חנה188
אני ממש רוצה שתגיבו

שובל

חנה188 11/01/2016 539 צפיות אין תגובות
אני ממש רוצה שתגיבו

פרק 1

שובל קמה בעדינות ממיטתה המפוארת . עוד בוקר רגיל ושיגרתי.
טוב נו כמו כל בוקר צריך להתלבש ולעשות מלא דברים. טוב אז שובל היקרה שלנו הלכה לארון שלה לקחה שתי חולצות. " איזה חולצה כדאי לקחת?" ,היא הלכה על הלבנה ,שצריך ללכת איתה עם גוזיה מתחת . היא פשטה את הפיג׳מה ולבשה את החולצה ואיזה ג׳ינס קרוע שנזרק בארון בלי קדחנות ומרץ.
שובל רצה לקומה התחתונה ציחצחה שיניים והתכוננה ללכת עם התיק על הגב. " רגע שובלוש" אמרה אמה של שובל ,רוני, " כסף לאוכל" היא אמרה ונתנה לשובל מאה שקלים.
שובל רצה להסעה כדאי לא לספס והתיישבה ליד תלמידה לא מוכרת. היה לה שיער כהה מתולתל , עיניים אפורות חומות זוהרת , סומק ורדרד על הלחיים הרזות והכהות.
" שלום," , אמרה שובל וחייכה לתלמידה . התלמידה הביטה בה מבעד לרעמה המתולתלת וחייכה "שלום שובל שמי הוא אריס לונג׳ר אני חדשה בכיתה ט' 3 באיזה כיתה את?" שאלה הילדה בקול עדין ויפיפה. " אני גם בכיתה שלך!" , שתיהם צחקו בכיף .שובל הניחה את הילקוט בעדינות בצד והיא ראתה את אחותה התאומה שיר מציצה עליה בעודה יושבת ליד חברתה לין. "שיר." אמרה שובל והוציאה המאה שקל." אמא נתנה לי כסף לאוכל היא הביאה לך את צריכה?" , שיר הביטה בשובל בעיגום פנים ואמרה בקולה המעצבן " אמא נתנה לי ואני צריכה לתת חלק לשלהבת ואת לשני." , שובל הנהנה והלכה לקצה השני של האוטובוס במהירות "*ש*ני!!" קראה אין קול כלל מצד שני. "מטומטמת!" , קראה שיר מקדמת האוטובוס "זה רק של כיתה ט׳ האוטובוס הזה" , היא צחקה עם לין צחוק משוגע ואז נכנסה לטלפון שלה ושלחה תמונה של עצמה מחייכת ולין נדחפת מאחור.

הם הגיעו לבית ספר ופתחו ספרי ספרות. במהירות. אריס ישבה ליד שובל הכי רחוק מלין, מלכת הכיתה ושיר , אחותה התאומה של שובל.
הן דיברו ביניהם עד שהמורה באה מסתבר שהמשפחה של אריס גרה באם המושבות (פתח תקווה ) בקומה האחרחנה שזו קומה שלושים ואמא שלה בהריון של תאומים.
המורה לספרות נכנסה לכיתה והחלה לדבר על כותרות. שיר הצביעה פתאום באמצע דברי המורה. "המורה. אבל את תמיד אומרת לנו שאנחנו מגישות עבודה של 40 עמודים בלי כותרת בכלל."
" שיר, מתוקה. אני אומרת לכם לעשות כותרת מודגשת!". היא המשיכה לדבר עד שנשמע הצלצול….


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך