שיחה מלב אל לב

2roni123 20/07/2015 952 צפיות 7 תגובות

היי בנות… אז מה דעתכן על שיחה מלב אל לב?
אני יודעת שבדרך כלל לא נהוג לעשות את זה באתר, אבל אני מרגישה שאני חייבת.
אז לשיחה יהיו כמה נושאים, ואני אתחיל עם הדבר שאני הכי רוצה להגיד לכן-
תודה.
אתן פשוט מדהימות. כל המגיבות, כל הקוראות, כל המדרגות… אתן מדהימות. התגובות שלכן מחממות לי את הלב ואתן אלו שגורמות לי להמשיך לכתוב ולאהוב את הכתיבה.
אוקיי, אז אחרי שאמרתי לכן תודה ענקית, אני צריכה לעבור לנושא קצת יותר רציני.
בעוד כשבועיים בדיוק אני אעבור לצפון, כפי שרובכן כבר יודעות, עקב הפוסט שפרסמתי לפני חודשיים בערך…? משהו כזה.
ההורים שלי גרושים, אמא שלי גרה במרכז ואני גרה עם אבא שלי, אז אני עוברת לצפון איתו ועם אשתו.
מצד אחד ברור שאני ממש שמחה שאני עוברת- אני מתחילה בית ספר ארבע שנתי (כיתה ט' עד י'ב) ואני אכיר חברים חדשים וסוף סוף אתחיל התחלה חדשה כמו שרציתי מתחילת כיתה ח'.
אה, וכמובן שאני אעבור לגור קרוב אל משתמשת מהאתר שאני והיא החברות הכי טובות.
אבל,יש גם חסרונות, ואני רוצה להסביר לכן מה הן הבעיות ואיך הן בעצם משפיעות על הכתיבה ועל העלאת הפרקים.
1. בשבועיים האלו אני אשתדל לעלות כמה שיותר פרקים, למרות שאני בספק אם אני אגיע לכמות נכבדת של פרקים, מפני שאני כבר התחלתי לארוז את הכל.

2. בהמשך החופש הגדול אני גם לא יודעת אם יצא לי לכתוב ולעלות פרקים, מפני שאני אצטרך לשבת על התחת ולהשלים חומר של שנה שלמה (בכיתה ח' התעסקתי בשטויות).

3. בתחילת השנה סביר להניח שאני אשקיע את הזמן בלימודים ובהכרת חברים חדשים.

אבל למרות כל זה, אחרי שאני אתקלם והכל יחזור להיות רגוע, אני אחזור לעלות פרקים בקצב רגיל, ואולי אפילו יותר מהיר מהנורמל.
אז זהו… זה כל מה שרציתי להגיד לכן, אני אשמח אם תשאירו תגובות למטה ובאמת לדעת את דעתכן לגבי הדברים (:
נ.ב, אם יש מישהי שגם עוברת דירה אני יותר מאשמח לדבר איתה במייל ולמצוא מישהי שאני אוכל לעבור את זה ביחד איתה ושהיא תבין גם מה אני מרגישה.


תגובות (7)

קודם כול בהצלחה לך את ממש חמודה , ואני חושבת שהרבה עוברים את מה שאת עוברת ( לפחות לגבי החופש והתחלת הלימודים )..אז אל תרגישי לבד ;)

20/07/2015 17:20

בס"ד, אוהבת אותך! ❤ שיהיה לך המון הצלחה במקום החדש, וגם בהתארגנות! אני עברתי דירה בפעם האחרונה כשהייתי בגן חובה.. שזה היה לפני המון זמן, אז לא יודעת אם זה יעודד אותך חח.. אבל שתדעי שאני ממש אוהבת אותך, ואני מאחלת לך המון אושר והצלחה! אל תדאגי בקשר להעלאת סיפורים, תעלי רק אם בא לך, והעיקר שתדאגי לעצמך ותסתדרי, ושיהיה לך קל וחלק וכיף:) ביי מהממת ♥ ערב טוב:)

20/07/2015 19:10

קודם כל מלא בהצצלחה דבר שני אני עברתי בית ואין לי בעיה לדבר איתך על זה אבל באימייל טוב? אני מאוד רוצה לדבר איתך אז אם את רוצה את יכולה לרשום לי את האימייל שלך בתגובה

20/07/2015 20:14

לאיזה בית ספר את עוברת? אני גרה בצפון אבל לא לומדת בבית ספר ארבע שנתי אולי אני יוכל לעזור לך מרחוק אם אני מכירה ילדים מהשכבה שלך. (אני עולה לט' גם)

20/07/2015 20:17

אני עוברת לבית ספר המושבה בזכרון יעקב, אם את מכירה.
[email protected]
ותודה רבה לכולן אני אוהבת אתכן המון ❤

20/07/2015 20:20

הייי את תגורייי לידייייי אני מפרדס חנהה!!

20/07/2015 20:46

מאחלת לך בהצלחה רבה ! בהצלחה במקום החדש בבית ספר החדש שתגשימי את עצמך ב100% יש תצליחי לשלב בין הכתיבה לחיים במציאות :-)

20/07/2015 20:51
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך