שני תרמילים כבדים

09/05/2018 486 צפיות אין תגובות

כשהוא ראה אותה,נעצרה נשימתו.הוא רק ראה דמות מהאגדות . נערית,צוואר ארוך ,ועיני חתול ירוקות שובבות. היא מיד מצאה חן בעיני. והיא ,ראתה גבר בהיר שיער שזוף. אחרי מבט קצר ,שני משפטים קצרים , הם נכנסו לתא השירותים. הוא קצת מרובע, זה חדש לו, הוא חשב שזה לא בדיוק הסטייל שלו , אבל הוא זרם.
החברה האחרונה שלו נטשה אותו אחרי שנתיים, ועכשיו הוא בודד כלכך.
היא היתה כמו חתולה פראית , רעבתנית. והיא שרטה אותו , הכאיבה לו . הוא לא מכיר דברים כאלה, אבל הוא הרגיש שזה טוב,אפילו כיף.
ואז אמרו יפה שלום , היא הלכה לדרכה . אפילו לא השאירה לו מס טלפון.
הוא דווקא היה מוכן להמשיך, היא מאד מצאה חן בעיניו.
אחרי שבועיים שהוא לא הצליח להוציא את הפיה הזאת מהראש, החליט יום שישי לחזור לאותו הפאב.ובינגו , היא היתה שם. והיא לא זכרה אותו. לו לא היה איכפת, היא סיקרנה אותו . מאד.
טוב' אז הם הזמינו טקילה , הוא אמר לה שוב את שמו , מאור והיא אמרה טלי. האמת שגם הוא לא זכר ששמה טלי.אבל איך יזכור הרי לא אמרה לו. הוא נזכר בשיר מפעם, הוא לא ידע את שמה , להבדיל אלף הבדלות,אלף סיטואציות ואלף גלגולי חיים.
אז מה את עושה בחיים ?התחיל עם השאלות המחייבות…
היא ענתה ביובש, תובעת בבית משפט השלום, הופה הוא לא חשב בכוון הזה בכלל.
עבודה מעניינת, הוא הצליח להגיד אחרי שבלע את רוקו. גם שכל יש פה למרות התאוותנות.
הוא הציג את עצמו עכשיו. היא לא שאלה בכלל.
את באה לפה הרבה ?
שאלה מטומטמת . הוא ציין לעצמו , כמה בנלי הוא יכול להיות .
פקיד שומה יבשושי במשרד אפרורי, סגנו של פקיד יבשושי מאין כמותו שאוטוטו פורש והוא כמתבקש יזכה בתפקיד המזהיר…מזהיר?ממש לא. אבל אין ספק שהוא יודע את העבודה. ואיפה ימצאו חמור עבודה כזה ?אף פעם לא ממהר הביתה, בקושי לוקח חופשות ובא לעבודה גם בחגים.
הוא הפסיק את הרהוריו ונעץ מבט בטלי. היא עישנה במרץ. מהרגע שהתיישב לידה הסיגריה לא משה מפיה. עיניה היו מרוכזות בצד הטלפון. הודעת סמס. בטח משהו מבית המשפט ,ציין לעצמו.
היא החזירה לו מבט. אחותי . אני צריכה לרוץ לבית חולים. אתה יודע מדי פעם גם זה צריך ושוב הלכה ושוב לא היה לו את הטלפון שלה .
ככה עברו השבועות בנעימים … או יותר נכון במחשבות ונסיונות לאתר אותה. עכשיו לפחות הוא כבר יודע את שמה. הראשון כמובן.
אין סיכוי בעולם שהוא יפגוש אותה שוב במקרה. הוא חייב חייב לקפוץ שוב לפאב השכונתי הזה.אבל הפעם היא לא היתה. ישב קצת שתה משהו והלך. התאכזב מאד. הוא הרגיש שהיא ירתה לו חץ בלב. והוא שותת דם. למה? הוא שאל את עצמו שוב ושוב . הוא מתלהב כלכך מפרחה כזאת? בטח היא עושה את זה הרבה . מתנהגת בחופשיות . אפילו בתקופה שלנו זה כבר מוגזם. אבל זה ממש לא הרתיע אותו . הוא היה מאוהב.
טלי המשיכה בחייה , אפילו לא ספרה אותו . מן הסתם היתה טורפת גברים סידרתית , ואף אחד ממש לא עניין אותה. וגם לא מאור. שהיה באעמת גבר בנוי לתלפיות, ונשמע רהוט כמה שהצליחה לתהות על קנקנו, אבל באמת רק הקנקן עניין אותה, לא ניסתה לבדוק בציציותיו.
ומאור לא ויתר. הוא המשיך להגיע לפאב וערב אחד הציע לה להפגש לארוחת ערב . היא הסכימה.
איך שהוא הקשר שהתחיל בצליעה עלה על אם הדרך והם נפגשו גם לא בפאב. היו דרכים אחרות.

למאור היתה ידידה עוד מימי התיכון הרחוקים.הם שמרו על קשר, הוא היה שם תמיד בשבילה. היא היתה כמובן מעדיפה שיהיה חבר רישמי שלה,אבל הוא הגדיר את יחסיו איתה כידידות בלבד.
ערב אחר, חודשים אחדים אחרי שפגש את טלי. היא קראה לו. דחוף . יש לי עכבר בבית. הוא בעצמו נגעל מעכברים. מה דעתך רוני שתקראי ללוכד עכברים ?
לא , אני רוצה שאתה תבוא , לא רוצה שיכנס אלי הביתה גבר זר.
והוא בא. והם מצאו אותו.את העכבר והיא חשבה שבטח הגברת שלו גם נמצאת אצלה,כי הם לעומת בני האדם, ,תמיד בזוגיות. קצת מתפרפרים, אבל בזוגיות.אחכ הוא התקלח, ונשאר לישון.
את רוני הוא פגש במקרה בשוק הומה.היא בדיוק בין עבודות, היא אמרה לו. חיוורת,לא מאופרת ונראית כמו דודה. מה קורה רוני.את מרגישה טוב./…
אני. טוב. והיא פתחה את המעיל,כמו שיעל פתחה לליאור מילר את המעיל המפורסם של קסטרו. הוא היה המום. מה.?
את לא לוקחת גלולות.?
היא צחקה במרירות,מאור ,אני לא באתי אליך לבקש כלום. תמשיך בחייך.אני אמשיך בחיי.
את הילד הזה אני אביא ,הוא יהיה מזכרת ממך.אתה לא חייב לי כלוםואני לא מבקשת כלום.
והיא ריפרפה נשיקה באויר והמשיכה בדרכה.
הוא היה בהלם ממנה. והיא ידעה שיש לו עכשיו חברה.
אבל לרוני זה היה ממש לא מעניין, וחברה זה לא קיר בטון, ואם ירצה טוב אם לא אז לא.

ואת כל זה הוא סחב בבטן.
לטלי לא אמר דבר. בינתיים רוני ילדה את התינוקת. שתי טיפות מים דומה לו, כלום לא ממנה.הוא לא הלך לראות אותה וגם לא איחל לה מזל טוב.
לא נורא היא חשבה.
אבל לאמא שלו היא תספר.
ואמא שלו, אשה מקסימה,למודת סבל בעצמה,ארזה חבילות ונקשה על דלתה. זה היה הסוד שלהן.
יום בהיר אחד הוא מטייל בטיילת על שפת הים,מחבק את מתניה של טלי,שערותיה מתנפנפות ברוח הקלה כנחשים שחורים, ובידה היא אוחזת סיגריה כמובן.פונה אליה , בשמה בחור מזוקן ,נראה מוזנח, מאור היה בשוק.
הוא שאל אות בחרדה,מי זה הבחור והיא שותקת.
ידעת שאני כזאת,הכרת אותי ככה.
אז אל תבוא אלי בטענות.
היא צועקת עליו, וגם לי לא סיפרת והחבאת את הקשר שלך עם רוני, ועכשיו נודע לי שהיא בהריון,מתי בדיוק התכוונת לספר גם לי. ..?
עכשיו הוא שתק, לא היה לו כבר מה לאמר.
נכון היא חתולת מין והוא, מה הוא.?
שקרן? רמאי? בוגד?
כן , היא מה שהיא וזה כבר ברור,אבל הוא גם לא טלית שכולה תכלת.
אוקיי,אלה החיים, שיתמודדו.
אלהים בסוף יעשה סדר, כמו תמיד,והם יסחבו על גבם את שני התרמילים הכבדים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך