Thinkfast
נראה לי שפעם כתבתי סיפור כזה?

רגעים בהם אתה..

Thinkfast 16/09/2013 635 צפיות 6 תגובות
נראה לי שפעם כתבתי סיפור כזה?

רגעים בהם אתה נזכר בכל מה שקרה היום, ואתה חש ריקנות.
רגעים בהם אתה מסתכל על הבבואה שלך, ורוצה לבכות מרוב שאתה נראה לעצמך מכוער.
רגעים בהם אתה פשוט חושב על משהו שאתה אוהב, ואתה מרגיש פתאום אושר עילאי.
רגעים בהם אתה מחייך חיוך מאולץ, ואתה מרגיש שעוד רגע והוא יישבר לרסיסים ואתה איתו.
רגעים בהם אתה צוחק בגלל משהו ואף אחד לא מבין למה אתה צוחק.
רגעים בהם אתה מתרוצץ בטיפשות ותוך כדי מדמיין משהו, ואז מישהו בא והורס את האשליה.
רגעים בהם אתה חושב על כמה בא לך למות, אבל אז אתה נזכר בכל האנשים שמותך יכאיב להם.
רגעים בהם אתה פתאום מעריך את החיים שלך ומבין כמה טוב לך, בגלל שראית כמה סובל האחר.
רגעים בהם אתה כועס על עצמך, על הטעויות שלך ועל כל הרע שגרמת ואתה לא מסוגל לתקן.
רגעים בהם אתה מצחיק מישהו שעד לאותו רגע בכה, וגורם לו לחייך.
רגעים בהם אתה חולם סיוט, ואז חש הקלה כשאתה מתעורר ומגלה שזו אינה המציאות.
רגעים בהם אתה מפגין חולשה, אבל לא נסוג לאחור ונאטם אלא פותח את הלב, למרות שזה קשה.
רגעים בהם אתה מרגיש שכלום לא יהרוס אותך, ואתה מבין שאם תהיה חזק אתה תשרוד כל רע.
רגעים בהם אתה בוכה ומתפרק מול כל אלו שלא רצית שיראו אותך ככה.
רגעים בהם אתה חש את החום העז של עורך, פעימות לבך מואצות ואתה זועם ורוצה להחזיר.
רגעים בהם אתה שומע מישהו מבקש סליחה ואתה יודע שזו סליחה מזויפת, ואתה אומר זאת בפנים.
רגעים בהם אתה מבין מישהו לעומק, אבל יכול רק לתת לו חיבוק חזק.
רגעים בהם אתה רוצה לעשות משהו אבל לפתע תוקפת אותך תשישות ואתה לא עושה כלום.
ויש רגעים כאלה ורגעים אחרים, פעם אתה מגיב ככה ופעם התגובה שונה, פעם אתה חושב שהתבגרת סוף כל סוף ורגע אחרי מראה לעצמך שזה לא נכון. אבל כל רגע הוא חשוב, כי כל רגע הוא שיעור, אומנם קצר, אך הוא מרכיב את בית הספר "חיים".


תגובות (6)

כלכך הרבה רגעים..

מור, כואב לי אני מרגישה כמו מין דקירות כאלה חזה ואני לא מצליחה לנשום ואני לבד בבית וכואב לי מה אני עושה?!

16/09/2013 09:40

מדהים, אין לי מילים להתחיל לתאר כמה אני אוהבת ומתחברת לקטע הזה, כתיבה מדהימה תוכן מדהים ומסר נכון ונוגע, אהבתי מדרגת 5 ^_^

16/09/2013 09:44

קודם כל, תרגעי. עכשיו, תנסי לשתות אקמול. אבל תשימי לב למינון, אוקיי? ואם את מעדיפה שלא לשתות תכיני לעצמך תה עם קינמון, (אפשר גם בלי) זה גורם לחמימות. תנסי גם לצאת קצת החוצה ולשאוף אוויר, ותשתדלי לא לחשוב על הכאב אלא על מחשבות שמסבות לך תחושה טובה, כי המחשבות הרעות מגבירות את הלחץ ומעצימות את הכאב (פסיכולוגית). ואם ממש קשה לך וכלום לא עוזר, תבקשי עזרה מהשכנים. אני בטוחה שלפחות משפחה אחת לא תהיה חסרת לב ותעזור!
תודה רבה 3>

16/09/2013 09:46

תקשיבי ספיר יכול להיות שאת בהתקף חרדה, מה שאני עושה כשאני בהתקף {וליפעמים זה עוזר אבל לא כול הזמן } זה לכחת שקית ולנשום לתוכה עד שהנשימות שלך הופכות לרגועות וארוקות . אחרי זה תנסי לחשוב על אנשים שאת אוהבת ,ותינשמי העיקר תנשמי !

16/09/2013 09:49

אוקי…לאט..
אני מרגישה כמו איזה משותקת.. קצת יותר טוב.. פחות כואב..
תודה…

והתגובה ממקודם נמחקה..
הרגעים שכתבת, כל אחד ואחד מהם נכון, וזה ממש טוב, אני חושבת שאפשר להפנים יופי כמה דברים..
כל הכבוד :-)

16/09/2013 09:55

תודה רבה לשתיכן!

16/09/2013 09:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך