חנה188
תגיבו!

שובל

חנה188 11/01/2016 519 צפיות אין תגובות
תגיבו!

פרק 3

עבר שבוע והעבירו את שלהבת כיתה וכל יום אחר הצהוריים הפסיכולוגית דיברה איתה. זה היה מפחיד לראות איך שלהבת , ילדה חייכנית וקופצנית, הופכת לילדה בכיינית ופחדנית. תמיד היא שיקשקה כשמישהו דפק על הדלת כאילו היא חוששת שזה הבנות הארורות שרדפו אחריה , אחרי אחות של שובל.

עבר כבר חודש ושלהבת נרגעה מאוד הפסיכולוגית לא הגיעה יותר אבל היה אסור לילדים לדבר על זה.
ערב אחד דפקו בדלת ושלהבת פתחה. בחוץ עמדו חבורת בנות שדחפה את שלהבת ואכלה מהאוכל שלה בילגנה לה את החדר שהיא כל כך טרחה לסדר. הבנות האלה הלכו רק אחרי ששברו את כל הצלחות שלנו . וטינפו את המקרר בחלב. שובל התקשרה לאמא שלה והודיעה לה על הכל. רוני נלחצה "הם גנבו דברים?" שאלה בלחץ " לא ", ענתה שובל. "אבל נראלי שצריך לשוחח עם מישהו ראיתי שם את," , היא מנתה רשימה של חמש עשרה בנות והחלה לכתוב בוואצפ דברים שונים לאמהותיהם "לאם הילדה ילדתך נכנסה לבית משפחתנו (היה כתוב את שם המשפחה) וקילקלו את המקרר שברו צלחות בילגנו את החדר והרסו מכונת כביסה. עליכן לשלם כל אחת 1000 שקל כדאי ליצב את החשמל לקנות צלחות ומחשב חדש מיטה חדשה ומכונת כביסה חדשה. תודה . נשמחאם בנותיכן לא יביאו את הכסף כי הן יקנו ממנו דברים ולא יבואו בנוסף על כך עליכם לדבר עם בנותיכן בצורה הגיונית. תודה רבה." היא שלחה את ההודעות לכל האמהות . בקבוצה אחת.
סיגל סרון: עדי שלי תעשה את זה
נירית שרון: הבת שלי היא מעולם לא תעשה את זה. אני אשלם ובכבוד.
שובל: תודה נירית .
רינת כהן: אני לא מאמינה אני אתחקר את הבת שלי וקודם כל הוכחה.
שובל: תמונה
עדן בוסר: אמיתי לגמרי משלמת.
סיגל סרון: טוב אני אשלם.
*רינת כהן:*???????????????????????????????????????????????????? אני אשלם! שירת בחיים לא תעשה את זה שוב
ליאת ברודווסקי: אשלם.
שובל: תודה לכן בבקשה תגיעו אתן לביתנו עם המעטפה. תודה ויום נעים.

שובל סגרה את הטלפון שלה וצלצול נשמע בדלת . שובל הלכה לפתוח ונירית שלום נדחפה פנימה וכשראתה את הבלאגן ואת שלהבת בוכה כשחתכים בידיה וברגליה. היא החלה לסדר במהירות את הכל לערימה גדולה . הת כל המצרכים במקרר היא הוציאה ניגבה אותם מחלב והחזירה אותם בחזרה למקרר.
רוני הגיעה הביתה והייתה בהלם………….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך