אתה מדבר?" רז שאלה בבלבול.
"אלייך, בחורה יפה!" הוא אמר וחייך אליה.
רז פרצה בצחוק. עכשיו לבחור שמולה היה פרצוף מבולבל.
"אני? יפה?" הוא הנהן. "טוב." היא אמרה כלא מאמינה. "בדיחה טובה." היא טפחה בכתפו.
"לא צחקתי." פניו לרגע הרצינו. אך אז שוב הוא חייך את החיוך המסנוור, עם שיניו הלבנות באופן מדהים.
"אז.. תודה על המחמאה." רז מצמצה בבלבול, כאילו שמישהו ירצה אותה. "אתה יכול להסתובב." היא אמרה לאחר שהוא נשאר עומד מולה בשקט.
"הנה המספר שלי," הוא הושיט את המספר, כאילו תמיד היה לו את זה מוכן. "קוראים לי סאם, דרך אגב. כשתרצי, תתקשרי." הוא קרץ והסתובב.
לרז עלתה בחילה בגרון. עוד בחור שמשחק בבחורות? היא קימטה את הפתק וזרקה אותו לפח.
לאחר עשרה דקות סוף סוף הגיעה תורה של רז. המזכירה הקלידה במהירות וטיפות זיעה היו על מצחה.
"שלום." אמרה המזכירה בעצבניות.
"אני רז.." היא רצתה להגיד את שם משפחתה, אבל לרוב זה היה כמו גוש בגרון. "רז אוואנס."
"אוקיי. את בית 3, קומה שתיים." היא אמרה במהירות.
"צריך עוד משהו?"
"יש לך שאלה?" היא לפתע הביטה בה.
"לא.. תודה." היא אמרה במבוכה והלכה משם.
המבט של המזכירה היה משוגע. הוא גרם למילותיה של רז להיבלע ולא לחזור ללשון. היה למזכירה עיניים אפורות, כועסות. העבודה בטח שיגעה אותה, חשבה רז.
היא ניגשה לקומה השנייה בבית השלישי.
היה כתוב על הקומה, "בני חמש עשרה." וכך הבינה רז שזה מקומה.
היא התבלבלה כשעמדה לגשת לחדרי הבנות. היו כמה. היא לא ממש ידעה איך לזהות את החדר שלה.
היא העצירה בת שעברה במסדרון.
"את אולי יודעת איך משייכים פה את חדרי הבנות?"
היא הסתובבה אליה. מראתה היה קצת מוזר. שיער חום כהה, ארוך וחלק, פס אדום ודק בשיער ועיניים כחולות כהות.
"אני חושבת שאין פה שייכות. את נכנסת לסתם חדר וdjdksm" היא פלטה כמה מילים שרז לא הצליחה להבין. היא בהתה בה בלא הבנה. "אוי סליחה, אני כבר שוכחת שאני לא בצרפת." היא צחקקה. "תתפסי סתם חדר, תראי מה יקרה כבר." היא אמרה והלכה למקום אחר.
"או-קי." רז ניסתה לשכוח את כל המילים הצרפתיות והדברים המוזרים שעשתה.
היא פנתה לסתם חדר, שהיה בולט בעיניה.


תגובות (11)

תמשיכי!!!

29/09/2013 11:46

מהמם אפשר להשתתף
שם אן
גיל: 15
מראה: שיער ארוך חלק וכתום יש לה נמשים היא רזה קטנה ויש לה עיינים כחולות
תחביבים: רוקדת שרה ואף אחד לא יודע מאוד ביישנית היא בקושי מדברת היא נחשבת ליפה מאוד ודומה מעט לרז לא לובשת עקבים וכל השטויות האלה ושונאת בנות סנוביות
אפשר להיות חברה טובה של רז או הכי טובה אם אפשר ,
מושלם תמשיכי ומקווה שתצרפי אותי

29/09/2013 11:49

אוקיי :)
אני אבדוק אם יהיה לי מקום, אבל רוב הסיכויים שכן, פשוט יש לי המון בנות וקצת בנים.
ותודה :)

29/09/2013 11:50

וואי אני אוהבת את הכתיבה שלך תמשיכי ע-כ-ש-י-ו-!-!-! ^_^

29/09/2013 12:01

מושלם

29/09/2013 12:02

תודה!! :)
אמשיך מחר :)

29/09/2013 12:06

מוחעחעחע אורלן והמילים הצרפתיות שלה

30/09/2013 04:18

וואו.. זה ממש מעולה!
אבל היו לך כמה שגיאות שצרמו לי, כגון "היה למזכירה עיניים.." וזה אמור להיות היו כי עיניים זה רבים. תשימי לב בבקשה. ^^"
וגם לא הבנתי למה סאם נותן לה מספר פלאפון, הרי שניהם יגורו בפנימייה, היא לא תצטרך להתקשר אליו, נכון?
אבל עדיין אהבתי, ואני בטוחה שאת תפנימי את ההערות שלי להבא. סומכת עלייך שתצרי סיפור מושלם, כמו תמיד! ♥

30/09/2013 04:41

יאייי מושלם תמשיכי מיד!!!

30/09/2013 06:05

חחח תודה, דווקא לא שמתי לב לזה ;)
אני יודעת שזה "היו" כנראה התבלבלתי..
אני ממשיכה עכשיו :) ותודה על התמיכה

30/09/2013 06:28

אני יכולה להשתתף??
הדמות שכתבתי לך נמחקה כנראה מההרשמה הקודמת ולא שמתי לב שעשית חדש..
שם: אמיליה גסטון (שם חיבה אמי)
גיל:איזה שצריך
מראה:בעלת שיער שטני גלי וארוך. אוהבת מאוד ללבוש מותגים יקרים וכובעים מיוחדים.
אופי:מפונקת מעט אבל עם זאת נחמדה ורגישה. היא יצירתית וכולם רוצים להיות בקירבתה.
תחביבים:אוהבת לשיר ולרקוד הרבה. כותבת ויוצרת דברים מרהיבים. יש לה שמיעה אבסולוטית נרחבה ומדהימה.
מצב משפחתי:למרות שהיא עשירה מאוד, משפחתה החליטה לשלוח אותה לפנימיה מנסיבות אחרות שהקשו עליה והיא הייתה די רעה לילדים שם. (אני אשמח שהיא תהיה הדמות הלא רעה אבל הבינוני כזה..)
מצב כלכלי: עשירה ^_^

30/09/2013 13:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך