חנה188
תגיבו!

שובל

חנה188 11/01/2016 555 צפיות אין תגובות
תגיבו!

פרק 5.
חודש לאחר מכן.
טוב אנא ונספר לכם מה קרה בחודש הזה. העברו ת שלהבת בית ספר שני רצת גם אז העביר את כולם.
החל החרם על אוריס.
שובל הילדה הכי מקבלת הכיתה.
הותקנה מצלמה בבית
הטראומה של שלהבת נגמרה והיא יצבה ושמחה.

אז נתחיל בסיפור
שובל קמה בבוקר החמים עיפה וחולה. היא שכבה במיטהשלה עד שבע וחצי. ששני קפצה עליה "בוקר קומי" שובל התהפכה במיטתה והמשיכה לישון. שני רדה קומה "אמא שובל לא קמה!" קראה בקול. "היא חולה ששש" ארה רוני והגישה לשני לחם. שלהבת ירדה למטה עם כפכפים ונעליים ושאלה את רוני מה כדאי לה לשים. "קחי א הנעליים יותר מתאים לחולצה. "טוב" אמרה ושמה גרבים ונעלה את נעליה. "בי!" קראה ויצאה מהבית עם התיק הטורכיז שלה שתאם לחולצה.
היא יצאה מהבית אוחזת בידה של אחותה הקטנה.

שובל ניגשה לארון והוציאה ממנו בגד ים, טיץ, גופיה, כפכפים וזרקה את הכל לתיק. אחר כך היא לבשה חולצת כתף ומכנסי ג׳ינס צמודות וירדה למטה וחיכתה לחבר הטוב עומר.

איך זה קרה? נחזור לאתמול בלילה.
הטלפון של שובל צילצל במנגינה של מתנות קטנות. היא ענתהלשיחה ועל הקו נשמע קולו של עומר הבר שה שהזמין אותה לים. שובל הסכימה ושאלה את רוני אם תגיד לשני לא להעיר אות מחר ושהיא תלך לים. רוני הסכימה. שובל השיבה לעומר שיפגשו בשמונה וחצי אצלה ויסעו באוטובוס לים.

נקודת מבט עומר אתמול בערב.
הוא התקשר אליה לשובל היפה של הכיתה שלו ושאל אותה אם בא לה ללכת איתו לים שם הוא רצה הצע לה חברות. הוא התקשר אליה ושאל והיא ענתה לו שהיא תבוא. הוא מיהר לנתק והלך לארונו כדי להכין את עצמו ליום למחרת הא זרק לתיק כפכפים ונעלי ספורט. חולצה בוקסר ומכנסי ברמודה שחורים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך