צוק איתן

BlueWex 10/07/2014 1157 צפיות 26 תגובות

היי, קוראים לי רוני. רוב הזמן אני כותב ספרים ושירים ואני לא מתייחס לפוליטיקה, משום שזה לא משהו שאני אוהב או רוצה לעשות. אני לא מתיימר להגיד שאני מבין את המבצע הזה במלואו אבל אני כן רוצה להגיד שזה לא מרגיש נכון, כל התקשורת ברשתות החברתיות שקוראות למוות של אנשים אשמים וגם לא אשמים. כל השנאה הזאת שהם רוחשים לאנשים האלה, הקללות והירידה הנוראה הזאת ברמה שאנשים יורדים אליה משנאה. צריכים להבין שאת האשמים צריכים לשנוא, אך יש ביניהם אנשים כמונו שצופים במסך הטלוויזיה בבית ורוצים לדעת מה קורה לשכנים שלהם. אני לא אומר שכולם מלאכים ויש כאלו שעוזרים במטרה של לפגוע באזרחים שלנו, אבל גם יש כאלה שמכל השנאה שהופנתה עליהם עושים את זה בגלל תחושת נקמה. כי לכתוב "מוות לערבים" ולא לחשוב שהעולם רואה את זה זה לא חוכמה, אחר כך שואלים למה אנחנו אנשים חושבים שאנו מטרד, ושאנחנו צבועים בשליליות בחדשות בכל רחבי העולם. הרי שזה בגלל זה. אנחנו גזעניים, וגם לא חושבים פעמיים לפני שאנחנו מכלילים את כולם. אני לא מגן על אף אחד, אני תומך בצהל על המבצע ועל המטרות שלו, אבל אני מדבר על הקהל בישראל. התגובות פה הם מתחת למה שנחשב אנושי, פשוט תחשבו על זה בפעם הבאה שאתם רושמים תגובה גזענית וכוללת. זה לא מי שאנחנו, וזה לא מי שהאנשים רוצים לחשוב שאנחנו.


תגובות (26)

זה כל כך נכון!!! נמאס לי מהמשפט הדפוק הזה, "מוות לערבים".
אי אפשר לקוות למוות של עם שלם. כמו שיש ישראלים שמתנגדים לכל השנאה הזו
גם לערבים יש חילוקי דעות. זה לא כאילו שכל הערבים שונאים מלידה.

10/07/2014 08:42

סוף סוף מישהו אומר את זה! אני מסכימה עם כל מילה

10/07/2014 08:58

יש דברים שאני פשוט לא מסכימה איתם ..

10/07/2014 09:07

אתה מדבר איתי על שנאה ?
העיר שלי סובלת 14 שנה של טילים וצבע אדום ואתה עוד רוצה שאני ירחם עליהם ?!
מלמדים ילדים שם לשנוא אותנו, הייתה תוכנית בארצות הברית על המלחמה שלנו ושם הראו כמה ילדים פלסטינים אומרים שהאזרחים שם(בעזה) לא רוצים את ישראל, הם שונאים אותנו. כפי שאתה מבין אני ימנית !
אמנם כן יש שם אזרחים חפים מפשע שחמאס מנצל וזורק מהבתים שלהם טילים ורקטות אבל יותר מחצי רוצים להרוג אותנו, והממשלה כמו דפוקה מפחדת להכנס בהם ולפוצץ אותם.
אז אולי אני כל כך שונאת אותם בגלל מה שחוויתי כל השנים האלה. ואני לעולם לא יסלח לערבים שגרים שם.
אתה יכול לקרוא לי גזענית, אבל מי שחי בישראל צריך לגור בישראל, זאת ארץ שמיועדת ל-נ-ו !!! ולא לערבים.

10/07/2014 10:14

    נראלי שיצאתי מפרופורציה.
    אני מממש לא רוצה להיות גזענית.
    אבל באמת שאני מפחדת מ-כל הערבים שיש. גם הטובים.
    אז מצטערת אם אני נחשבת גזענית.

    10/07/2014 10:29

    את מאוד מאוד צודקת!!

    10/07/2014 10:39

    נכון שיש שם אנשים טובים.
    אבל, מלמדים שם את הילדים ואת האנשים לשנוא אותנו.
    ומאיפה אתה יודע ואולי הם כותבים גם "מוות ליהודים" מאיפה לך?
    אני מכירה ילד ערבי הוא טוב רק מוזר אבל זה לא קשור, פשוט מה שקורה מלחמה הערבים נלחמים על ארץ ישראל ואנחנו נלחמים על המקום שלנו.
    ויש שם אנשים טובים (מעטים) .
    ואם חמאס היה רוצה שלא יפגעו באנשים וילדים שלו, לא היה מתחיל גם מלחמה.
    ואם לחמאס מאוד אכפת מהערבים שלו הוא לא היה עושה מלחמה.
    ואנחנו פשוט מאוד מחזירים לו

    10/07/2014 19:31

1. אני בן XD
2. אני יודע שמחנכים ילדים לשנוא אותנו, זה לא נותן תירוץ להתנהג כמותם. הרי אנחנו מתורבתים. אבל אני מבין, לפעמים לחיות תחת איום מתמיד גורם לך לשנוא. צריך להיות חזקים. אל תצטערי :)

10/07/2014 10:44

    זה כן תירוץ להתנהג כמותם.
    טוב נו… זה לא תירוץ אבל אין מצב שאנחנו סתם ככה מוותרים להם.
    אני יודעת שאתה בן XD

    10/07/2014 10:47

אמרתי את זה לhany15
P:
בכל מקרה, אני מקווה שהבנת מה שניסיתי להעביר

10/07/2014 10:49

תקשיב את צוד אבל חלקי. כאילו חלק מהדברים שאמרת אני לא מסימה.

10/07/2014 10:49

אתה צודק

10/07/2014 10:49

תסלח לי, אבל נמאס כבר להיות "מתורבתים" כמו שאתה אומר.
היחס המתורבת הזה שאנחנו נותנים להם כמו שאתם רואים, לא ממש עוזר לנו!
אז למה שאני אתנהג אליהם בכבוד?!
נשבר לי והגיע הזמן לעשות מעשה שבאמת יהיה שווה את האזעקות והטילים שאנחנו סופגים, כי באמת כבר נמאס…
סברינה את ממש לא מגזימה ולא יצאת מפרופרציה, את תושבת שדרות וזה יותר מלגיטימי להרגיש ככה..

10/07/2014 10:59

    מסכמיה עם נתי5600

    10/07/2014 11:02

מסכימה

10/07/2014 11:02

אני לא אומר לתת להם יחס מתורבת… זה לתת לעצמכם אחד, כי אנחנו יותר טובים מזה /:

10/07/2014 11:15

זה נכון, אבל גם אם אתה מנסה להיות נחמד הם לא כאלה.
אני חושבת שפשוט נמאס לממשלה והתושבים לנסות לפתור הכל בדרך דיפלומטית, למרות שזו הדרך הכי טובה.
אם תשים לב, כל כמה שנים המדינה נכנסת למצב מלחמתי עם החמאס;
עמוד ענן, עופרת יצוקה, מלחמת לבנון השנייה. הפסקת אש? הם מבקשים הפסקת אש רק כשנגמרת להם האספקה של הנשק. ברגע שהם משיגים אפילו קצת הם יורים עלינו. זו פשוט מחזוריות.

10/07/2014 11:16

    פחות או יותר, אבל התושבים עצמם לא אשמים. לא כולם לפחות. לא יהיה שלום פיזי בין הטרור לבין ישראל, אבל אולי יהיה שלום בין האזרחים. אולי.

    10/07/2014 11:18

    לא יהיה. מילה שלי. חלק גדול מהתושבים כאן (זה מפתה להגיד ערסים, אבל אני אשתוק) פשוט אטום ולא מוכן לשמוע מילה של אחרים. אפילו אם רובם יסכימו, תמיד תהיה הקבוצה הקטנה שתרצה להמשיך להלחם ויבקשו השמדה. זה הטבע האנושי.

    10/07/2014 11:22

    איזה שלום בין אזרחים?!
    כן ממש…

    10/07/2014 11:28

נתי אני פשוט מעריצה אותך על הביטחון להגיד דברים כאלה.
אין עלייך, ותאמיני לי שגם אשקלון סבלה הרבה מאוד. במהלך הלילה היא קיבלה יותר מ-4 טילים (אם אני לא טועה). רק בלילה !!
הערבים כבר בלתי ניסבלים, הם חוצים את כל הגבולים ששמנו להם.
יש לי שאלה רוני, האם שמעת אי פעם אזעקה או שראית והרגשת טיל מתופצץ מול העיניים שלך ? אתה יודע כמה אנשים מתו בעיר שלי בגלל הפאקינג ערבים האלה ?
אם אתה רוצה יש לי סיפור ממש מצמרר שקרה בשדרות..

10/07/2014 14:24

לא ראיתי טיל אבל כן שמעתי אזעקה, בכל מקרה כמו שאמרתי גם אני לא סובל את המחבלים, אבל לא את כולם.

10/07/2014 19:24

אתה לא סובל את כל המחבלים? מגיעות לך מחיאות כפיים!!!
תגיד, אתה רציני?
מספיק עם ההתייפייפות הזאת.

10/07/2014 19:33

    הרמזון נראלי פעם ראשונה שאני מסכימה איתך XD

    10/07/2014 19:38

    וואו אופק, כנ"ל לגבייך.

    10/07/2014 19:40

ידעתי שלפתוח סיפור פוליטי זה לא רעיון טוב, לכל אחד יש דעה. וכנראה לא הבנת מה אני מנסה להעביר פה, טוב בכל מקרה זה לא משנה כל כך…

10/07/2014 19:56
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך