נסיכה של שבת
זה דיבור שלי עם היצר הרע - האויב הכי גדול, צבוע, שקרן ורע, שהכרתי בחיים. (שהוא גם טיפש ונאיבי לא קטן לפעמים.) חכה ותראה איזה נהפוך הוא אני אעשה לך... *** אוהבת אתכם ❤❤❤ תודה שקראתם:) אני ממש אשמח לתגובות, אבל בבקשה תשתדלו לא לכבות אותי איפה שלא צריך.. לילה טוב:)

ונהפוך הוא

נסיכה של שבת 17/03/2016 947 צפיות 6 תגובות
זה דיבור שלי עם היצר הרע - האויב הכי גדול, צבוע, שקרן ורע, שהכרתי בחיים. (שהוא גם טיפש ונאיבי לא קטן לפעמים.) חכה ותראה איזה נהפוך הוא אני אעשה לך... *** אוהבת אתכם ❤❤❤ תודה שקראתם:) אני ממש אשמח לתגובות, אבל בבקשה תשתדלו לא לכבות אותי איפה שלא צריך.. לילה טוב:)

בס"ד

יופי, מאמי. עכשיו אתה גם כבאי. הצלחת לכבות אותי כמעט לחלוטין. ברכות. (אל תסמוך על זה.)
אז אתה ממש מולטי-טאלנט, אה? גם כבאי, גם רוצח, גם גנב, גם שקרן, גם שחקן… פשוט אין עליך, אתה כזה מוכשר, מותק. כל הכבוד.
אגב, אני מתכוונת לבקש מאלוקים שיתן לי לפחות להחזיק את הסכין בזמן שהוא ישחט אותך. גם זה יהיה משהו בשבילי.
אתה בטח יכול להבין את זה. אתה שחקן, לא? אתה משחק יפה מאד את תפקיד החבר או האמא הדואגת, אז בטח תוכל להבין.
תגיד, מה דעתך לעשות הסבת מקצוע, אחרי כל כך הרבה הצלחות וקריירות מזהירות, נגיד לאסיר או למת? חשבת על זה? זה יכול לתת לך המון רייטינג. תעשה פרצוף של מסכן, תבכה בדמעות תנין. אתה תהיה כוכב, ואני אהיה חופשיה. לא הוגן?
אתה הרי אוהב אותי, לא? לפחות ככה תמיד אמרת. אתה בטח נורא תשמח שיהיה לי טוב. נורא.
אז לך תחגוג לך עכשיו עם עצמך, עם החברים שמעולם לא היו לך. לך תחגוג את הניצחון שלך. תשתה הרבה יין, תשתכר. ככה לא תשים לב איך אני הופכת את הניצחון שלך לניצחון שלי.
עוד מעט פורים, אתה יודע. אתה נורא צדיק, אז בטח שמעת על המושג "ונהפוך הוא". אתה הרי יושב והוגה בתורה יומם ולילה, לא ככה?
אז בוא ותראה איך הכישלון שלי הופך לכישלון שלך. איך העץ שהכנת בדחילו ורחימו כדי לתלות אותי עליו בחיוך אוהב וממיס, הופך להיות העץ שבו אני אתלה אותך. לא, לא בחיוך אוהב וממיס. בשנאה יוקדת ובשמחה מתפרצת.
אני, אחרי הכל, מעולם לא עשיתי קריירה בתור שחקנית. אני, בשונה ממך, אהיה אמיתית עד כאב. כל הכאב שזרקת עלי, שיהפוך להיות הכאב שלך.
לך עכשיו ותחגוג את הניצחון שלך, מאמי. אני בינתיים אעבוד קשה כדי לעשות לך כזה "ונהפוך הוא", שאתה תתגעגע ל"ונהפוך הוא" ההוא.
ביי, גאון. לך תעשה לעצמך את המוות.


תגובות (6)

כבר בהתחלה קלטתי שזה היצר הרע.. מקסים מקסים מקסים! יימח שמו!

18/03/2016 00:42

בס"ד, תודה!!! עשית לי כל כך טוב:) אני אוהבת אותך!!! ❤❤❤ וכן, ימח שמו!!

18/03/2016 01:43

מקסים באמת שזה יפה

06/04/2016 15:27

בס"ד, ממש ממש תודה:))

07/04/2016 04:55

אני ממש אוהבת את זה שאת כותבת בס"ד בכל תחילת קטע זה מרגש אותי כל פעם מחדש

07/03/2017 23:24

בס"ד, תודה:) שימחת אותי!

26/04/2017 23:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך