ספיר♥
אולי אתם לא יכולים להגיד מה דעתכם על פריקה,אבל מה דעתכם על הכתיבה שלי ?

פריקה-כי גם לי אין חיים דבש

ספיר♥ 10/07/2014 772 צפיות 2 תגובות
אולי אתם לא יכולים להגיד מה דעתכם על פריקה,אבל מה דעתכם על הכתיבה שלי ?

אף פעם לא הייתי ילדה בודדה.
אבל זה היה על חשבוני…
ילדים היו צוחקים עלי והייתי זורמת,מנסה לא להפגע.
היו אומרים לי מכוערת הייתי צוחקת…
היו אומרים לי זונה הייתי צוחקת…
נסחפתי,הייתי אומרת אני זונה גאה והיו ממשיכים לצחוק עלי.
לאט לאט התחילו לדבר עלי מאחורי הגב,להגיד שאני מטומטמת…
ואז רבתי עם החברה הכי טובה שלי,באותו רגע כולם עזבו אותי,כולם התחילו לשנוא אותי,כל הצחוקים הלכו לפח…
אמרו לי "אני לא רוצה קשר עם ילדה כמוך" , "את משפיעה עלי לרעה" וכאלה.
הייתי לבד,תמיד לבד,רציתי לבכות.
אבל סימנו אותי כילדה בלי רגשות שאף פעם לא בוכה,אז למה שאני אבכה? זה לא יהיה מוזר?
כשכולם דיברו וצחקו,אני התבודדתי…
בסוף נשבר לי, אז מה עשיתי?
הלכתי לערסית של הכיתה,זאת שמציקה לכולם וניסיתי להתחבר אליה כי רק היא תסכים להסתובב איתי.
וצדקתי,היא הסכימה.
אבל היא התייחסה אלי ממש רע,היא הייתה מביאה לי כאפות כל הזמן וצוחקת עלי ואני ספגתי את זה.
ניסיתי להסתובב עם המקובלות,גם הן הסכימו אבל הרגשתי לא שייכת.
מה שלא עשיתי,תמיד הרגשתי לבד.
התקופה הזאת מזמן נגמרה,אבל המחשבות על זה עדיין תוקפות אותי.


תגובות (2)

ואווו
אני מעריכה אותך באמת , רוב האנשים היו חושבים שזה דבר קטן כי 'לא חתכת' או משהו כזה, אבל זה ממש לא…
ואני בעצמי קצת מזדהה איתך, גם אני נחשבת כילדה שלא בוכה משום דבר ולוקחת דברים בצחוק.. גם אני רבתי עם החברה הכי טובה שלי אבל השלמנו בסוף, בסוף הכל עובר

10/07/2014 23:55

הפריקה הזו קשה. אין לי ספק. תיארת פה המון רגשות והמון מקרים, למרות שהייתי מוסיפה עוד כמה (רגש זה חשוב!).
אני לא יכולה להגיד לך דבר מלבד שאני מצטערת. ושאני פה איתך, את לעולם לא לבד:-)
אל תזלזלי לעולם בערכך וברגע שאת שמה לב שאיזו שרמוטה עושה את זה תעמידי אותה במקום כמו שצריך, אל תתני להם לפגוע בך.
לילה טוב;-)

11/07/2014 00:01
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך