דמיינו לעצמכם... ואני כותבת את זה על דפי שורות.
ורק הקטע הזה לקח לי שליש דף... אז תארו לעצמכם את ה... 10 דפים עד עכשיו שכבר כתבתי. מלאים בצבע אפור בכל השורות.
ואחרי זה תכניסו את הפרט החשוב שאומר שאת הרוב מזה אני עושה בזמן שאני לא מקשיבה בשיעורים כמו אנגלית, תנ"ך ועוד כל מיני כאלה....
ולבסוף, תוסיפו את זה שרק אתמול התפנתה לי בחדר פינה חדשה שבה אני יכולה לכתוב ולשבת ולקשקש על דפים כמו שאני אוהבת לעשות...
.
.
.
.
.
אני רצה להעלות את החלק שני של הפרק הראשון... מחכה לתגובות שלכם :-)
מתה על כוווווווללםםםםם 3>

קולה של אנסטסיה – הצצה להמשך כי משעמם לי..

16/06/2013 561 צפיות 4 תגובות
דמיינו לעצמכם... ואני כותבת את זה על דפי שורות.
ורק הקטע הזה לקח לי שליש דף... אז תארו לעצמכם את ה... 10 דפים עד עכשיו שכבר כתבתי. מלאים בצבע אפור בכל השורות.
ואחרי זה תכניסו את הפרט החשוב שאומר שאת הרוב מזה אני עושה בזמן שאני לא מקשיבה בשיעורים כמו אנגלית, תנ"ך ועוד כל מיני כאלה....
ולבסוף, תוסיפו את זה שרק אתמול התפנתה לי בחדר פינה חדשה שבה אני יכולה לכתוב ולשבת ולקשקש על דפים כמו שאני אוהבת לעשות...
.
.
.
.
.
אני רצה להעלות את החלק שני של הפרק הראשון... מחכה לתגובות שלכם :-)
מתה על כוווווווללםםםםם 3>

טוב תקשיבו אז היום המשכתי לכתוב בדפים את הסיפור קולה של אנסטסיה ויצא לי קטע מצחיק בטירוף, אז החלטתי לעשות אותו בתור הצצה להמשך, בגלל שהוא לא הולך לעלות בזמן הקרוב (הפרק המלא), וגם רציתי להודיע שכל פרק יהיה מחולק לכמה חלקים, לשניים לפחות (כמו הפרק הראשון) כי הפרקים ממש ארוכים ואני לא מספיקה להעתיק את הכול מהדף אז…
מתחילים עם ההצצה:

…. "על מה את רוצה לדבר?" הוא שאל, במעט יותר רציני כשהתיישב על המיטה המוצעת והלבנה כשלג בחדרו רחב הממדים.
"תקשיב, אף פעם לא שיקרתי, ואני לא הולכת לעשות את זה עכשיו. אני לא בת אדם. אני יצור מיוחד עם כוחות על – טבעיים, שיכול לשנות צורה לכל דבר שארצה. כך גם אחי. אנחנו מחפשים עוד מישהו מאיתנו, מישהו מהמשפחה ויש לנו מין מפה כזו, שמראה איפה בני המשפחה נמצאים, ונקודה של בן המשפחה האחרון ממש קרובה לפה. רק רציתי לשאול, אם למרות כל זה תוכל לתת לנו לגור…" היא נשמה עמוק. "לגור פה. אני יודעת שבן אדם רגיל היה מגיב בצעקות ומשתגע, אבל אני שמחה שאתה מקשיב. אני באמת מודה לך על כל שנייה שאני פה ולא עפה מהחלון (><), אז בוא נעשה היכרות מחדש. נעים מאוד, אני אנסטסיה בלום ואני… מפלצת." היא גמרה לדבר בראש מורכן ודמעה זלגה מעינה האפורה. "נעים מאוד, אני מייקל פייטון ואני… סתם אחד, אני מניח (><)."
לחיצת היד שלהם הייתה הסימן לחברות חדשה, יפה ואמיתית מתמיד.


תגובות (4)

חחח…וואו!!
יש לך כתיבה מהממת!
זה רק הצצה?! איפה הפרק? רוצה נעל?!
חחח…מחכה להמשך D:
Love You All<3
lian…;)

16/06/2013 07:26

חחחחח ליאנוש הפרק יגיע עוד מלאאא זמן, אבל אני מבטיחה לתת עוד הצצות כדי למתוח אותך בכוונה…
וכן, את מוזמנת להביא את הנעליים, אבל הכנתי את צבא הקרוקסים שלי מבעוד מועד, אז… תתכונני למלחמה!
חחחח אוהבתתתתת

16/06/2013 07:39

מוחעחעחע!! אגודת השניצלים הרעבים XD
אני הכנתי אולסטארz (;
שונאת מתח…*~*
חחחח…ממלא זממן?! 0_•
למהלמהלמה?!?!
Love You All<3
lian…;)

16/06/2013 07:49

חחחחח ליאנע אולי די לחפור?!
וכן, יכול להיות שאני אמשיך היום ^-^ בשבילך חיימשלי ~,~
אני עם חברה :-)
אוהבתתתתת יא שניצל מוחעחעחעחחע
היומניסטית ~.~

16/06/2013 08:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך