ריקי בנדיקוט
קצר, כי גוררים אותי מהמחשב.

קורבנותיה של ריקי בנדיקוט! – פרק 1 – T

ריקי בנדיקוט 10/02/2014 812 צפיות 6 תגובות
קצר, כי גוררים אותי מהמחשב.

כשקמתי בבוקר הרגשתי שפוכה מעייפות. איבדתי חולצה בזכות הרווח שבין המיטה לקיר, שפכתי על מכנסיי הפיג'מה את התה, וכמעט טבעתי בכיור בזמן שצחצחתי שיניים.
(קורבן מס' 1 – חולצה
קורבן מס' 2 – מכנסיי פיג'מה
קורבן מס' 3 – אני -,-)
אחרי ששמתי לב שיש עוד 10 דקות עד לצלצול, רצתי החוצה במהירות, וכמעט עפתי במדרגות.
מיהרתי לכיתה, ראיתי את חמשת חברותיי הטובות סביב השולחן של שתיים מהן.
הטחתי את התיק ברצפה בכעס, ושילבתי את ידיי בכעס בעוד אני עומדת עם גבי אליהן.
"בנדיקוט פאוור!!!" צווחתי לפתע, כמו איזו פסיכית (לא רחוק מהאמת, אחם אחם)
(קורבן מספר 4 – התיק שלי)
אחרי שהצלצול צלצל (ועשה לכולנו חור באוזן) מיהרתי לשבת במקומי ולחכות למחנכת שתבוא ל'בוקר מחנך' (כל בוקר יש לנו 10 דקות עם המחנך\כת שמודיעה הודעות, מדברת, ועוד כל מיניי).
בבוקר מחנך היא ציינה שתהיה לנו הפתעה בשיעור הראשון והשני.(מדעים. אני חולה על מדעים.)
אז היא יצאה מהכיתה, וכרגיל התחיל הבלאגן, ואני התחלתי לדאוג, כי אני ממש אוהבת מדעים, וממש לא בא לי לפספס שיעור של מדעים. כי מדעים זה אדיר.
המורה לספורט נכנסה לכיתה, וכולם הבינו מה זה אומר.
אני שונאת ספורט.
ספורט זה לא אדיר.
השיעור הזה נמרח על *כל* השעתיים, והיה סיוט, כי היא התחילה לעשות אימוניי כושר מעצבנים, וכאב לי כל הגוף, והצלחתי להישאר על המתח רק חמש שניות וחצי, ואמרתי בקול רם לפני זה שאני בטח אצליח רק שניה וחצי, והמורה לספורט התחילה לחפור שאני לא מעריכה את עצמי מספיק, ובלה בלה בלה.

אחרי בית הספר המייגע, מיהרתי להגיע הביתה בריצה, מתנגשת קלות בשיח,
(קורבן מס' 5 – השיח לשעבר)
רצתי לעבר דלת הכניסה לביתי, התנגשתי בה בעצמה כי בדרך כלל היא נפתחת ללא קוד,
(קורבן מס' 6 – אני, שוב)
עליתי במדרגות במהירות, עפתי במדרגות,
(קורבן מס' 7 – אני+מעקה+רצפה)
דחפתי את דלת הדירה, שבדרך כלל פתוחה אך הפעם הייתה נעולה,
(קורבן מס' 8 – אני+דלת)
נכנסתי הביתה, זרקתי את התיק על הרצפה, והתחלתי לדבר עם חברות.

דברים מעניינים שקרו בבית ספר ולא היה לי כוח לפרט –
בהפסקה אחרי שיעור ספורט דיברתי עם חברה, שהתחילה להתלונן על זה שהמורה דורשת 'להתאמן' בבית, ואמרה:"איך אני אתאמן על המתח, היא רוצה שאני אתאמן על המתלה של המגבות באמבטיה?!" אז עניתי לה שהיא שמנה מכדיי שזה יחזיק אותה (היא בכלל לא שמנה) והיא התחילה לרדוף אחרי אז ברחתי והתחבאתי ליד חברה שלי וילדה שאני שונאת.

בפרק הבא – פרק F של רצח המורה לספרות שלי שאין לי זמן להתאמן למבחן שלה מחר!

היה משעמם ^-^


תגובות (6)

חחחחח לא יום טוב. הקורבנות שלי כוללים בעיקר עפרונות, והחברים שלי שצריכים לסבול אותי.
בהצלחה במבחן!

10/02/2014 08:10

בימים אלא הקורבנות שלי כוללים בעיקר אננסים שאני אוכלת ^^
איזה כיף זה לגרום לכם לקנא.

12/02/2014 09:32

הקורבנות שלי בנסיון לרכיבה על אופנים (כשאני והאקס שלי היינו יחד הוא ניסה ללמד אותי, אמרתי לא שאני לא יודעת איך,):
1. שיח
2.אחותי
3.עוד שיח
4.גדר
5.האקס שלי
6. אני (הכול בגלל חתול שצץ משום מקום ועשיתי פניה חדה – לא לפגוע בו)
7.גדר
8.מגלשה
9.אני
10.הפדל של האופניים
ואני עוד יכולה להמשיך (וזה עוד היום הראשון שלי על אופניים)

12/02/2014 09:37

גדולללללללל! -ממספרת333 שכותבת מהמשתמש שלה ושל בן-דוד שלה

15/02/2014 01:21

או…קיי?
אני סדיסטית ^-^

15/02/2014 01:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך