Life for you
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד מאוד מאוד חשוב לי דעתכם!

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים או שירים שכתבתי ולהגיב :)

(אני מסתכלת בסיפורים של המחברים כותבים לי!!!)

הרוחות הגיעו

Life for you 04/06/2013 753 צפיות 3 תגובות
אהבתם? לא אהבתם? כיתבו לי בתגובות! מאוד מאוד מאוד חשוב לי דעתכם!

אתם מוזמנים להיכנס לפרופיל שלי ולראות עוד סיפורים או שירים שכתבתי ולהגיב :)

(אני מסתכלת בסיפורים של המחברים כותבים לי!!!)

הינה היא ניגנה לה…
הצליל התפזר בחלל החדר…. שמעה הילדה את המחיאות כפיים הראויות לה בדמיונה… היא כמה ממקומה והשתחווה…
הילדה התיישבה והמשיכה לנגן נגינה צלולה… אור זהוב הקיף את ידייה, הילדה הייתה המומה לנגד עייניה ושמעה קול חלש…
"יום יבוא והגורל יבוא לכרתך…"
הילדה חייכה חיוך רחב והמשיכה לנגן לה על הפסנטר וידעה ששם למעלה תומחים בה… הרוחות הגיעו לברך אותה על נגינתה הצלולה… שרשרת נפלה משום מקום אל ידי הילדה…
היא פתחה את הלב שבשרשרת וקראה…
"היזהרי מהעולם… יהיו רגעים של הצלחה ורגעים של אכזבה… הגורל יכה בך בזמן הראוי… וכולם יראו את הגורל שבא אלייך ויעריצו את נשמתך הרחבה… על תלכי לעולם שלנו… כי העולם שמצפה לך… זה עולם טוב…"

כולם מאמינים בכך… כך הילדה חשבה…. היא ענדה את השרשרת והסתכלה על הלב האפור…. היא חשבה לעצמה שהלב האפור מסמל את החיים שעיינם עוד… אבל כן ידעה שהנשמה לא נגמרת לעולם… לעולם….


תגובות (3)

אהבתי מאוד…
יש משהו… מיוחד כזה בסיפור..
(=

04/06/2013 13:04

סיפור יפה אם הרגשה של מסתורין בתוכו ^_^ O_O

04/06/2013 13:10

חחח תודה! אני מעריכה את תגובתכן!!!

04/06/2013 14:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך