לוליטה
זה לא משהו שקרה לי אישית(תודה לאל) אך זה משהו שקורה לאלפי ילדים אחרים. זה מזעזע. זה לא סיפור אמיתי, אך הוא מבוסס על סיפורים אמיתיים כך שלא תחשבו שהמצאתי את הכל- יש כאן המון מקרים ששמעתי עליהם ושקרו באמת- הרכבתי אותם ביחד כדי להראות כמה ילדים יכולים להיות מזעזעים ונוראיים.

רק עמדתי מהצד, הסתכלתי ולא עשיתי כלום.

לוליטה 19/03/2014 1201 צפיות 18 תגובות
זה לא משהו שקרה לי אישית(תודה לאל) אך זה משהו שקורה לאלפי ילדים אחרים. זה מזעזע. זה לא סיפור אמיתי, אך הוא מבוסס על סיפורים אמיתיים כך שלא תחשבו שהמצאתי את הכל- יש כאן המון מקרים ששמעתי עליהם ושקרו באמת- הרכבתי אותם ביחד כדי להראות כמה ילדים יכולים להיות מזעזעים ונוראיים.

אני מתחרט על כל רגע. אני מרגיש נורא על מה שעשיתי, או אפשר להגיד שלא עשיתי. אני מרגיש נורא כי לא עצרתי את זה. אני מרגיש נורא כי זאת אשמתי.
הוא היה ילד חביב וקטן- נמוכצ'יק כזה. ביום הראשון שהוא הגיע לבית הספר ידעתי שהוא לא כמונו, ידעתי שהוא אחר, אך לא ידעתי מה הולך לקרות.
אף אחד לא התחבר אליו כיוון שהיה מוזר כזה, טון הדיבור שלו, סגנון לבושו, הליכתו הצולעת, כולנו חשבנו עליו כחנון האולטימטיבי. כשהיה בא אלינו למגרש עם כדור חדש, חברי צחקו עליו וכך גם אני. זה לא נראה כאילו זה מפריע לו. כל יום במשך שנה הוא היה בא אלינו למגרש עם אותו כדור, אותו חיוך,אותו סגנון לבוש ואותה הליכה מוזרה, אך יום אחד הוא לא בא. זה היה היום הגורלי. חבריי החליטו ליצור קבוצת פייסבוק "שונאים את החזיר" והתחילו לרכל עליו. להגיד עליו דברים כל כך נוראיים! כל כך משפילים! ואני, אני לא השתתפתי, לא אמרתי מילה, לא לקחתי חלק, אך עמדתי מהצד והסתכלתי על אותו ילד, שכבר לא בא למגרש, על אותו הילד שמורידים לו את המכנסים בכיתה ומצלמים, את אותו הילד שקראו לו "יא חזיר" "יא אילג" "מה אתה נכה?!?" וכשהיה מוריד את הראש ו'מקבל' את עלבונם הם היו צוחקים עליו וזורקים עליו ביצים. כשהלך לביתו, חבריי היו עוקבים אחריו ומציקים לו, מטרידים אותו ואני, אני שוב הסתכלתי מהצד ולא עשיתי כלום.
לעולם לא חשבתי שזה יחמיר על כדי כך עד שחבריי ביקשו ממני להחזיק את המצלמה. הם חיכו שיגיע לכיתה כדי לקחת את דבריו המפוזרים לביתו, וכשהגיע הם סגרו את הדלת והתחילו להרביץ לו. התעללו בו ממש! אני לא עשיתי כלום, רק עמדתי עם המצלמה ושתקתי, הייתי המום ומזועזע, אך שתקתי. לא אמרתי כלום. וכשכל חברי עזבו את הכיתה. הוא נשאר שם, על הרצפה שוכב לו שם, מדמם. הוא לאט לאט קם לתנוחת ישיבה. ראיתי את פניו החבולות ואת אפו השבור. הוא הפנה את ראשו לכיווני ואמר לי "תודה".תודה? על מה תודה? אני עד היום לא יודע, אך אני יודע שהוא יצא מהכיתה בראש כפוף ומושפל, ואני עמדתי שם ולא עשיתי כלום.
לא ראיתי אותו יותר, מאז אותו המקרה, לא בבית הספר,לא בסרטים שצילמו אותו, לא בשום מקום אך רק לאחר חמישה ימים ידעתי מה איתו, כאשר המנהל נכנס לכתתינו ואמר שמצאו את גופתו תלויה לייד הנהר שבקרבת מקום.
ידעתי עוד דבר אחד, אני אשם בזה, כי אני רק עמדתי מהצד והסתכלתי,
ולא עשיתי כלום.


תגובות (18)

וואו… אהבתי כל- כך.
את תיאור הרגשות שלנו.
את התחושה שהוא חווה.
מדהים.
רק, הערה אחת קטנה: כותבים עילג ולא אילג.
חוץ מזה, וואו.

19/03/2014 14:04

*שלו.

19/03/2014 14:05

אהבתי כל כך בדיוק כמו שזו שלמעלה .
אבל אותי קיללו בוואצפ או איך שלא קוראים לזה בגלל המבטא שלי וזה שאני אוהבת לקרוא ספרים. :(

19/03/2014 14:09

תמשיכי לכתוב!

19/03/2014 14:10

יואו די זה סיפור כלכך עצוב.עכשיו רגשות האשמה שלו רודפים אחריו יום אחר יום.
למה הוא לא עשה כלום?!היה נחמד אם הוא היה שואל את עצמו.
למה לא היה לו את האומץ להגיד די ושזה לא בסדר.
נכנסתי יותר מידי לסיפור ><
ומלאך ספיר..גם אותי מקללים בווצאפ ובגלל זה אני משתדלת לשתוק XD

19/03/2014 14:15

זו לא סיבה! ואני ממשיכה כרגיל כיאילו שהחברה לא הראתה לי את השיחה של ו'2.
ואת צודקת הסיפור נפלא ועצוב.

19/03/2014 14:20

וואו… זה ממש עצוב ומרגש :(
כתבת את זה בצורה אמיתית ..
T..T

19/03/2014 15:18

ווואו, מזכיר לי משהו שקרה אצלנו בבית ספר, מזל שזה הפסיק.
הכתיבה שלך מושלמת. ומבוגרת. ואני אוהבת את זה.

19/03/2014 20:08

עדיין לא הבנתי למה הוא אמר לו תודה…
או שזה היה כי הוא לא עשה כלום, או שזה היה כי בזה שהוא צילם הוא נתן לו את האישוש הסופי שהוא צריך למות.

20/03/2014 19:02

מהמם !! ועצוב =)

22/03/2014 08:02

וואו זה מהמם ועצוב.. ולדעתי הוא אמר תודה בציניותעל זה שהוא לא עשה כלום כדי לעצור את זה

22/03/2014 15:36

אהבתי! מזל טוב על בחירת העורכים, אחת שסבלה מזה מודה לך.

22/03/2014 23:13

מדהים!! אך לא הבנתי למה הוא אמר "תודה"… אשמח להסבר

29/03/2014 12:16

    תודה רבה לכולם על התגובות.
    שמתי לב שהרבה שאלות אותי למה הוא אמר תודה. . אין למילה הזאת כל בך הסבר, כלומר יש הסבר אך השארתי אותה ככה בלי להסביר כלום כדי שהקוראים יצאו עם מחשבות על הקטע ושיוכלו לעשות מונולוג עם עצמם על הקטע. הרי לפי דעתי סיפור טוב ומעניין הוא סיפור שממשיכים לחשוב עליו גם אחרי שמסיימים לקרוא אותו, שעולות מחשבות עליו ושמתעניינים בו יותר בגלל חוסר הידיעה או ההבנה. ..
    ושוב תודה רבה לכולם על התגובות.

    29/03/2014 12:25

קראתי את זה שוב ואני כולי רועדת, יש לך את זה בגדול =)

10/04/2014 14:30

    וואו כשקראתי את זה הבטן שלי התהפכה אפשר לחשוב שחווית את הדברים

    16/04/2014 12:23

זה מדהים!

25/05/2014 17:11

זה מזעזע ומדהים! אויש זה כל כך עצוב…
אני בוכה :(

28/12/2014 23:55
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך