חנה188
תגיבו!!

שובל

חנה188 11/01/2016 494 צפיות אין תגובות
תגיבו!!

פרק 2
אין על הצלצול להפסקה . חשבה שובל. היא תפסה את אריס וגררה אותה למחוץ לביניין של התיכון והלכה לכיוון היסודי שם שני מחכה לה. "שני!" היא צעקה לאחותה החמודה שישבה על המדרגות וחיכתה לה שתתן להאוכל לקפיטריה." תודה שובל" שני אמרה לה כששובל נתנה לה עשרים שקלים. " את יכולה לעשות לי קוקו חדש?"שאלה שני ופרמה את שערה הבלונדיני " כן" אמרה שובל וניגשה לעשות לה צמה יפה מקושטת בכמה פרחים יפים. " תודה" אמרה שני ורצה לקפיטריה.

שובל רצה לקומה הרביעית בבניין של היסודי ונתנה לשלהבת 20 שקלים. "ביי! אל תגמרי את הסוללה לטלפון שלך היא אמרה בעודה רצה ללכיתתה גוררת את אריס מאחוריה.

" שלום!" צעקה שני שאחזה בידה של שובל בחוזקה. " היי אמא" אמרה שובל , מתאמצת להוציא את ידה מהיד של שני. "היי מתוקות , הכנתי לך שובל תפוחי אדמה ולך שניני הכנתי עוף.", אמרה רוני לבנותיה. " תודה אמא." אמרה שני בידיוק שנשמע צלצול בפעמון. שני רצה לפתוח את הדלת. שלהבת עמדה שם חבולה לגמרי ובגדיה היו קרועים. "מה קרה לך?" שאלה שני בסקרנות "אאא אאאאאממממ _אאאאאאאאאא הבנות האלה רוצות לההההררררר ווווווווווגגגגגגגגג אאאאאווווווותתתתתיייי" , היא יללה והלכה לרוני. הן דיברו בניהן כמה דקות שבחלק מהם שלהבת רעדה השתעלה ובכתה. בסוף רוני אמרה "לכי להתקלח ולהחליף בגדים. אני מפעילה לך את הבוילר", אמרה רוני בסבלנות בעוד הדלת נפתחת ושיר והחבורה שלה נכנסות כשהן מדברות אין סוף. רוני מיהרה להסתיר את שלהבת שעלתה לאט לאט במדרגות. שני ושובל הלכו לאכול בעודן קורצות זו לזו.
רוני ירדה למטה לחשה לשיר כמה מילים וכל הבנות יצאו החוצה. " מה קרה לה?", שני התנפלה על אמה. " חבורת בנות מהכיתה שלה רודפות אחריה. ואיימו עליה ואזכלבים נשכו אותה. זה סיפור ארוך", שובל הביטה לחלון היא ראתה את אריס מתקרבת לבית שלהם. "אמא," אמרה שובל "חברה יכולה לבוא אלי?" , היא הצביעה על החלון. "כן." אמרה רוני ויצאה מהחדר…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך