Lapis lazuli
אלה קורות החתולות שלי. זה סיפור עצוב יחסית, אבל זה סיפור עם סוף שמח. והוא אמיתי לגמרי.

קורותיה של בינקה ומישקה.

Lapis lazuli 09/07/2013 567 צפיות 4 תגובות
אלה קורות החתולות שלי. זה סיפור עצוב יחסית, אבל זה סיפור עם סוף שמח. והוא אמיתי לגמרי.

בינקה היא החתולה שלי. כשאני הייתי בת כמה חודשים, אבא שלי פגע בה עם אוטו. אני הייתי בפנים. ההורים שלי הכניסו אותה לארגז ונסענו לוטרינר. אמא שלי אומרת, שכשהיא היתה בארגז הבטתי בה כל הזמן. והיא גם אמרה, שהיה ברור לה שזאת אהבה ממבט ראשון. אבל, הוהרים שלי רצו להרדים אותה. הוטרינר אמר, שאם נטפל בה בצורה כזאת או אחרת, אבל לפי ההוראות שלו, היא תחיה. במשך זמן מה היא היתה בארגז בחדר עם חושך. כשיצאה, עד היום, יש לה דלקת בעין. אבל היא עדיין כמו אחותי. וזאת אכן היתה אהבה ממבט ראשון.
____________________________________________________________________

מישקה יותר צעירה. אני הייתי בת חמש כשאמא שלי נסעה באוטו, וראתה גוש פרווה של הכביש. היא עצרה את המכונית, ורצה להרים את הגוש, שהסתבר כחתולה בת שנה. היו לה שתפי דם בעייניים וכו'. היא היתה עוד יונקת. היא היתה סגורה בחדר אמבטיה. פעמיים או ארבע ביום, הינו נותנים לה חלב בבקבוק, וטונה עם חמאה היתי נותנת לה את כל הדברים האלה. ובגלל זה היא מאד אוהבת אותי, כמו אמא. היום, היא כבר בוגרת. היא קצת משוגעת. והיא שורטת את כולם חוץ ממני. (אני רגילה לשריטות ככה שהיא לא ריגשה אותי. בבית קוראים לי "אשת החתולים" בגלל שאני מסתדרת עם כל חתול, וכל החתולים אוהבים אותי.) בגל שאני היחידה שלא פוחדת ממנה, היא טובה אליי ועדינה.

____________________________________________________________________

וזהו.


תגובות (4)

אווווו, את מאמצת חתולים עם בעיות ואז מרפא אותם, זה פשוט מתוק! אני לא יכולה לאמץ חתול חולה או משהו, לא בגלל שהוא מגעיל או משהו, אלא שהוא פשוט מעורר רחמים ואני לא יכולה לראות חתול ככה.. זה קשה לי. אז אם אני אוכל לאמץ אאמץ חתול בלי בעיות, כי אני לא יכולה לרחם על החתול שלי כל הזמן.. למרות שזה לא מגיע לו.

09/07/2013 00:36

אני מאמצת חתולים בלי בעיה. חולה או לא. אני יעשה בשבילו הכל. אני לא מאמינה בנכות או במחלות. בעייניי כולם נכים או חולים, הם רגילים לגמרי, כמו כל חתול. הרבה אנשים אומרים לי: "איכס, איך את ישנה עם חתולה שיש לה דלקת בעין?!" והאמת, שבכלל לא רואים את זה. והחתולה המשוגעת שלי כולם קוראים לה: "שרוטה בשכל!" אני לא מסכימה עם זה. כל חתול הוא טוב בדיוק כמו האחר!
CATMIO

09/07/2013 00:41

אני יודעת, זה לא מגיע לחתולים שלא יאמצו אותם, לכל אחד זה מגיע. פשוט אם אני רואה חתול שיש לו בעיות רציניות או משהו, או שיורד לו דם, אני בוכה במקום. בגלל זה אני לא מסוגלת.

09/07/2013 00:45

גמלי יש חתול (לא חתולה) ששמו מישקה P:
ויש לי חתולה שהצלתי מהגשם…
זה כזה יפה שאת לוקחת חתולים ודואגת לטפל בהם ולרפא אותם :)

12/07/2013 06:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך