שאריות מעצמי-שאלה לקוראים של האתר

תולעת ספרים 04/11/2014 598 צפיות 6 תגובות

שלום,
אתמול העלתי הקדמה ומיד אחריה את הפרק הראשון של הסיפור החדש שאני מעלה. חוץ מההקדמה, לא קיבלתי תגובות לסיפור עצמו. אני רוצה לפני זה להסביר. אני באתר הרבה זמן, ואני מודע לכך שכשאני כותב סיפור-קודם כל אני כותב לעצמי. שאני מעלה לכאן סיפור-אני מנסה לקבל עליו חוות דעת, ביקורת לסיפור או לכתיבה שלי, או איך שלא תקראו לזה. אם לא קיבלתי את זה בפרק הראשון, אני לא יודע איך להמשיך מכאן והלאה עם הסיפור. כנראה שלא אהבתם אותו אם לא הגבתם או דירגתם, כי אם כן אהבתם הייתם לפחות נותנים לי את ההרגשה. אז אולי אהבתם ואולי לא. אבל בכדי שאדע את זה ועוד בפרק ראשון, הייתי מצפה לביקורת, אפילו הכי קשה לפחות ביקורת. שאני אדע. אז..אחרי כל זה אני רוצה לשאול אתכם-אתם מעוניינים לקרוא את הסיפור? או פשוט לכתוב ביקורת? כי כל אחד באתר מצפה לביקורת-לשם כך כל אחד מעלה סיפור או שיר לפה, בשביל ביקורת! אז אם לא קיבלתי ביקורת על הסיפור החדש, כנראה שזה אומר משהו. ככה אני מרגיש.


תגובות (6)

קראתי את הפרק, והגבתי לך בפרק תקרא.

05/11/2014 01:30

אל תיקח את זה אישית. גם לי לא תמיד מגיבים בסיפורים. נכון שזה קצת מעצבן, אבל לא כל אחד אוהבת להגיב, ויש כאלה שאין להם אפילו משתמש באתר, אז ככה שהם לא יכולים להגיב גם אם ירצו. לא צריך להיות לך אכפת אם מגיבים לך או לא, פשוט תפרסם בשביל עצמך, ומי רוצה לקרוא, יקרא, ומי שלא, אז לא.

05/11/2014 04:48

אני מיד אגש לקרוא.. שמחה שחזרת לאתר ;-)

05/11/2014 15:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך