Liattoty
סליחה שזה כזה קצר.
תגובות וממשיכה.

פנימיית ארגון. פרק 6. "רו."

Liattoty 07/10/2013 848 צפיות 13 תגובות
סליחה שזה כזה קצר.
תגובות וממשיכה.

פרק 6:
הרגשות הכי אומללות בעולם עכשיו עברו בראשה של רו. היה ניראה שהיא שקועה בספר, אבל היא שקעה במחשבותיה. היא תמיד הסתירה זאת ולא פלטה מילה, רק כדי שלא ישמעו את הקול הצרוד שלה ויתחילו להסיק שהיא עומדת לבכות. היא לא עמדה לבכות, אבל תמיד כשהיה מדברת הדמעות היו באות מעצמן. היא שנאה את זה.
הספר שלה בעיקר דיבר על פסיכולוגיה ודברים מהראש. לרוב הספרים שלה היו למבוגרים, כי היא אף פעם לא אהבה את כל הפנטזיה וכול השטויות האלה. זה אף פעם לא הגיוני ואין לזה שום הוכחה. אז מה הקטע של זה? מה המסר של כל הסיפור?
אך עכשיו הספר לא עניין אותה במיוחד. היא רק חשבה איך שוב היא תהיי בודדה. יופי, היא הייתה בכיתה שכמעט לא מכירים אותה, התחלה חדשה. אבל אף אחד לא פנה אליה בכלל. לאחר הצלצול בבת אחת כולם התקבצו לקבוצות ולרו לא היה איפה להידחס ביניהם. וגם הקטע של הספר ביד לא ממש משך אנשים.
היא מצאה מישהי ג'ינג'ית שישבה לגמרי לבדה ואמרה לעצמה, יופי הזדמנות. אך ברור שלאחר דקה של חצי דיבורים תבוא חבורת הבנות מכיתתה ותתחיל להשתלט על אמבר, חברתה הג'ינג'ית. אמבר נראתה מתלהבת מזה שיש לה סוף סוף חברה מהעם שלה, הצרפתי ורו התחילה לדחות את המחשבה שאי פעם הן יהיו החברות הכי טובות.
עכשיו היא בחדר, עושה כאילו היא מדפדפת בספר שלה. היא כמעט כל הזמן הרימה מבטים לבנות שבחדר, שחלק מהן מפטפטות וחלק מהן עדיין מפרקות את המזוודות. אף אחד לא שם לב אליה, היא הייתה בטוחה שכולם חושבים שהיא לא רוצה חברים, כי היא לא מתקרבת לאף אחד.
טעות! ישר חשבה רו. רק בגלל שהיא עמוקה זה לא אומר שהיא לא רוצה חברים.
זה מה שעיקר עצבן אותה. ששופטים אותה כל כך מהר. החלפתם אייתה מילה? אז אין לכם זכות לשפוט אותה.
היא סיימה לפרק את המזוודות ממזמן, היא עשתה את זה מיד כשנכנסה לפנימייה. אז היא הכניסה את הספר למזוודה והחליטה לעשות צעד. צעד חברתי.
היא ניגשה לאלה שבלטו בעין שלה, לרז ולאורלן. אחת פירקה מזוודות ואחת דיברה לעצמה בצרפתית. שתיהן ישבו אחת ליד השנייה, במיטה של רז. הן הרימו את מבטן כשרו ניגשה אליהן.
"היי.. אני חושבת שעדיין לא עשינו הכירות. אני רו."
"כן, כבר ראינו אותך בכיתה." חייכה אורלן.
"אהה." רו לא ידעה ממש מה להגיד. זה היה מביך והיא לא ידעה איך להתחמק מזה. "אני די חדשה כאן," זה שקר זאת השנה השנייה שלה, אבל היא הייתה חייבת למצוא משהו, "אז אולי תעשו לי סיור קטן?"
"בסדר!" אורלן אמרה במהירות. היא קמה ממיטתה של רז וסימנה לרז לבוא. רז הביטה בהן באדישות.
"טוב.. נו." היא רטנה.
שלושתן הלכו במסדרון ואורלן דיברה הרבה, על החדרים הכיתות וחדר האוכל. היא דיברה בכזאת התלהבות. רו חשבה, אפשר לחשוב זה כולה פנימייה.
רז רק שתקה כמעט כל הזמן. היה ניראה שהיא לא מתעניינת בזה כל כך. אולי רו נראית משעממת?
"אז- אני חושבת שזהו. בערך. זאת כל הקומה השלישית! או השנייה." אורלן התחילה קצת להתבלבל.
"תודה על הסיור!" אמרה רו. "עכשיו אני מכירה קצת יותר את הפנימייה."
לפתע מישהי מוכרת עברה במסדרון. זאת הייתה החברה לשעבר של רו. היה כל כך יפה, אבל תמיד היה קורה שחברה אחרת צצה ולוקחת את מקומה. זה היה כזה מתסכל.
השיער החום שלה היה חלק, עיניה היו ירוקות והיא לבשה כובע בצבע ורוד. היא חיבקה את רו בהתלהבות.
"וואי- כמה זמן לא ראיתי אותך!" אורלן ורז החליפו מבטים בחשד.
"גם אני התגעגעתי אלייך!"
"חשבתי שאת לא רצית לחזור יותר לפנימייה." לפתע חברתה לשעבר אמרה.
"אה.." רו גירדה בשערה. "אני אף פעם לא הייתי בפנימייה. זאת הפעם הראשונה שלי. נראה לי שהתבלבלת."
"לא, אני זוכרת בפירוש שאת היית פה!"היא התעקשה.
"אני לא! את בטח מתבלבלת עם החברה הכי טובה החדשה שלך." רו אמרה וכך הסתיימה השיחה. כנראה שחברתה לשעבר הבינה ושתקה.
"הכול בסדר?" שאלה אורלן.
"כן, אם יש משהו לספר תגידי." רז הוסיפה.
"לא, אין לי כלום. סתם חברה לשעבר." ניסתה רו לחייך, מה שלא הצליח. יצא לה חיוך עקום מביך.
שלושתן עברו במסדרון ולפתע הן ראו דבר מוזר ביותר.
ג'ק. עם.. בחורה בלונדינית תמימה? איפה נוי?


תגובות (13)

אני מתחילה לאהוב את רו

07/10/2013 11:27

אני לא מאמינה!!
המשך מיד!

07/10/2013 12:11

אוריו- איך אי אפשר לא לאהוב אותה?! היא כזו 3>> *~~*
פרק מושלם, חוץ מזה שבאייפון הוא נראה ארוך, אז.. ורו הרגה אותי עם הקטע של החברה לשעבר! מסכנונה שלי XD
ואורלן! טוב, היא בהחלט צרפתייה משוגעת. כלומר, אני באמת מחבבת אותה, ואלוהים אדירים אולי בגללה אסלח לצרפתים על מה שסילבן הזבל עשה.
מחכה להמשך בקוצר רוח D:

07/10/2013 12:34

דייייי ג'ק לא מניאק ><
את מוציאה אותו מגעיל ולא רציתי שהוא יהיה כזה ><

נ.ב תמשיכי ^_^

08/10/2013 05:30

חחחח אל תדאגי – אולי יש סיבה להכול.
אי אפשר לדעת.

08/10/2013 05:33

תודה רבה דרך אגב על התמיכה.

08/10/2013 05:33

יששש
ואולי אפשר שפיטר יהיה נורא חברותי אליה
כי את יודעת הוא כזה ישר רץ להגן על המסכנים וקורא אנשים

09/10/2013 07:10

תראו איך אני משפפת פה דמויות-
ג'קXנוי
סאםXרז
אורלןXאין לי שמץ (סורי)
רוXפיטר
זה פשוט הכי נראה לי. או שאולי רז תהיה עם פיטר ורו עם סאם.

09/10/2013 08:58

אורלןXחתול.

09/10/2013 08:59

רו וסאם?
כן זה יקרה ממש… אף פעם!!!

22/10/2013 06:35

לול לא יודעת בגלל שיש להם אופי ממש מנוגד אז אולי, אבל הייתי מתה להיות עם פיטר אהובי ♥-♥

22/10/2013 06:52

רגע רגע
את נגד רו וסאם
אבל מה עם
רו פיטר
???????????????????

22/10/2013 06:55

רו ופיטר יהיו כל כך חמודים ביחד!!!
אבל פיטר כבר התחתן איתי אז אי אפשר.
לא נורא! אני הולכת לטייל בגן וורדים אם בעלי ביי!

23/10/2013 13:42
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך