חנה188
תגיבו

שובל

חנה188 12/01/2016 483 צפיות אין תגובות
תגיבו

פרק 6
שובל יצאה מהבית נרגשת.
מיד כשיצאה התחיל החמסין של אותו היום להאיר על פניה, אוווווףףףף ,נאנחה בחיים לא יהיה לה יום מושלם עם חברים.
כשהגיעה לחוף (סוף סוף) :( חיכה לה שם עומר. הוא כבר לבש בגד ים כמוה.
שניהם נכנסו יחד למים עד שהתחילו לשחות.
המים הקרים היו מלוחים ושובל בלעה אותם. "פיכס" צעקה וירקה אותם. היא רצתה לצאת המים אח עומר משך אותה יותר עמוק "היי אתם שם צאו מהמים" קרא הרמקול אליהם. שובל הסמיקה ומיהרה לכיוון החוף גוררת אחריה את עומר. "וואי אני סחוטה." אמרה ועשתה לעצמה סלפי. "הלכתי למקלחת כבר אחזור" היא מיהרה לכיוון המקלחות והתרחצה במהירות.
עומר חיכה לה בחוץ ששערו נקי. "הבאת כסף" אמר וקיווה בלבו שהדבר נכון.
שובל הנהנה אליו שחיוך מרוח על פניה. הם הלכו לבית קפה קרוב.

*נקודת מבט אריס*
אריס ישבה בצד הכיתה והרגישה מובכת. החרם עליה התחיל לפני שבועיים ועכשיו אחרי שהילדה היחידה שהעריצה אותה בכיתה עזבה, לא היו לה חברות.
כל יום היא דיברה עם שובל בטלפון וסיפרה לה על הקשיים שלה אבל היום היא לא ענתה. אלא שלחה הסמס. "היי אריס חיימשלי , אני עכשיו עם ילד מהכיתה שלי בחוף נדבר אחר כך ביי. מקווה שהיה לך יום נעים"
אריס נאנחה והגיבה לה. "לא שוב אותו סבל" היא חיכתה לתשובה של שובל ואחרי כמה דקות ענתה לה. "אויש… נדבר אחר כך"

*נקודת מבט שובל*
שובל התבוננה בטלפון שלה ועומר שאל אותה מה מעניין אותה כל כך "אממ חברה שלי מהביצפר הישן שלחה לי הסמס" היא הראתה לו את הטלפון. הוא קרא ונאנח. "גם לי קרא את זה" וסימן באצבעו לשובל לא להזכיר מילה.
שובל הנהנה ושתקה.

הסווףף


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך