סיפורי האנגרית
משחקי הרעב זה מדהייייייםםם.

ממליצה.

ולא פלא שאני ״סיפורי האנגרית״

שינה את חיי

סיפורי האנגרית 16/11/2012 731 צפיות 4 תגובות
משחקי הרעב זה מדהייייייםםם.

ממליצה.

ולא פלא שאני ״סיפורי האנגרית״

היי, זה לא ממש סיפור. רק רציתי להגיד משהו. על משחקי הרעב.
אם קראתם את ה״קצת עליי״ שלי, אתם בטח יודעים שהפכתי להאנגרית ממש במקרה, אבל גם לפני זה כל העולם דיבר על זה, וחברה שלי לא הייתה מוכנה לדבר איתי עד שאני לא אפתח את הספר.
מי שלא קרא את הקצת עליי, אני אספר בקצרה. חברה שלי (שיש לה פה משתמש FlutterWings) הביאה את הספר לכיתה ואמרה שהוא נוראי. קראתי אותו, וזה היה פשוט מדהים. החזרתי לה אותו ואמרתי לה שזה הדבר הכי יפה שקראתי בחיים שלי. היא סיימה לקרוא אותו והודתה שהוא באמת מדהים.
מאז, לא השתניתי הרבה. סגדתי לספר, לשחקנים ובעיקר לג׳וש האצ׳רסון ולסוזן קולינס.
הספר הזה לימד אותי שכדאי להעריך את החיים, לחיות כל עוד אתה יכול, לשרוד, לדאוג למשפחה שלך.. עד שזה ייגמר. ויש רק דרך אחת לנצח. להיות מישהו אחר, מפלצת, שהרוג אנשים למען ההישרדות שלו עצמו, כי הוא הבטיח לאחותו הקטנה שיחזור הביתה.
אני בטוחה שאתם חושבים שהגזמתי, אבל אני לא. קניתי לעצמי סיכת עורבני חקיין בחופש הגדול והיא שמורה בתוך קופסה בתוך קופסה בתוך החדר שלי, שנעול כל הזמן. כאילו אלה החיים.
העלילה של זה גם מדהימה. כל הקטע של האקשן, סיפור אהבה, בחירות גורליות, דברים משוגעים, לא ראליסטים, הופך לספר הכי מושלם בעולם.
בטח לכולם יש משהו שהשפיע עליהם, ואולי זה קצת מוזר הדבר שהכי השפיע עליי זה הספר הזה. אבל.. כל אחד ומה שהוא אוהב.

מי ייתן והסיכויים יהיו תמיד לטובתכם!


תגובות (4)

צודקת!!!
משחקי הרעב זה מדהים@@@@
ונ.ב: אינלי כוח לעבור לסיפור פנימיית החסד אבל תמשיכי את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! יאללה!
ושאלה- אילו עוד ספרים שינו את חייך?

16/11/2012 14:24

כתוב ב״קצת עליי״ שלי :) אני לא זוכרת את הרשימה בעל פה אבל את מוזמנת ללכת לבדוק..

16/11/2012 22:34

משחקי הרעב זה באמת אדיר, הרעיון מקורי מאוד.
אבל את הספר השלישי לא אהבתי. לא סיימתי אותו אפילו.
כי.. טוב.. הוא די שיעמם אותי.. (מקווה שלא העלבתי)
אבל הספר הראשון הכי טוב לדעתי!

17/11/2012 07:00

לאנגרית החביבה שבוע טוב

רוצה להפנות את תשומת לבך כי ח"י סיפורים כבר כתבת וזה יבול נפלא.
אוהבת את הסיפור שלך על משחקי רעב הוא מקסים מקווה שתמשיכי מהר תודה ממני בקי ♥

17/11/2012 09:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך